Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Championship/Football Manager!

Permalänk

Har spelat FM 08 och tycker att motorn är riktigt bra.
Den bästa CM/FM matchmotorn hittills.

Det är ju samma motor som från 2007 fast förbättrad.

Mer verklighetsbaserad. Händer liksom att målvakten gör tabbe ibland och att spelare blir utvisade för dumheter i heta derby matcher när de ligger under och är frustrerade. Sedan tycker jag att lagets/spelarnas rörelser är riktigt verkliga och bra.

Det värsta som är verkligt, men som jag dock inte gillar är att det kan bli mål som godkänas på offside. Också kan mål dömmas bort när man är onside. Detta fanns även i 07 sägs det, men jag märkte aldrig att domaren gjorde fel där.

Verkligt men äckligt.

Har valt att spela upp Las Palmas och igår hade jag riktig kanon match på g mot Atletico Madrid. Jag ledde med 1-0 borta och så gör de mål i 94:e minuten på offside. Målet godkäns och matchen slutar 1-1.

Permalänk
Medlem

Tips mottages tacksamt hur man förbättrar ekonomin i klubben!

Kör med Sirius i Superettan och går ruggigt mycket back och nu börjar styrelsen grymta om det. Har satt ut ett gäng lirare till salu men får bara skräperbjudanden för dem när jag nu får bud alls.

Bästa liraren får jag bud på men i 10,000kr klassen till exempel men det är en spottstyver mot hur mycket minus jag ligger. Är uppe i ett par hundra tusen back.

Börjar bli rätt desperat nu.

Edit:
Kanske ska tillägga att det är FM2008 jag lirar.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk

Du kan ju börja med att stänga av funktionen där din assisterande tränare ger kontrakt till b-lag samt ungdomsspelarna.
Sedan rensar du i ungdomslagen. Släpp alla du inte behöver.

Detta borde göra att du tjänar mer pengar eftersom du betalar mindre i löner varje vecka. Sedan kan du alltid fuska lite

Permalänk
Medlem

Har återupptagit mitt CM00304 spelande nu
Kört bra många säsonger och tog FC Köpenhamn till ligaseger nästan varje år, CL 3 år i rad och cupen lite då och då med tanke på att jag körde med b-laget då.
Har även coachat Sverige under tiden men det gick åt helvete då det knappt finns vettiga spelare att tillgå så jag hoppade av både klubb och landslag så nu sitter jag i Lyn i Norska ligan och har sökt till Portugal, England och Holland som förbundskapten vilket jag bör få.

Edit: Nu fick jag jobb hos Portugal hehe lär göra ett bättre jobb än Mourinho som var där före mig.