Permalänk
Medlem
Skrivet av davyp3:

Blev sugen själv, såg på bilden att den skulle ha IS (bildstabilisering) men när man läser beskrivningen:

"OBS! Bilden visar fel optik. Den medföljande optiken saknar IS."

Så svårt borde det inte vara för dustinhome att lägga in en bild som faktiskt återspeglar vad man får.

Hehe okej, det tänkte jag inte på. för har andra objektiv hemma så.
Det börjar märkas att det var halvt impulsköp ^^

Visa signatur

Dator : Ryzen 7 5800x ; 32GB Ram; RTX3070 Ti

Permalänk
Hedersmedlem

Ny soffa.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem
Skrivet av CCWarlock:

Ny soffa.

Snygg. Vilken modell/Pris?

Visa signatur

| avgå alla | iPad air |

Permalänk
Hedersmedlem

Är det meningen men ska halvligga i sån soffa? Finns inte mycket till ryggstöd direkt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JOnkan:

Köpte mej en beg Nikon D80 hus, helt klart nöjd än så länge

http://images1.bilddagboken.se/81/_u1/_u9/_u6/_u6/_u7/_u0/u19...

Har varit nära att köpa batterigrepp till min 80 flera gånger, ser fett ut.
Är det original? Hur är känslan på det, känns kameran som en del när den sitter på, om du förstår vad jag menar? Hur är knappar, rattar osv?

Permalänk
Medlem

Manfrotto 393 Heavy Telephoto Lens Support

Visa signatur

A midget fortune-teller who escapes from prison is a small medium at large.
Canon 6D, Sigma 24-70/2.8, Canon EF 100/2.8 Macro, Canon EF 70-200/4L IS, Samyang 14/2.8 Canon EF 28/2.8, Tamron 150-600/5-6.3

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av bha*:

Snygg. Vilken modell/Pris?

ILVA - Sökning - Kingston

Skrivet av Shimonu:

Är det meningen men ska halvligga i sån soffa? Finns inte mycket till ryggstöd direkt.

Jag är ganska lång, men den här soffan är inte så låg som man kan tro. Man sjunker ner en del och kuddarna i ryggen når ju upp en bit. Det är få soffor som jag känner liten i, denna är en av dem

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk

Sorry för bilden men kan ju inte fota min egen telefon med kameran från den
Kanske måste köpa en kamera också?

Btw: den är fantastisk, vi som kan välja tar inte en iphone.

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av MIFFo_BEast:

Sorry för bilden men kan ju inte fota min egen telefon med kameran från den
Kanske måste köpa en kamera också?

Btw: den är fantastisk, vi som kan välja tar inte en iphone.

efter att ha ägt en iphone i 7 månader och nu gått över till en HTC Legend för en månad sen kan jag för mitt liv inte förstå hur i helvete htc-lurarna får så bra betyg hela tiden, blåtand funkar apkasst med andra telefoner, menyer och inställningar laggar/har väntetid, 99% av alla apps som hittills finns i market är buggiga, är högtalaren ens en högtalare? tar 1-5s att få den ur standby, optiska skitknappen är mest störande, kameran är sämre än i iphonen etc etc
enda positiva hittills är väl dock batteritiden i jämförelse...

HTC-lurarna är ju förövrigt den nya iphonen, om du nu syftade på att du på något sätt skulle vara alternativ med ditt telefonval..

Permalänk
Medlem
Skrivet av hoz:

efter att ha ägt en iphone i 7 månader och nu gått över till en HTC Legend för en månad sen kan jag för mitt liv inte förstå hur i helvete htc-lurarna får så bra betyg hela tiden, blåtand funkar apkasst med andra telefoner, menyer och inställningar laggar/har väntetid, 99% av alla apps som hittills finns i market är buggiga, är högtalaren ens en högtalare? tar 1-5s att få den ur standby, optiska skitknappen är mest störande, kameran är sämre än i iphonen etc etc
enda positiva hittills är väl dock batteritiden i jämförelse...

HTC-lurarna är ju förövrigt den nya iphonen, om du nu syftade på att du på något sätt skulle vara alternativ med ditt telefonval..

Ungerfär den exakta motsatsen till vad jag tycker om iphone
Obefintlig batteritid, hänger sig om man har den i fickan, obekväm att hålla i, riktigt kassa apps, omständig som bara den att göra ens minsta lilla med och inte att glömma den stora järnkulan runt fotleden i formen av ett äpple. Har sedan länge slutat använda den då min gamla LG Renoir med sina obefintliga apps och halvkassa skärm är bättre.

Men det bevisar ju egentligen bara att folk har olika smak och krav.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av belga:

Ungerfär den exakta motsatsen till vad jag tycker om iphone
Obefintlig batteritid, hänger sig om man har den i fickan, obekväm att hålla i, riktigt kassa apps, omständig som bara den att göra ens minsta lilla med och inte att glömma den stora järnkulan runt fotleden i formen av ett äpple. Har sedan länge slutat använda den då min gamla LG Renoir med sina obefintliga apps och halvkassa skärm är bättre.

Men det bevisar ju egentligen bara att folk har olika smak och krav.

antar att du menade "exakt vad jag tycker om iphonen då".
htc:n känns mest halvfärdig, mycket beror ju helt klart på mjukvaran och programutbud, kan säkert bli en riktigt skön telefon när android fått mogna lite... iOS är ju överhuvudtaget 1,5år äldre på marknaden och utvecklas till några få modeller så, lite hopp finns det väl för framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av aatslapl:

Har varit nära att köpa batterigrepp till min 80 flera gånger, ser fett ut.
Är det original? Hur är känslan på det, känns kameran som en del när den sitter på, om du förstår vad jag menar? Hur är knappar, rattar osv?

Japp är Nikon orginal, kameran är grymt skön att hålla i. Har bra grepp både vanligt och vertikalt.
Den känns lite för plastig och inte lika gedigen som själva huset, även knapparna och rattar.
Men jag skulle aldrig kunna köra utan nu iaf
Mycket skönare när man har lite mer "kamera" att hålla i!

MVH Johnny

Visa signatur

Nu går det undan! Full fart mot Sherwood skogen.

Permalänk

Va sugen på ett bättre luftgevär, så det blev ett Typhoon T12 med lite tillbehör.
Stannade på 8950:- inkl frakt.

Hurricane luftvapen.se
Hurricane luftvapen.se
Hurricane luftvapen.se
Hurricane luftvapen.se
Hurricane luftvapen.se
Hurricane luftvapen.se
Hurricane luftvapen.se

Al Bundy i bakgrunden

Nu är det bara att ställa in siktet och öva på träffbilderna.

Visa signatur

Asus Sabertooth | i7 950 @ stock | Corsair H70 Schythe GT 1450 RPM PnP | XFX 6970 CrossfireX | 6 GB Corsair DDR3 @ 1600MHz | Corsair Force 120GB | 1TB Samsung Spinpoint F3 | 1 TB Lacie extern | Corsair HX 850W | Win 7 64-bit | Cooler Master HAF X |

Vill du vara säker på att få svar? Använd "citera"-knappen!

Permalänk
Hedersmedlem

malici0us, riktigt snyggt Man blir sugen när man ser dom bilderna

Permalänk
Medlem
Skrivet av malici0us:

Va sugen på ett bättre luftgevär, så det blev ett Typhoon T12 med lite tillbehör.
Stannade på 8950:- inkl frakt

Nu är det bara att ställa in siktet och öva på träffbilderna.

Har själv skjutit luftgevär i 17 år nu, fast utan att fuska (utan kikarsikte), sportskytte och nationellt skytte.

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av malici0us:

Va sugen på ett bättre luftgevär, så det blev ett Typhoon T12 med lite tillbehör.
Stannade på 8950:- inkl frakt.

Nu är det bara att ställa in siktet och öva på träffbilderna.

Coolt Man blir lite sugen när man ser bilderna

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Skrivet av Shimonu:

malici0us, riktigt snyggt Man blir sugen när man ser dom bilderna

Hehe jo, man blir ju det. Det är kul som attan

Skrivet av SirMacke:

Har själv skjutit luftgevär i 17 år nu, fast utan att fuska (utan kikarsikte), sportskytte och nationellt skytte.

"Utan att fuska" tycker jag är att använda fel ord... Man FÅR väl inte använda kikarsikte, utan det är väl diopter som gäller?

Skrivet av HoBb3:

Coolt Man blir lite sugen när man ser bilderna

Japp ^^ Det blev lite dyrt, men det kan ju va kul att skaffa sig en hobby som involverar nåt annat än att sitta på röven och glo på en skärm 24/7 ^^

Visa signatur

Asus Sabertooth | i7 950 @ stock | Corsair H70 Schythe GT 1450 RPM PnP | XFX 6970 CrossfireX | 6 GB Corsair DDR3 @ 1600MHz | Corsair Force 120GB | 1TB Samsung Spinpoint F3 | 1 TB Lacie extern | Corsair HX 850W | Win 7 64-bit | Cooler Master HAF X |

Vill du vara säker på att få svar? Använd "citera"-knappen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av malici0us:

Va sugen på ett bättre luftgevär, så det blev ett Typhoon T12 med lite tillbehör.
Stannade på 8950:- inkl frakt.

Nu är det bara att ställa in siktet och öva på träffbilderna.

Licensfritt eller?

Visa signatur

Intel i7 2700k | Asus P8Z77-V PRO | Noctua NH-D14 | Gigabyte GTX 670 | Corsair 8GB LP | Samsung 830 128GB | Define R3 | Corsair HX 650W
Thinkpad X41 | Thinkpad X200 - RIP | Thinkpad X220 | Thinkpad T480s | Fri frakt - Inet.se | Dagens fynd

Permalänk

Älskar steamrean

för 18 kr på steam

för 24 kr på steam (blev dock grymt besviken då ja trodde det mer skulle vara som bf1942 och inte som en "simulator" )

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Medlem

Läste ditt inlägg Evilmonkey, och gick in på Steam för att kolla. Det blev ett spontanköpt GRID.

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Musikälskare

Fick hem han nu, vilken skillnad gentemot de jag hade innan (nått billigt för 100pix)

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Skrivet av Volvo_Jonas:

Läste ditt inlägg Evilmonkey, och gick in på Steam för att kolla. Det blev ett spontanköpt GRID.

haha nice grymt bra priser!

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leeloo:

Rolling Glide har jag också. Sjukt tunga om man trampar snabbt och konstant, men väldigt bra kontroll...dock har jag andra generationen utan Cobra Coil.

Jo håller med. Man behöver ju dra åt fjädern rätt så hårt, för att kunna spela snabbt och konstant + att dom är lite sega av sig själv. Märker när man kommer upp i 16delar i 170bpm hastighet typ.

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Medlem

erhm du måste ha fel på din telefon, tar inte ens min snorslöa magic så lång tid, som också kör 2.1 dock moddad

Skrivet av hoz:

efter att ha ägt en iphone i 7 månader och nu gått över till en HTC Legend för en månad sen kan jag för mitt liv inte förstå hur i helvete htc-lurarna får så bra betyg hela tiden, blåtand funkar apkasst med andra telefoner, menyer och inställningar laggar/har väntetid, 99% av alla apps som hittills finns i market är buggiga, är högtalaren ens en högtalare? tar 1-5s att få den ur standby, optiska skitknappen är mest störande, kameran är sämre än i iphonen etc etc
enda positiva hittills är väl dock batteritiden i jämförelse...

HTC-lurarna är ju förövrigt den nya iphonen, om du nu syftade på att du på något sätt skulle vara alternativ med ditt telefonval..

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Skrivet av Volvo_Jonas:

Läste ditt inlägg Evilmonkey, och gick in på Steam för att kolla. Det blev ett spontanköpt GRID.

http://i404.photobucket.com/albums/pp124/KardanKungen/GRID200...

Går det att köpa spel på steam med Visa Electron eller måste det vara nåt annat kort?
Blev sugen på GRID jag med

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av SpammerN^:

Går det att köpa spel på steam med Visa Electron eller måste det vara nåt annat kort?
Blev sugen på GRID jag med

Tror alla VISA skall funka oavsett typ.
Jag handlade på ett ställe som tog VISA Electron fast mitt bara är SwedBanks VISA och det gick finfint.

Testa och bli klokare ^^;

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Kör alltid portion men idag lyxade jag till det med lite lös

Permalänk
Hedersmedlem

Ny mobil, haft den gamla modellen i fyra år.

Fan vad många inköp det blivit på senaste tiden.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Skrivet av RainesX:

Tror alla VISA skall funka oavsett typ.
Jag handlade på ett ställe som tog VISA Electron fast mitt bara är SwedBanks VISA och det gick finfint.

Testa och bli klokare ^^;

Funkade inte, men ska testa ringa till banken imorron och fråga om mitt kort är "enabled for online purchases before attempting to purchase games on Steam."

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av malici0us:

"Utan att fuska" tycker jag är att använda fel ord... Man FÅR väl inte använda kikarsikte, utan det är väl diopter som gäller?

Japp

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]