Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dranshmont
eller så väntar man bara på 3g iphonen som kommer med 16GB

Eller så väntar man på iPhonen med 10megapixel och 60Gb! minne...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aliquis
Mjo, kapacitetsskillnaden visste jag om, men om den tog minneskort tyckte jag inte att det spelade någon större roll. Knas att den inte gör det, varför inte liksom?

för att de flesta ä rät nöjda med 8 Gb lagring kanske?

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Maximo
Eller så väntar man på iPhonen med 10megapixel och 60Gb! minne...

va!?!???! kommer det en sån ?!?!?! ^^

Visa signatur

Nu går det undan! Full fart mot Sherwood skogen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JOnkan
va!?!???! kommer det en sån ?!?!?! ^^

Ja,hur kan du ha missat det !?

Visa signatur

-Ipod Touch 8gb , Westone UM2 + custom sleeves
-Nokia N95
-Apple MacBook Pro 2.2 Ghz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JOnkan
va!?!???! kommer det en sån ?!?!?! ^^

Jag alltså shame on you:D

Permalänk

V1.0.1 släppt till nya Nano. Buggfixar.

Permalänk
Medlem

wee min ipod touch 16 köps i veckan i new york om dom har några inne.

Permalänk
Medlem

Peter @ JAYS

Hur låter ljudet med ett par d-jays då? Än så känge har du bara skrivit om q-jay

Visa signatur

Dry follows Wet as Death follows Me

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blubbb
wee min ipod touch 16 köps i veckan i new york om dom har några inne.

Hoppas på samma här. Det står ju att shipping: 28, men man har ju hört om folk som har köpt dom redan. Finns den nånstans borde den ju finnas på 5th avenue. Skall också köpa 16 gigs varianten.

Permalänk
Medlem

tänkte på en sak när man köper från staterna hur blir det med garranti frågor? funkar det att gå till apple butiken inne på sveavägen eller måste man skicka iväg den till staterna för att få den fixad om det skulle behövas.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blubbb
tänkte på en sak när man köper från staterna hur blir det med garranti frågor? funkar det att gå till apple butiken inne på sveavägen eller måste man skicka iväg den till staterna för att få den fixad om det skulle behövas.

Apple har en världstäckande garanti på iPods, så det ska gå att lämna in den på ett serviceställe här i Sverige om oturen är framme.

Visa signatur

Medlem i signaturgruppen nyliberala datahakkare med POSIX-kompatibla system.

Permalänk
Medlem

Själv ska jag sälja min iPod video 30GB och köpa den nya iPod Touch! Jag älskar verkligen den jag har nu men jag kan inte motstå den stora skärmen och Wi-Fi funktionen !

Någon som vill köpa min iPod?

Visa signatur

P4 3.0 HT | 200 GB | 1Gb DDR 400MHz | Radeon 9800 Pro
RIP Heather O'Rourke 1975-1988

Permalänk

Media markt i stockholm har fått in 4 gbs nano och 80 gbs classicen. Båda i silver. Är dom först i sverige?

Visa signatur

Asus A8N32-SLI Deluxe, AMD 3500+ "venice" Rev. E3, BFG Geforce 7900GT, Creative X-FI XtremeMusic, 2 GB twinmos, 300 GB Maxtor, 250 GB Western Digital, 80 GB Maxtor, Silverstone LC13

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shift-0
Peter @ JAYS

Hur låter ljudet med ett par d-jays då? Än så känge har du bara skrivit om q-jay

Hej,
Det låter bra. d-JAYS är väldigt lättdrivna vilket passar Nanon som har lite sämre uteffekt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andreas1986
Media markt i stockholm har fått in 4 gbs nano och 80 gbs classicen. Båda i silver. Är dom först i sverige?

Varför inte beställa från apple? Fick min 8gb tidigt i förra veckan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andreas1986
Media markt i stockholm har fått in 4 gbs nano och 80 gbs classicen. Båda i silver. Är dom först i sverige?

Nej, DS-Store här i Norrköping har haft alla modeller (förutom touch) i en vecka nu.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andreas1986
Media markt i stockholm har fått in 4 gbs nano och 80 gbs classicen. Båda i silver. Är dom först i sverige?

Vad kostar 80gb classic på media markt?

Permalänk
Medlem

Fick min 80 gb classic idag.. är jag nöjd?

Ja.

Visa signatur

Dry follows Wet as Death follows Me

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shift-0
Fick min 80 gb classic idag.. är jag nöjd?

Ja.

Lajva lite bilder!

Visa signatur

gammalågrå.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andreas1986
Media markt i stockholm har fått in 4 gbs nano och 80 gbs classicen. Båda i silver. Är dom först i sverige?

hehe, de grejjerna hade då macoteket här i uppsala dagen efter lansering

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Avstängd

Varför köpa Nanospelaren när man kan köpa Creative Zen?

Anledning till att köpa Zen gentemot Nano

- 56% större skärm
- Kommer i 4,8,16Gb + att du kan stoppa i upp till 32Gb SD-minne
- Klarar Wmv, XviD, DivX, Mjpeg
- AAC, Mp3, WAV, Audible WMA, Klarar DRM 10
- FM-radio med 32 kanaler
- Alarm funktion
- Mikrofon
- Flyttbar disk (UMS Device)

Visa signatur

Sojid

Permalänk
Medlem

för att man gillar ipoden bättre? känslan i den osv. o för att nanon är mindre kanske, nästan hälften så tunn t.ex.

alltså rent ut sagt, kanske för att smaken ä som baken, delad.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Hade tänkt att köpa en Nano men lär knappast köpa den nya. Ser smått missbildad ut. Inte alls slimmade apple över den.

Permalänk
Medlem

Jag tyckte också att den nya nanon såg konstig ut på de första bilderna... Men att hålla den i handen var en helt annan grej! Tycker numera att den är enormt läcker! Ser mycket bättre ut i verkligheten än på bild. Hade det inte varit för att jag är i behov av mycket större utrymme än nanon eller touchen kan erbjuda, hade det blivit en av dem. Nu tror jag att jag nöjer mig med min 60 GB G5:a, åtminstone till vi får en touch med högre kapacitet. Känns inte riktigt värt pengarna för att uppgradera till en ny classic.

Visa signatur

MacBook Air

Permalänk
Medlem

vill köpa classic, sålde nyss min andra mp3.
Frågan är, hur bra håller apples hdd? de brukar paja mycket har jag hört.
Finns det huvudtagen nån annan mp3 att jämföra med classicen?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Keng
vill köpa classic, sålde nyss min andra mp3.
Frågan är, hur bra håller apples hdd? de brukar paja mycket har jag hört.
Finns det huvudtagen nån annan mp3 att jämföra med classicen?

Apples hårddiskar är inte världs bäst. min iPod Photo dog efter 7 månader och ersättningens exemplaret jag fick dog efter 1 år. Inte kul alls och det är många andra jag känner som har iPods med hårddiskar som har dött, väldigt surt när det händer strax efter att garantin har runnit ut.

Jag har snackat med iAudi X5 ägare på olika forum och knappast någon av dom har hört om X5or med hårddiskar som har dött. Därför är det väldigt viktigt med backup om du köper en iPod Classic för att den kan i princip dö när som helst, trots att du inte tappat den på marken. Väldigt vanligt fenomen som drabbar ganska många.

Den enda prylen idag dagsläget som erbjuder samma funktionalitet är Creative Zen M Vision som har utgått dom här dagarna. Dock kan du få tag på ett exemplar till reducerat pris om du skyndar dig.

Har ingen MP3 just nu får välja ut en av folksam som ersätter mig för min iPod Photo. Blir nog en Classic men är ändå lite kluven eftersom jag är less på hårddiskar som ger upp efter några månder.

Visa signatur

//HP Pavilion DV9074ea: Turion 64 X2 TL-56 1.85Ghz, 1024MB RAM, 160GB(80 x2), Geforce 7600 256MB, 17" Brightview, Bluetooth, Vista Home Premium

Microsoft Zune 80

Permalänk
Medlem

Okej,
Jag har en iAUDIO X5 den ska jag använda medan, tror nog att jag väntar tills nästa år eller vi får se när, men ialla fall så ska iAUDIO släppa X7.an nån gång och den lär bli super

Permalänk
Medlem

Min 2 år gamla ipod video har funkat utan ett enda problem, så alla går inte sönder... Köpte en ny classic 80gb då jag bara hade 30 på den gamla och det räcker inte...

Visa signatur

Citroën: varför nöja sig med en vanlig bil?

Permalänk
Medlem

Min 3 år gamla ipod G4 funkar fortfarande utan problem. Batteriet har dock blivit sämre vilket laddningsbara brukar bli efter en lång period.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rocky77
Min 2 år gamla ipod video har funkat utan ett enda problem, så alla går inte sönder... Köpte en ny classic 80gb då jag bara hade 30 på den gamla och det räcker inte...

Alla Fujitsu-Siemens datorer är heller inte skräp

Men det är sant det du säger. Alla iPod pajar inte, eftersom det finns en massa som fortfarande rockar iPod G3. Däremot är det inte helt ovanligt med hårddiskar som pajar. Det är bara att dra in på alla de stora iPod forum där man kan läsa om folk som har råkat ut för det.

Visa signatur

//HP Pavilion DV9074ea: Turion 64 X2 TL-56 1.85Ghz, 1024MB RAM, 160GB(80 x2), Geforce 7600 256MB, 17" Brightview, Bluetooth, Vista Home Premium

Microsoft Zune 80