lämpligt spel för ryggläge i soffan, hjälp?

Permalänk

Ja, jag måste hålla med. Civ 4 är ett bra spel att slappa till ;), men det funkar ju bara om du kan tänka dig att köra lite mer advancerad strategi.

Permalänk
Medlem

Mafia, Vampire: Bloodlines, never winter nigths, Dawn of war och Quake 3.

Dom 5 bästa spelen någonsin enligt mig.

Permalänk
Medlem

UFO Enemy Unknown / X-Com UFO Defence är en äkta klassiker som dessutom blivit abandonware och finns i en finfin version som funkar tokfint i windows xp.

Visa signatur

yeah, ... ... ...how about that...?

Permalänk
Medlem

Tycker det är lite roligt att se hur många som tipsat om spel som värkligen kräver en mus när "Hotdog" skrev att han ville ha ett spel där mus inte behövdes.

Jag föreslår inte Fifa-serien (= Blahh ). Vill du ha ett bra fotbollspel ska du sikta på "Pro Evolution Soccer 2008" som finns på Spelbutikens hemsida ^^

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toby1990
Tycker det är lite roligt att se hur många som tipsat om spel som värkligen kräver en mus när "Hotdog" skrev att han ville ha ett spel där mus inte behövdes.

Jag föreslår inte Fifa-serien (= Blahh ). Vill du ha ett bra fotbollspel ska du sikta på "Pro Evolution Soccer 2008" som finns på Spelbutikens hemsida ^^

Pro Evo är vanligen mycket bättre än FIFA, men demot på Pro Evo 2008 hade en jävla massa som var dåligt. Du kan köpa en gamlare version av Pro Evo t.ex. PES 6 för under 200 KR och uppdatera spelar förflyttningar och så med nya option files.

Permalänk

typ still life och broken sword 3 är ju både tangentbordsvänliga och grymt bra

Visa signatur

Travelmate 5520 som spelar upp star trek exemplariskt sålänge man inte uppdaterar till OneiricOcelot