Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Vilket spel är bäst? 'Bioshock', 'Call Of Duty 4' eller 'Crysis' ?

Permalänk

Måste pröva på Crysis, verkar ju sinnessjukt bra

Visa signatur

Surface

Permalänk

Blev rätt besviken på Cod4. Känns föråldrat. Kass ai. Man måste göra som spelet vill annars följer inte ens squad med. När jag upptäckte att fienden bara fylls på så slutade jag skjuta dom. Det går bättre att bara kuta förbi.

Bara 5 timmar långt. Vidrigt använd hdri saker blänker som strålkastare utan anledning. Orsakar viss åksjuka då halva spelet skakar i någon form. Normal maps och texturer är sådär. För kraftiga normal maps så der ser ut som geleinbakat. Det påminner mycket om halo fast mer actionbetonat & utan taktik. Iofs roligare än halo också.

Sniper flashbackdelen var ca 40x snyggare och bättre än resten av spelet. Måste ju ha varit nån grymm snubbe som fixat den. Underbara animationer i hela spelet. Bästa hitills inom spel. Ska visst vara grymt bra multiplayer men jag lirar inte sådant.

Crysis: kass handling bra grafik om man gillar tropik. Roligt att leka sandlåda. Snäppet bättre än Cod4.

Bioshock: överlägset snyggast grafik, bäst handling känsla och tja allt. Endast singleplayer men väl värt ett varv då och då. Som en bra film. Tar ensamt 1,2,3 plats. Men det kunde ha varit mer av det.

Visa signatur

dualsata2| A64 3500+ 2,7 ghz | Cruical ballistix 2 gig DDR 4000 | jag hatar Nvidia 8800GTS 100% buggar (nu 5% och gudomligt 660/1044)|Windows XP Pro | Proff deluxe - kungen av vattenkylning| 480 W Hiper typeR nätagg