Permalänk

Bilder på era moddade burkar

Antingen hoppas jag att det redan finns en sådan här tråd, eller också hoppas jag på mycket bilder. Jag har sökt runt men hittar inte en samlingstråd, så om det redan finns, var vänlig och länka mig dit och lås denna tråd!

En tråd med bilder på era moddade chassin! Inte färdigmoddade chassin utan egenmodifierade.

Tack

Permalänk
Medlem

finns, sök

Visa signatur

Intel E4500 2.2GHz @ 2675Mhz | MSI P36 neo | Crucial DDR2 PC5300 2Gig | Ati Radeon HD5670 | Seagate Barracuda 250 Gig + Samsung ?? 1tb

Ja, jag är virrig som fan.

Permalänk
Medlem

testat galleriet?

Visa signatur

"Get your facts first, and then you can distort them as much as you please." - Mark Twain
På internet kommunicerar vi huvudsakligen i textform, så skriver du som en idiot kommer du således att uppfattas som en idiot.

Permalänk

bästa är faktist galleriet, (även om jag tycker de gamla var bättre)
och projekttrådar som hänger kvar lit här o där.

även trådar som visa din datorhörana eller fototävlingen så kan man hitta lite bilder. det gäller bara o surfa runt. sök inte efter det du hittar det av ren slump

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Tack så mycket, hittade massor i galleriet. Man måste fråga för att lära, men förhoppningsvis så ska jag inte fråga mer sådana här frågor utan att leta rejält först. Allt tycks finnas här, bara man vet var man ska leta.

Tack igen