Permalänk
Medlem

Benq g2400w

Hej alla.Är på jakt efter en ny skärm,kommer att användas för spell 99% av tiden.har letat runt på olika forum o läst en hel drös med rewiews men som ni vet tycker alla olika...skulle därför bli väldigt glad om nån som sitter med skärmen kunde hjälpa mej med svar om hur den fungerar till spel..valet står mellan benqen..LG L227wt..hpw2207h o samsung226bw..jag vet att det finns bättre skärmar men har en budget på ca 3500...tack för snabba svar!!!

Visa signatur

Money frees you from doing things you dislike. Since I dislike doing nearly everything, money is handy.

Permalänk
Medlem

Har denna skärmen. Köpte svarta på Inet.se

Kan säga såhär den är riktigt grymt. Bilden är otrolig, ingen backlight bleeding, input lag osv... iaf inte som jag känner av allls. Hade en kompis som köpte skärmen först och insåg snabbt att detta var en jävla stabil allround skärm.
Älskar färgerna och naturliga bilden man får med den... Köp den om du har pengarna. Den är värd varenda krona

Testat i fps spel osv som cs, kan säga såhär märker 0 skillnad jämnfört med min CRT, bara det att den är bättre på allt.. så jävla skönt o sitta på en snabb TFT: )

Visa signatur

AM2+ Gigabyte DS3 780 - AM2 5200+ X2 2.7 GHZ - 4096 MB DDR2 PC6400

Permalänk
Medlem

Tack för responsen!!!..låter ju väldigt bra...har även tittat på liyama B2403ws o den ser oxå vädigt lovande ut,hmm det e en djungel o hitta rättskärm:(

Visa signatur

Money frees you from doing things you dislike. Since I dislike doing nearly everything, money is handy.