Permalänk

Mitt val av komponenter.

Har precis beställlt de här
http://www.komplett.se/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=625954...

Ser de bra ut eller borde jag beställt nå annat?
Har inte någon direkt budget över datorn men kändes som om jag ville gå lite billigt.

MVH martin

Permalänk
Avstängd

Varför du vill ha 8500-minnen förstår jag inte, inte heller varför du tar en processorkylare för nästan 700kr när du kan få en kylare för under 500kr som ligger några få grader över Noctuan (Scythe Mugen).

minnena kan du lätt spara 500kr på genom att köpa XMS2 istället och kylaren kan du spara en 200-300kr på.

Ytterligare nån hundring kan du spara genom att ta ett billigare HD4870 med en Accelero S1 och en tyst 120mm-fläkt.

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk

Tack för svaret de var väl kanske inte riktigt de jag ville höra men jag har nu funderat å försökt å hitta lite info.
Som sagt jag behöver inte skärna ner på kostnaden för så noga var inte budgeten. Ser dock inget test där det visar att Mugen skulle vara svalare. Bara fläkten är tyst så är jag nöjd. Var ju kanske lite oklar med sådana saker
Minnen var en bra sak, hade inte ens tänkt på de. Antar att dom har samma timings?
Vill egentligen inte fippla så mycket med kylaren på grafikkortet är så j**la rädd för å göra det värre

Tack för svar!
Mvh/Martin