HjÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄlpppppppp!!!!!!!!!!!!!

Permalänk
Medlem

HjÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄlpppppppp!!!!!!!!!!!!!

hjälp jag måste ha en hand kontroll till datorn så jag kan spela fifa och nhl osv
(jag får damp ryck på fifa när de inte går å finta går de inte å höja svårighetsgraden man kan inte heller byta taktik osv och ens passningar går inte och sjustera dom går exakt lodrät elr framåt/bakåt dessutom för dom som inte spelat fifa så får man tips när man laddar spelet " snurra spaken åt vänster sen drar du den bakåt för å finta bort försvararen och vända" etc etc )

så de vore AAASSSS shysst om nån kunde tipsa mej om en skitbra handkontroll helst typ ntt ps2/3 liknande verkar vara de fifa är byggt för (SKITSPEL!! ANPASSA DE TILL DATOR FÖR HE**ETE) men som den fotbolls addict jag är måste jag spela det så snälla skicka länk elr säg namn på nån bra (helst som funkar bra till många olika)

Permalänk
Musikälskare

Fixa rubriken så man förstår vad tråden handlar om...

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Avstängd

Läs reglerna !!!!!

En av dom står det att skapa en trådrubrik som beskriver ditt problem

Visa signatur

Jag kommer inte att vara trevlig mot er som försöker vara stavnings poliser. Det är inte eran sak att komma o kommendera hur jag ska skriva min svenska.

Permalänk
Medlem

Jao, håller mer förgående två inlägg om att du bör tona ner ditt inlägg att vara lite mer konstruktivt och speciellt rubriken bör du verkligen fixa så att man förstår vad det handlar om.. det ser just nu ut som att du håller på att ramla ner från eiffeltornet eller något. = )

Hur som helst så finns det ju t.ex. Microsoft Xbox 360-kontroll som även passar till PC.

Det finns också diverse adaptrar för att koppla in t.ex. Playstation2-handkontroller till datorn via USB - googla.

Visa signatur

iMac 27" | Mid 2010 | Core i7 2.93Ghz | 20 GB | HD5850 M | Samsung 840 500 GB | 4 TB WD
MacBook Air 11" | Mid 2012 | Core i7 2.0 Ghz | 8 GB | 256 GB SSD
Citera gärna om du svarar på mina inlägg, så hittar jag tillbaka igen! :)

Permalänk
Avstängd

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av b0bzor!
[B] ......text......det ser just nu ut som att du håller på att ramla ner från eiffeltornet eller något. = )

ASG dagens bästa komentar ,ser framför mig hur han raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamlaaaaaaaaaaaaaaar ...hehe

Ursäkta OT.

OT det finns handkontroller som liknar både Playstation ,gamecube samt xbox bara o söka på handkontroller

Visa signatur

Jag kommer inte att vara trevlig mot er som försöker vara stavnings poliser. Det är inte eran sak att komma o kommendera hur jag ska skriva min svenska.

Permalänk

annars om du har en gammal playstation2 kontroll så kan du bara köpa en adapter som gör att du kan använda dom till pc via en usb port, finns på teknikmagasinet osv osv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av b0bzor!
Hur som helst så finns det ju t.ex. Microsoft Xbox 360-kontroll som även passar till PC.

Xbox 360-paddan är en trevlig sak att spela med. Det digitala styrkorset är inte mycket att hänga i granen, men spelar man inte spel som är jätteberoende av det (2D-fighting t.ex.) är det en finfin handkontroll.

Tänk bara på att köpa en med sladd, ty den trådlösa fungerar inte rakt av på en PC utan extra tillbehör.

Permalänk
Medlem

tack för svar bobzor och ni andra utom 2 första, ska köpa en sån när jag får pengar, och ska tänka på tråd namn nästa gång jag behöver "hjälp" med något

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Vårda språket!

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||