GTAIV: The Lost And Damned

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tysonayt
Det har kommit ut en helt EXTREMT UNDERBAR VIDEO idag igen, asså jag längtar så sjukt mycket efter denna expansion.

http://www.gametrailers.com/video/weazel-news-gta-iv/56115

Jo jag såg den för ett tag sen, riktigt fet video!

Visa signatur

Lian Li O11D Dynamic Mini || MSI MEG X570 Unify || Ryzen 5600x || MSI 3080 Suprim X || 2x8 GB PC 3600 HyperX || Corsair SF750 Platinum 750W || 2x SN750 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

Hur får jag tag i tlad? Har en 360 utan abb, tror den är chippad men jag vet inte säkert då jag köpte den begagnad för nått år sen. Jag har kollat runt i lite nätshopar men ingen har detta i lager, är det enbart för nerladdning? Måste jag isf ha ett guldabonnemang med? Har förstått att man kan köpa nån form av poäng, men hur? Med visa-kort via boxen eller?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Johan1W
Hur får jag tag i tlad? Har en 360 utan abb, tror den är chippad men jag vet inte säkert då jag köpte den begagnad för nått år sen. Jag har kollat runt i lite nätshopar men ingen har detta i lager, är det enbart för nerladdning? Måste jag isf ha ett guldabonnemang med? Har förstått att man kan köpa nån form av poäng, men hur? Med visa-kort via boxen eller?

Lost & Damned är DLC så ja, bara på nätet. Du kan köpa MS points med Visa-kort på xboxen och du behöver inte Gold. Det kommer en skiva med både L&D och Ballad of Gay Tony snart, så om du vill ha båda kanske det är kan vara värt att vänta.

Permalänk
Medlem

Jag köpte lost and damned idag, du letar upp det på marknaden på ditt xbox, väljer att du vill fylla på med M§ poäng, fyller i bankkort uppgifter och laddar ner, sen startar du nytt spel med GTA IV skivan, och väljer TLAD

Visa signatur

Lian Li O11D Dynamic Mini || MSI MEG X570 Unify || Ryzen 5600x || MSI 3080 Suprim X || 2x8 GB PC 3600 HyperX || Corsair SF750 Platinum 750W || 2x SN750 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

Jag köpte som sagt min box begagnad och vet inte om den är chippad eller inte, vad händer om jag loggar in på live och den skulle vara chippad? Blir jag bannad från live eller slutar boxen rent av fungera helt? Jag måste som det verkar uppdatera boxen innan jag kommer in på live. Mina spel som jag köpt fungerar fint idag och jag spelar aldrig online. Gör jag nått dumt om jag testar?

Vet inte om jag kan vänta på det nya GTA då min systers barn har min box jämt, det är väl en 8-9 månader sen jag hade den hemma sist så om en vecka eller två tjatar dom nog och vill ha tillbaka den:)