Vad Fick Ni För Julklapp Av Dustin Home...?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Jag tycker iaf det är dåligstil att inte vilja använda eller ge bort det man har fått.. folk tänker abra på pengar här ser det ut.

Precis som du själv då din hycklande gnällspik. Du har gnällt sen första lilla indikation av att någon får något som du inte får. Det är med SANN glädje jag kan rapportera in mina två första (av 5) klappar, jag hoppas det retar dig innerligt och att kommande klappar ska reta dig minst lika mycket till.

0,3kg - Sony hörlurar. (samma krafs som fullmoon fick, haha)
1,8kg - Seagate FreeAgent XTreme 1TB (TACK Dustin!)

Permalänk

men var haru gjort av packlistan från seagaten?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chrille82
Precis som du själv då din hycklande gnällspik. Du har gnällt sen första lilla indikation av att någon får något som du inte får. Det är med SANN glädje jag kan rapportera in mina två första (av 5) klappar, jag hoppas det retar dig innerligt och att kommande klappar ska reta dig minst lika mycket till.

0,3kg - Sony hörlurar. (samma krafs som fullmoon fick, haha)
1,8kg - Seagate FreeAgent XTreme 1TB (TACK Dustin!)
http://www.chrille82.se/dustin2of5.jpg

Ja haha vad cool du är som lyckats beställa 5st så vi inte inte får några.

Visa signatur

Citera för snabbare svar.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patrik91uk
men var haru gjort av packlistan från seagaten?

Den ligger under disken på bilden, var precis när jag hade öppnat upp och skälet att du ser den ena var för den följde med upp när jag drog fram lurarna.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Orio
Ja haha vad cool du är som lyckats beställa 5st så vi inte inte får några.

Ja jag var snäll nog att ägna lite över en timme av min jul att beställa klappar åt flickvän och familj. De var dock snälla nog tillbaka att de tillåter mig plocka in samtliga paket och sen välja en av dem först, som tack, för att jag bryr mig om andra.

Permalänk

Fick svar från Dustin nu!

Dom skrev att dom kommer att fakturera folk som har flera konton på samma namn och adress för alla julklappar utöver den första beställda julklapp. Eftersom det uppenbarats att endel har flera konton och de hade bestämt en gräns om 1 julklapp er person.

Har man brutit mot regel 1 klapp per person får man skylla sig själv att man klantat till det för sig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patrik91uk
Fick svar från Dustin nu!

Dom skrev att dom kommer att fakturera folk som har flera konton på samma namn och adress för alla julklappar utöver den första beställda julklapp. Eftersom det uppenbarats att endel har flera konton och de hade bestämt en gräns om 1 julklapp er person.

Ingen som går på den lätte.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patrik91uk
Fick svar från Dustin nu!

Dom skrev att dom kommer att fakturera folk som har flera konton på samma namn och adress för alla julklappar utöver den första beställda julklapp. Eftersom det uppenbarats att endel har flera konton och de hade bestämt en gräns om 1 julklapp er person.

Har man brutit mot regel 1 klapp per person får man skylla sig själv att man klantat till det för sig.

ge oss en print på mailet, mr BULLSHIT. ;D

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patrik91uk
Fick svar från Dustin nu!

Dom skrev att dom kommer att fakturera folk som har flera konton på samma namn och adress för alla julklappar utöver den första beställda julklapp. Eftersom det uppenbarats att endel har flera konton och de hade bestämt en gräns om 1 julklapp er person.

Har man brutit mot regel 1 klapp per person får man skylla sig själv att man klantat till det för sig.

hahahahah, patetisk, pic or it didnt happen.

Visa signatur

Halleluja

Permalänk

Vadå, vill du se mailet lr?

EDIT: Hur laddar man upp bilder här?

Permalänk
Avstängd

nähä....

pici.se

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patrik91uk
men var haru gjort av packlistan från seagaten?

Tror inte de delat ut några seagate och speciellt inte den.

Permalänk
Medlem

Patrik91uk: Jag vill gärna se mailet! Skulle vara så SJUKT rättvist mot alla egon.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Sa det något om alla julklappar som inte har skickats?

Permalänk
Avstängd

han håller säkert på och skriver ett mail nu

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NysoO
Patrik91uk: Jag vill gärna se mailet! Skulle vara så SJUKT rättvist mot alla egon.

ja, men alltså - om det stämmer så löser det inte ett jota, vem är så dum som beställer prylar i samma namn, typ fyra julklappar på Johan Eriksson? dumt! givetvis har man tagit varje namn på familjemedlem när man beställde flera julklappar, och då blir det mycket svårare att bevisa någonting.

det står en julklapp PER person, inte per familj. tack och lov.

Permalänk
Medlem

men när ska folk förstå att detta inte är nån julklappsutdelning... det var mer ett lotteri än något annat. Ni kan ju inte vara sura för något ni inte fått på ett lotteri! välkommen till världen, man tar det man kan få

sen måste jag också kommentera det vissa säger om folk som säljer vinsterna. Herregud, vilka är det som är giriga? de som satt och klickade var 5e minut för att för plural vinster eller de som klagar över att de inte fick några?

sen ser jag inte hur de som vann med flera konton har gjort så att andra får sina restnoterade? Det är ju bara dustin som visat rosen för många ggr!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patrik91uk
Fick svar från Dustin nu!

Dom skrev att dom kommer att fakturera folk som har flera konton på samma namn och adress för alla julklappar utöver den första beställda julklapp. Eftersom det uppenbarats att endel har flera konton och de hade bestämt en gräns om 1 julklapp er person.

Har man brutit mot regel 1 klapp per person får man skylla sig själv att man klantat till det för sig.

Låter ju bra, då det inte stod något om max 1 per hushåll på sidan deras... (Person != Hushåll) Då är det Dustin själva som hittar på regler i efterhand och då kan dom inte fakturera i efterhand...

Dessutom fungerar inte det här på hyreshus där flera har samma adress, t.ex. kan det ju bo 20-30 personer i en trappuppgång, hur tänkte dustin lösa det?

Tror inte direkt de som fuskat är dumma nog att använda samma namn på alla...

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av uid
Sa det något om alla julklappar som inte har skickats?

Tydligen har klapparna tagit slut på grund av att vissa fuskat till sig.
Så de får ta hem nya prylar till de som blivit utan, och då snackas det inga telefoner utan typ DVD-film.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Tydligen har klapparna tagit slut på grund av att vissa fuskat till sig.
Så de får ta hem nya prylar till de som blivit utan, och då snackas det inga telefoner utan typ DVD-film.

källa?

eller är det rena spekuleringar?

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Medlem

det är skitsnack såklart

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MarkoV
källa?

eller är det rena simuleringar?

Det är ett rykte som kommer från en anställd.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Det är ett rykte som kommer från en anställd.

Jag skulle säga mer bullshit, falska rykten. källa till vart han sade det tack...?

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Medlem

men hur tänker du då sumitomo? jag är faktiskt intresserad.

Hur kan klapparna ta slut för snabbt för att man beställt från olika konton?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MarkoV
Jag skulle säga mer bullshit, falska rykten. källa till vart han sade det tack...?

kille på flashback som sa att han hade en källa...men i samma mening skrev han typ "men jag vet inte hur tillförlitlig min källa är".

Så "källan" är osäker på sin källa...bra va?

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MarkoV
Jag skulle säga mer bullshit, falska rykten. källa till vart han sade det tack...?

Det är inget som är skrivet på internet för där är ju allt sant.

Permalänk
Avstängd

Själv har jag hört från en polare som jobbade där i somras som har en killens msn som är anställd, han säger att de sparar de bästa klapparna till sist pga de inte har tid för så stora "shipments".

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av yagel
sen ser jag inte hur de som vann med flera konton har gjort så att andra får sina restnoterade?

Många julklappar var väl restnoterade redan från början?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Tydligen har klapparna tagit slut på grund av att vissa fuskat till sig.
Så de får ta hem nya prylar till de som blivit utan, och då snackas det inga telefoner utan typ DVD-film.

Det är i och för sig lite roligt med spekulationer, men dustin har faktiskt representatanter på sweclockers (JMartoja till exempel). Varför inte låta dem förklara hur det ligger till?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elgot
Många julklappar var väl restnoterade redan från början?

Det är i och för sig lite roligt med spekulationer, men dustin har faktiskt representatanter på sweclockers (JMartoja till exempel). Varför inte låta dem förklara hur det ligger till?

Det klokaste jag har läst på länge, dock borde någon kanske upplysa JMartoja att det kanske hade varit nice om vi fick lite info?)

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Medlem

Jag ställde frågan i em i Dustintråden. Dock verkar det som JMartoja besöker Sweclockers på morgonen vid 8.30 må-fre, så vi lär få spekulera hela helgen Om han inte mot all förmodan har jour/beredskap för Sweclockers frågor....
Är det någon moderator som har tfn till JMartoja/pressansvarig på Dustin? Vi måste ha svar! NU!

Permalänk
Avstängd

Patrik91uk, du är ju rena rama trollet, det tar inte 20min att infoga en bild.

Visa signatur

Halleluja