Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry
Necrovision överraskade mig totalt, jävlar vilket skönt lir!

Själv blev jag besviken på Necrovision.
Ingen Story och så är det ett sånt typiskt FPS spel som inte jag gillar, där du inte kan stanna upp en sekund och fundera lite utan man måste konstant skjuta och springa!

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elmoth
Själv blev jag besviken på Necrovision.
Ingen Story och så är det ett sånt typiskt FPS spel som inte jag gillar, där du inte kan stanna upp en sekund och fundera lite utan man måste konstant skjuta och springa!

Nog kan du stanna upp, testa tryck "alt" knappen

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Serious Sam är ett kanonspel, men Painkiller är strået vassare. Inte bara vansinnigt roligt utan även lite utmaningar för varje bana, intressanta vapen, väldigt bra bandesign och framförallt oerhört snygga miljöer. Ett av de mest underskattade spelen nånsin, även ett av de enda spel jag hört Yahtzee (Zero Punctuation) hylla vilket säger en del

Permalänk

Håller med alla andra här, Necrovision är en Old Shool FPS-Shooter

En riktig Nostalgitripp till de första snabba hjärndöda, med ack så roliga FPS Shooters, jag menar Quake, Dooom etc.

Necrovision är en sådann shooter med dagens upphottade Grafik, riktigt snyggt emmellanåt...

Visa signatur

[Antec 1200][Xigmatek NRP-HC1001][Asus P6TD][Core i7 975; 4 GHz][Noctua NH-U12P][3x2GB Patriot Viper 1600MHz][EVGA GTX 570 SLI]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lidodido
Serious Sam är ett kanonspel, men Painkiller är strået vassare. Inte bara vansinnigt roligt utan även lite utmaningar för varje bana, intressanta vapen, väldigt bra bandesign och framförallt oerhört snygga miljöer. Ett av de mest underskattade spelen nånsin, även ett av de enda spel jag hört Yahtzee (Zero Punctuation) hylla vilket säger en del

Han hyllade även Portal, men det hör inte hit ^_^

Visa signatur

xellos: i7 920 @ 3,9 GHz | Asus P6T Deluxe V2| Corsair 1000W | Corsair 6GB 1600MHz DDR3 | PowerColor ATI 4870x2 x2 CrossFire | Creative SB Xtreme Gamer | 60GB SSD + 500GB Sata II | Samsung t220 x2

Permalänk
Medlem

Timeshift! Timeshift och timeshift igen!
Även Gears of War 1 och Fallout 3. Nu är ju inte Fallout 3 ett FPS på det sättet, men det är ett skönt temp och flyt i det.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Om du inte spelat igenom bioshock tycker jag du ska göra det . Vill du ha fart som i doom är ut3 en bra kandidat.

Visa signatur

Meshilicious, Amd 7950X3D, Asus X670E-I ,96 GB DDR5 6000,RTX4090 FE, Crucial 4TB Pcie5 m.2 / Corsiar Pcie4 4TB, Samsung 57" G9

Permalänk
Medlem

Säger Bioshock ja me. asbra spel. Roliga är att man måste klura lite med . lite pussel.

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Medlem

Wolfenstein: Enemy Territory, gratis att ladda ner, mycket strategi samt speed. Old skool spel.

Permalänk
Medlem

hämta alien arena!
en snabb och roligt fps spel i quake stil.
men då snyggare.
och så får du skjuta aliens ;o)

screenie har du här:

http://img217.imageshack.us/img217/1212/alienarena021.jpg

och spelet är helt gratis och finns här:

http://alienenforcer.com/download.php

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fabola
Säger Bioshock ja me. asbra spel. Roliga är att man måste klura lite med . lite pussel.

var hittade du kluriga pussel i Bioshock någonstans??

Visa signatur

[Antec 1200][Xigmatek NRP-HC1001][Asus P6TD][Core i7 975; 4 GHz][Noctua NH-U12P][3x2GB Patriot Viper 1600MHz][EVGA GTX 570 SLI]

Permalänk
Medlem

battlefield heroes

Visa signatur

An expert is one who knows more and more about less and less until he knows everything about nothing.

Permalänk

Cryostasis.

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50