HJÄLP!!!ipod touch jailbrake

Permalänk
Medlem

HJÄLP!!!ipod touch jailbrake

shitshitshit..har nyss köpt en ipod touch som jag bestämde för att jailbreaka.men icke!!nått gitt snett under install och nu kan jag inte återställa den.inte änns min dator känner igen min ipod..skulle vara supertacksamm om det är nån som kan hjälpa mig/jeanette

Permalänk
Avstängd

sök på google.se hur man noll ställer en ipod

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

Rätta mig om jag har fel men känns lite som § 7?
http://www.sweclockers.com/forum/regler.php?s=

Permalänk
Medlem

Vilket upphovsrättsskyddat material?

Permalänk
Medlem

Håll in den lilla knappen på ovansidan samt "home"-knappen i ~10-20sek för hard-reset.

Permalänk
Medlem

Tänkte eftersom det inte är gjort för att ändra i och man bryter väl avtal/kontrakt/garanti?

Permalänk

Lägg den i DFU mode (googla) och tryck på återställ i iTunes. Fixat

Visa signatur

AMD Athlon 64 X2 5000+ (2,6 GHz) | 4 GB RAM | 8600GT | 2 * WD Caviar 500 GB + WD My Book 250 GB = 1,25 TB |||| Windows XP | Windows Vista | Windows 7

Permalänk
Medlem

Det är inget olagligt med Jailbreak vad jag vet, bara att garantin försvinner, men återställer man så syns ingen skillnad efteråt ändå.

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

ingenfara. bara trycka på home och power button så går den in i felsäkert läge sen så trycker du återställ i itunes. Hur gjorde du när du skulle "jailbreaka" den? böt du ut orginal filen mot den modifierade? alltså i återställnings saken.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rosen70
böt du ut orginal filen mot den modifierade? alltså i återställnings saken.

Det funkar inte sen ett par versioner tillbaka av itunes (7.7 tror jag var sista man kunde göra det i).

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

jaha okej!