Bra singelplayerspel

Permalänk

Psychonauts.
Runaway.

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk
Medlem

Neverwinter nights 1 hade totalt underbar story, jag blir helt varm bara av att tänka på det

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem

ja du skriver ju inte va du vill ha för genre, men hur som hellst så är ju "Empire - Total war" ett helt underbart spel!

Strategi med "end turn" på kartan och RTS i fighterna.. sök på "prince of macedon" på youtube, han gör gameplayfilmer på de spelet bla. så där får du se lite hur de ser ut och hur de fungerar. Han spelar dock Multiplayer och du kommer ju inte få se nånting av de andra strategiläget, men de finns fler filmer att kolla på om de filmerna han lagt upp är intressanta.. snygg grafik och skit roligt singelplayer imo.

Permalänk
Hedersmedlem

The Witcher.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BesteN
WHAT?! Suger ju på singleplayer spelet är ju som gjort för att köra coop

Både ja och nä. Jag kan roa mig en helg med att nöta igenom SP, det är så härlig känsla!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk

Morrowind har ett par år på naken men ett måste att spela igenom.

Permalänk
Medlem

STALKER SoC och CS, BioShock, Fallout 3. Där har du 4st fullträffar

Permalänk
Medlem

Att ingen har tipsat om Starcraft,Starcraft broodwar och självfallet Stardocks Sins of a Solar Empire.

Permalänk
Medlem

Call Of Juarez - otroligt bra, kommer snart tvåan
Prey - Bästa FPS SP nånsin
Bioshock - Helt OK
The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena - Har själv bara spelat ettan

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk

Civilisation IV + exp, Company of Heroes + exp (bra kampanjer, Funkar i skirmich samt underbart onlinespel), Oblivion, Mass Effect, Call of Duty spelen, Crysis + Warhead, Bioshock samt många fler.

Visa signatur

I7 8700k, MSI Z390 gaming pro Carbon AC, Corsair 3000Mhz rgb 32GB, Corsair H115i, Samsung EVO 850 500G, Intel 520 SSD 180G, Crucial MX500 500G, Crucial ssd 750G, 2st Samsung 860 1Tb, MSI 1080 G-X. Corsair HX 850M, 2xHD, Bluray brännare. Fractal design r6 tg.