Kan det verkligen vara så billigt?

Permalänk
Medlem

Kan det verkligen vara så billigt?

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=395221

Är det tryckfelsnisse som varit framme.Finns ju c:a 10 butiker som har det inne för ungefär 500:-...Vad tror ni...vågar man beställa??

Visa signatur

Money frees you from doing things you dislike. Since I dislike doing nearly everything, money is handy.

Permalänk
Avstängd

med så många som har det för det priset så tycker man inte att det ska vara ett tryck fel, så länge inte alla är inkomptetenta IDIOTER, men ring och fråga i morgon...

MVH

Visa signatur

Gigabyte: EP45T-EXTREME, Intel: E7400, Kingston: HyperX 1600MHz, MSI: R4830 OC Edition... :P

[img]url=http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=654346][img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/654346.png[/img][/url][/img]

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Min bästa gissning är att leverantören har gjort ett stort misstag

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Hedersmedlem

Ja det verkar onekligen som om det är samma leverantör, och då kanske också fel pris?

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem

Ja när jag googlade på varunumret 90-YC01A04-EAY1Z så fick jag träffar på nåt tv-kort...tyvärr så var priset för bra för o vara sant...men man kanske skulle ta en rövare o beställa ändå för att sen vidhålla att man ska mb-t för priset dom uppgav...man vet ju aldrig..; )

Visa signatur

Money frees you from doing things you dislike. Since I dislike doing nearly everything, money is handy.

Permalänk

lägg ett bud på 20st och mercha dem på blocket sen!

nej men testa att göra en beställning, det lär knappast skada.

Visa signatur

Arch Linux

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tEan
Ja när jag googlade på varunumret 90-YC01A04-EAY1Z så fick jag träffar på nåt tv-kort...tyvärr så var priset för bra för o vara sant...men man kanske skulle ta en rövare o beställa ändå för att sen vidhålla att man ska mb-t för priset dom uppgav...man vet ju aldrig..; )

Tror att dom har skrivit av sig sådant i avtalet.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
Tror att dom har skrivit av sig sådant i avtalet.

Iofs, men de kan ibland gå med på det ändå, av ren goodwill. Köpte ett Corsair 520HX för 675kr på Komplett när de satt fel pris av misstag och jag fick det för det priset. (ordinarie pris var på över tusenlappen vid tillfället)

Visa signatur

~Pelle~

Permalänk
Medlem

Ingen av affärerna som säljer det billigt har det i lager

Permalänk

Från Amentio:

"Alla priser uppdateras frekvent på Amentio.se. Vi reserverar oss för eventuella prisändringar och för felaktig information påverkad av tekniska eller mänskliga fel."

Permalänk
Medlem

lita på dem som har det i lager och har många / bra recensioner ;P