Permalänk
Medlem

sen räkna med att det tar 10 dagar att sätta ihop, testa och då är 1-2 dagar frakt med posten inräknad.

"Leveranstid på en byggnation är normalt 10 arbetsdagar efter att ordern blivit komplett. "

Och vem säger att du inte skulle få den 2 dagar tidigare än just 10 dagar.
Saker och ting kan gå fortare, ibland långsammare.

Bara sitta och vänta.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av ReloadMaster:

Ring eller maila direkt skulle vara mitt tips då det låter som ett enskilt supportärende

du läste inte allt jag skrev eller? "ringde nyss"

Visa signatur

| BenQ xl2411t | Samsung SSD 840 EVO 250GB ATA | 1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ | Intel Core i5 2500 3,3GHz | Geforce GTX 760 | Corsair TX 650W 80+ | MSI P67A-GD65 | Corsair 8GB (2x4096MB) 1600MHz XMS3 | Razer Deathadder Re-Spawn Infrared Sensor | Cooler Master 690 II Advanced | Microsoft SideWinder X4 Gaming Keyboard | Windows 7 Home Premium 64-bit Svensk OEM |

Permalänk
Medlem

Har ni några planer på att ta in Sennheiser HD555? Har för mig att ni hade dom förut

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Det här är inget kul att bli anklagad för då vi aldrig jobbar på detta sättet. När det gäller kampanj på Sandy Bridge moderkort har vi detta på MSI-korten och där har priserna endast justerats ett par tior åt olika håll (främst beroende på dollarkursen). Vill även påpeka att kampanjen på MSI-korten gällde från och med att vi lade upp dem på hemsidan första gången, det vill säga att vi aldrig haft några andra priser än kampanjpriser.

Med stöd av ovanstående ställer jag mig frågande till ditt påstående att vi justerat priserna på kampanjkorten då de endast haft ett pris, det vill säga kampanjpriset...

Ta gärna en titt på prisjakt för att styrka mitt påstående;
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=803354
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=803350
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=803344
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=803349

Vill dock tillägga att vi under ett fåtal gånger, efter att kampanjen lanserats, haft problem med att priset under kortare stunder hoppat upp ett par hundra på MSI P67A-C45 pga. systemfel.

Trevlig helg!

Mvh / Inet

Det var just MSI P67A-C45 som jag kollat på, och det gick upp från ungefär 1050 till 1500 helt plötsligt, men nu har jag förklaringen då. Tack.

Permalänk
Medlem

Hej hade ni tänkt ta in nå fler modeler av SSd hårdiskar? Tex denna.
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=601876 finns inte på inte och då kan det bli tyvärr att köpa den på komplett.
Skulle va kul om ni hade ssd av andra märken tex crucial eller kingston.

Såg även att ni tagit bort XFXs black edition nättagg, varför?

Visa signatur

Gaming Rigg: Cooler Master HAF X - Asus P8P67 PRO - Corsair 4gb 1333mhz - Intel Core i5 2500k - Sapphire radeon 6950 2GB - 1tb spinpoint f3 HDD - XFX Black edition 750w
KringRustning: Mus: Logitech G500 - Tangentbord: Logitech G110 - Headset: Ace Edge SX500

Permalänk
Medlem

Jag har en fråga angående AMD uppgraderingspaket, varför har ni DIRT2 som bild till artikeln när det inte ingår?

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk
Medlem

där sa du nåt.
Skulle vilja se fler uppgraderingspaket faktiskt

Eller när man gå in så finns det en lista man klickar och väljer mellan X antal olika.
Exempel: JME´s "systemväljare" eller kompletts "konfigurera" mojäng.

En AMD och en INTEL, så poppas det upp för varje plattform.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

Kul att ni börjat ta in AMD Fusion moderkort Inet!

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk

Hej! Jag är lite intresserad utav vad ni har för batch med i7 2600K.
Ni kanske har olika? Eller hur fungerar det

Visa signatur

~Mental åt min signatur :( (Sedan 2002)
Uppdaterad signatur 9 år senare:
|Asus P8P67 Pro| Intel I7 2600K@4,6 Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz 8-8-8-24 | Corsair H70 | OCZ 1250W 80+ Gold | 2x VTX3D Radeon HD7950 3Gb @930, VRM @1250 | Corsair Force 120GB + x antal satadiskar |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

där sa du nåt.
Skulle vilja se fler uppgraderingspaket faktiskt

Eller när man gå in så finns det en lista man klickar och väljer mellan X antal olika.
Exempel: JME´s "systemväljare" eller kompletts "konfigurera" mojäng.

En AMD och en INTEL, så poppas det upp för varje plattform.

ELLER! så väljer du delar själv och lägger in att dom ska bygga ihop datorn!

Uppgraderingspaket kan du även fråga om här på forumet

Permalänk
Medlem
Skrivet av kobb3:

ELLER! så väljer du delar själv och lägger in att dom ska bygga ihop datorn!

Uppgraderingspaket kan du även fråga om här på forumet

i know, men roligare med lite fler "mojänger" =P

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

Hej, har ni planer på att göra så man kan beställa saker och få hemskickat till dörren via hempaket/pall som fraktsätt vid större beställningar?

Har man inte bil är det lite jobbigt o bära hem fulltower chassi+skärmar+en stor låda med CPU,moderkort,minnen,grafikkort etc

/Mvh Gubbe med ryggskott

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

Hej, har ni planer på att göra så man kan beställa saker och få hemskickat till dörren via hempaket/pall som fraktsätt vid större beställningar?

Har man inte bil är det lite jobbigt o bära hem fulltower chassi+skärmar+en stor låda med CPU,moderkort,minnen,grafikkort etc

/Mvh Gubbe med ryggskott

Du kan ringa till posten och beställa hemkörning från stället där paketet är levererat för avhämtning.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Skrivet av Piece of Cake:

Du kan ringa till posten och beställa hemkörning från stället där paketet är levererat för avhämtning.

Jaha ok, men blir det inte snabbare/enklare både för mig och posten om man kan välja hempaket direkt när man beställer...
Såg komplett hade ju det så borde väl inte va omöjligt för Inet.

Permalänk
Medlem

Tja! Finns det möjligheter att ta hem Silverstone Fortress FT02B-W som beställningsvara? Ser att standardvarianten finns, då som just beställningsvara antar jag. Vill gärna beställa från er och slippa alla andra butikers hemska fraktkostnader.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Hej! Någon idé om när 2TB Samsung Ecogreen F4EG väntas in i lager? Börjar bli i akut behov av lagringsutrymme igen.

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Choffe:

Hej! Någon idé om när 2TB Samsung Ecogreen F4EG väntas in i lager? Börjar bli i akut behov av lagringsutrymme igen.

Just nu (kanske inte länge till) så har de ju en i butikslager, kanske går att sno åt dig den om du är snabb?

Om det är jätteakut så finns den ju även på andra ställen, även om Inet verkar vara billigast

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Hej!

Är det en tillfällighet att era datorer Inet Taurus Hardcore Gamer och Overkill Gamer har exakt samma 3dmark11 resultat, eller är det bara "tryckfelsnisse"?

Tänkte bara uppmärksamma, om det är så att det inte stämmer.

Visa signatur

"Anger dwells only in the bosom of fools."
- A. Einstein

Permalänk
Medlem

Tjaa inet! Tänkte bara säga jag är väldigt nöjd med hjälpen från Mats Lundberg hos er som hjälpte mig att ändra i beställningen, då andra företag inte brukar vilja vara så positiva att göra det Det är såna detaljer som gör man vill stanna som trogen kund! Det är inte alltid dom löjligt låga priserna

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk

Hur går det med butiken i sthlm som ni tänkte öppna ?

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av jooelhoglund:

Hur går det med butiken i sthlm som ni tänkte öppna ?

Den ska fortfarande öppnas i vår så de har inte lagt ned planerna, vad undrar du?

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Skrivet av TheDaemon:

Den ska fortfarande öppnas i vår så de har inte lagt ned planerna, vad undrar du?

Något exakt datum var jag ute efter

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av jooelhoglund:

Något exakt datum var jag ute efter

Det är nog ganska långt från spikat, de har inte ens avslutat rekryteringen till butiken än

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

Tja, har en fråga. Har dessa ram-minnen livstids garanti som de flesta andra corsairminnen? Står inget om det i beskrivningen
http://www.inet.se/artikel/5304315/corsair-4gb-2x2048mb-1333m...
Tack
En till fråga, när kommer era corsair VX 550 W nätt agg tillbaks i lager?

Permalänk
Hedersmedlem

Kan bara flika in att på "kundrecensionen" av det gula Lanboy Air (http://www.inet.se/recensioner/6901307/antec-lanboy-air-gul) så har personen kopierat texten från sweclockers recension, med andra ord ingen kundrecension längre. (såvida det inte är någon anställd på swec som skrivit det då..)

En fråga från mig med, kommer ni att ta in det vita Graphite 600T, samt Raven RV02 Evolution (svart och vit limited edition)? Inte sett någon på den svenska marknaden med dessa ännu.

Visa signatur

CPU: Intel i5-4670K MB: Asus Maximus VI Gene RAM: Patriot Viper3 16GB 2133MHz CL11 GPU: Zotac GeForce GTX 780 PSU: Corsair AX860 Chassi: Silverstone Temjin TJ08-E Kylning: Corsair H80i Lagring: 1x Samsung 840 Pro 256GB, 2x Seagate Barracuda 3TB (döda efter 3,5 år), 1x Seagate Firecuda 2TB, 1x Seagate Barracuda 2TB

Permalänk
Inet
Skrivet av BlackDistortioN:

Tjaa, har ni tankar på att ta in fler ITX chassin och enermax fläktarna?

Inköpsavdelningen jobbar på att få in fler ITX-chassin, håll utkik på hemsidan!

Enermax är tyvärr inget vi kommer att få in.

Skrivet av coffe13:

Hej! Tänkte bara kolla om ni kommer få in AKG K 518 LE hörlurarna?

Kommer upp på hemsidan inom kort!

Skrivet av voro12:

Har ni några planer på att ta in Sennheiser HD555? Har för mig att ni hade dom förut

Sennheiser HD555 har tyvärr utgått.

Skrivet av Jezpur:

Hej hade ni tänkt ta in nå fler modeler av SSd hårdiskar? Tex denna.
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=601876 finns inte på inte och då kan det bli tyvärr att köpa den på komplett.
Skulle va kul om ni hade ssd av andra märken tex crucial eller kingston.

Såg även att ni tagit bort XFXs black edition nättagg, varför?

Fler SSD's kommer! Vi la nyss upp Corsairs P3-serie som har riktigt brutal prestanda och SATA3! Vi har valt att inte ta in Crucial då den inte har särskilt bra skrivprestanda jämfört med många av konkurrenterna.

http://www.inet.se/sok/corsair%20p3

Fler nätagg från XFX kommer upp inom kort!

Skrivet av Leqher:

Jag har en fråga angående AMD uppgraderingspaket, varför har ni DIRT2 som bild till artikeln när det inte ingår?

Bilden raderad! Dirt2 ingick i paketet innan, men har tyvärr utgått och ligger inte med längre.

Skrivet av Toivo83:

där sa du nåt.
Skulle vilja se fler uppgraderingspaket faktiskt

Eller när man gå in så finns det en lista man klickar och väljer mellan X antal olika.
Exempel: JME´s "systemväljare" eller kompletts "konfigurera" mojäng.

En AMD och en INTEL, så poppas det upp för varje plattform.

Uppgraderingspaket är på väg! Vi jobbar för tillfället på en lösning för att på ett enkelt sett kunna erbjuda både "dator i delar" och uppgraderingspaket till bra priser.

Skrivet av KalleKulspruta:

Hej! Jag är lite intresserad utav vad ni har för batch med i7 2600K.
Ni kanske har olika? Eller hur fungerar det

Skicka ett mail till info@inet.se med vilken batch du vill ha så tar vi en titt!

Skrivet av Klappkossa5000:

Har ni några planer på att ta in OCZs RevoDrives?

Vi har inga planer att ta in fullsortiment av OCZ Revodrive, men kom gärna med förslag på vilka du är intresserad av så kan vi lägga upp dem som beställningsvara.

Skrivet av Megacrash:

Hej, har ni planer på att göra så man kan beställa saker och få hemskickat till dörren via hempaket/pall som fraktsätt vid större beställningar?

Har man inte bil är det lite jobbigt o bära hem fulltower chassi+skärmar+en stor låda med CPU,moderkort,minnen,grafikkort etc

/Mvh Gubbe med ryggskott

Vi har haft hempaket, men på grund av problem med leveranser i kombination med ett hutlöst pris valde vi att plocka bort detta som alternativ.

Ditt önskemål om att återinföra detta är vidarebefordrat till ansvarig.

Skrivet av Sergeant44:

Tja! Finns det möjligheter att ta hem Silverstone Fortress FT02B-W som beställningsvara? Ser att standardvarianten finns, då som just beställningsvara antar jag. Vill gärna beställa från er och slippa alla andra butikers hemska fraktkostnader.

Kommer upp som beställningsvara på hemsidan inom kort. Tyvärrrätt lång leveranstid på upp två till fyra veckor.

Skrivet av Choffe:

Hej! Någon idé om när 2TB Samsung Ecogreen F4EG väntas in i lager? Börjar bli i akut behov av lagringsutrymme igen.

Beräknas landa under morgondagen!

Skrivet av Nerus:

Hej!

Är det en tillfällighet att era datorer Inet Taurus Hardcore Gamer och Overkill Gamer har exakt samma 3dmark11 resultat, eller är det bara "tryckfelsnisse"?

Tänkte bara uppmärksamma, om det är så att det inte stämmer.

Oops, fixat nu, tack!

Skrivet av BlackDistortioN:

Tjaa inet! Tänkte bara säga jag är väldigt nöjd med hjälpen från Mats Lundberg hos er som hjälpte mig att ändra i beställningen, då andra företag inte brukar vilja vara så positiva att göra det Det är såna detaljer som gör man vill stanna som trogen kund! Det är inte alltid dom löjligt låga priserna

Mats hälsar tillbaka! Tack för det goda omdömet!

Skrivet av jooelhoglund:

Hur går det med butiken i sthlm som ni tänkte öppna ?

Skrivet av jooelhoglund:

Något exakt datum var jag ute efter

Inget exakt datum spikat mer än våren 2011.

Skrivet av BoofnBafn:

Tja, har en fråga. Har dessa ram-minnen livstids garanti som de flesta andra corsairminnen? Står inget om det i beskrivningen
http://www.inet.se/artikel/5304315/corsair-4gb-2x2048mb-1333m...
Tack
En till fråga, när kommer era corsair VX 550 W nätt agg tillbaks i lager?

Jupps, Corsair lämnar livstidsgaranti, hemsidan uppdaterad!

När det gäller VX550 är det dessvärre utgående, men vi har ett gäng kvar i butik, så passa på och beställ innan det utgår!

Skrivet av Phukkitt:

Kan bara flika in att på "kundrecensionen" av det gula Lanboy Air (http://www.inet.se/recensioner/6901307/antec-lanboy-air-gul) så har personen kopierat texten från sweclockers recension, med andra ord ingen kundrecension längre. (såvida det inte är någon anställd på swec som skrivit det då..)

En fråga från mig med, kommer ni att ta in det vita Graphite 600T, samt Raven RV02 Evolution (svart och vit limited edition)? Inte sett någon på den svenska marknaden med dessa ännu.

Sedär, nu är recensionen borttagen, tack för hjälpen!

När det gäller vita 600T har vi i dagsläget tyvärr ingen möjlighet att köpa in denna då minsta kvantitet är en container. RV02 Evolution kommer upp på hemsidan som beställningsvara inom kort. Runt två till fyra veckors leveranstid.

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Hej kära Inet tycker ni är fantastiska Men nu kommer lite ris. Och inte så lite Ris heller. Jag fick precis hem Gentle Typhoon 1850 Rpm (tack så mycket) Men döm av min förvåning..... INGEN PINGVINGSTÅNG...... Kan man börja gråta för mera ))

Tack för god service och bra priser och bra leverans .;)

Hej svejs från en nöjd kund som får gå till Ica och köpa Pingvinstång

Visa signatur

Min 24/7 Build i7 950 @ 3.9GHz (1,264 volt)| ASUS Sabertooth X58 | 6x2 GB DDR3 @ 1600 MHz | 7970 |Crucial Sata 6 SSD 128 Gb|Samsung SpinPoint F3 1TB|Corsair AX 850W PSU Modular|Låda Silverstone Raven r02 |Nh-D14 |Windows 7 Home 64-bit|BENQ XL2420t @120hz

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Jockepeter:

Jag undrar om paketet är framme om det står så här:

25 jan kl 04:02 Stockholm, Sorterad
24 jan kl 17:22 Göteborg, Sorterad
24 jan kl 11:01 Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen

Beställde i måndags och förväntade mig avisering idag =(

Lär komma idag eller imorgon

Permalänk
Medlem

Enligt sökfunktionen var det över ett år sedan det togs upp sist så jag är bara tvungen att göra en ny koll!

Finns det möjligtvis en chans att vattenkylning med alla dess fristående komponenter kommer att säljas av er någon gång?

Jag såg att ni tidigare ansett att det varit för dyrt pga läckage och så vidare.
Men kan ni inte avsäga er montage av datorer med vattenkylning, och ev vattenskador?

EDIT:

Passar på att lägga in en fråga till innan ni svarar.;)

Skulle ni kunna se över priset på Logitech G35? Ni ligger ~400kr över andra några butiker på pricerunner.

Jag vill ju inte behöva handla av andra butiker!

Visa signatur

"Anger dwells only in the bosom of fools."
- A. Einstein

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Jockepeter:

Jag undrar om paketet är framme om det står så här:

25 jan kl 04:02 Stockholm, Sorterad
24 jan kl 17:22 Göteborg, Sorterad
24 jan kl 11:01 Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen

Beställde i måndags och förväntade mig avisering idag =(

Bör komma inom kort eller imorgon, posten är inte så snärtiga när det gäller att få ut saker från sorteringscentralen i Stockholm.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.