Ickesuspect webshop som säljer en helsvart flexfit?

Permalänk
Medlem

Ickesuspect webshop som säljer en helsvart flexfit?

Tja

är grymt sugen på att köpa en helsvart flexfit keps

såndära, men alla webshoppar jag hittat den på verkar helt suspekta, och skickar inte mot postförskott(vill inte betala med kort eftersom dem är suspekta;) ).

så någon som vet vart man kan köpa sådanna?

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem

För postförskott är säkert?

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

då betalar jag inte för en vara i förskott som kanske aldirg kommer fram, så det är ett steg säkrare än att betala med visakort och aldrig få något skickat

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem

Med visa har du iaf en försäkring, med postförskott kan du betala ut något helt annat.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

aja men det är inte detta diskussionen handlade om iaf...

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem

google hittade topstreetwear.se som har helsvarta flexfitkepor och skickar mot postförskott/faktura/förskottsbetalning på några sekunder...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hoz
google hittade topstreetwear.se som har helsvarta flexfitkepor och skickar mot postförskott/faktura/förskottsbetalning på några sekunder...

hmm tack måste missat den. Den verkade vara rätt seriös också eftersom dom hade något tjohejsan med mecenat/csn. Tackar så mycket

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av E_maN
hmm tack måste missat den. Den verkade vara rätt seriös också eftersom dom hade något tjohejsan med mecenat/csn. Tackar så mycket

dom är nog rätt seriösa ja, brukar ha helsidesannonser i diverse tidningar etc...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
Med visa har du iaf en försäkring, med postförskott kan du betala ut något helt annat.

Med postförskott kan man öppna varan på utlämningsstället - Är det tegelstenar är det bara skicka tillbaka och säljaren får stå för frakten.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jckssn
Med postförskott kan man öppna varan på utlämningsstället - Är det tegelstenar är det bara skicka tillbaka och säljaren får stå för frakten.

Nej, du får inte öppna varan innan du löst ut den och säljaren får garanterat inte stå för frakten tillbaka

Visa signatur

Don't be a dick.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hoz
dom är nog rätt seriösa ja, brukar ha helsidesannonser i diverse tidningar etc...

Det hade kameraexperten också

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Topstreetwear var jag inne i för någon vecka sedan och köpte mig en flexfit. En bra affär som ej är suspekt.

Vill du sedan kanske ha med egen brodyr eller liknande så skall du kolla in:

http://www.customwear.se/

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Musikälskare

Kanske är en bra butik men detta såg amatörmässigt ut

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
Kanske är en bra butik men detta såg amatörmässigt ut

http://www.customwear.se/images/howto_b.jpg

Det är väll inget fel på att köra Paint lite snabbt?

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem

topstreetwear.com är långt ifrån oseriösa.

De håller högstandard, inga problem alls att ha och göra med.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow