Diskokula till chassit.. någon som vet ett ställe man kan köpa från?

Permalänk

Diskokula till chassit.. någon som vet ett ställe man kan köpa från?

vill ha en kula i chassit.. hat fått hem minna "spotligts" 2 st 10mm blåa leds:) men jag saknar kula.. kan inte hitta någonstans.. hobbex har men deras minsta e på 10cm.. runt 5 cm skulle passa bättre.. någon som vet ett ställe?

Visa signatur

Epox-EP8K3A KT333||AMD Athlon XP 2400+ @ 2310||512DDR PC3500 OCZ Platinum ||Radeon 9700 Flashad Pro||
>>Mods And Stuff<< Min Sida, Uppföljning Utav Lotus Bygge!

Permalänk
Medlem

Hur ska du få den att snurra?

Visa signatur
Permalänk

finns ju små motorer gjorda för dom...:)

Visa signatur

Epox-EP8K3A KT333||AMD Athlon XP 2400+ @ 2310||512DDR PC3500 OCZ Platinum ||Radeon 9700 Flashad Pro||
>>Mods And Stuff<< Min Sida, Uppföljning Utav Lotus Bygge!

Permalänk
Medlem

Gör en egen på en tennisboll eller nåt.

Visa signatur

Att bli gammal är oundvikligt. Att växa upp är frivilligt.

Permalänk
Medlem

kring jul brukar det finnas julgranskulor i form av diskobollar. de kanske skulle kunna funka...

Permalänk
Medlem

teknikmagasinet har diskobollar, vet inte storlek dock... o ja har diskojulgranskul i gul, rött o silver

Permalänk
Medlem

magneten i uppsala har små discobollar
han inte se vart du bor men om du bor nära så

Visa signatur

jag är inte den som jag har utgett mig för att vara........

Permalänk
Medlem

min flikka säger att hon såg en liten diskoboll på clas ohlson... men den snurar nog inte... men men...

Visa signatur

m3z

Permalänk
Medlem

Fanns på rusta förra året till julgranen

Permalänk
Avstängd

Jag har en discokula i min burk den hänger på en neontråd men har 2st till mini varianter Diameter 70mm ska du ha en ? maia mig direkt då drone2of8@pcdreams.nu

Permalänk

det finns inga discokulor som har diamerten 5cm. Det är för litet, det kommer aldrig bli bra! Jag har en 10cmm kanske skulle testa

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem

http://193.15.186.155/kocny/infovisa.asp?22350 <-- där 12cm borde väl inte vara för stort?

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!