Julklappar från Dustin 2009 (_INTE_ trollande om hur man fuskar och liknande)

Permalänk
Medlem

Hm, blomman kom 22:24 eller 22:25 men råka refresha bort den:(

Permalänk

klicka också på den sista men hände inget denna gång heller har fått julklappar 2 år i rad men nu blev det ingen

Visa signatur

CPU: Intel extreme QX6850 // Moderkort: Asus striker extreme// Minnen: Corsair Dominator 8500C5DF 4096MB // Grafik: 2x Asus 8800gtx sli //
Power: Corsair Hx 620W // Kylning: Vatten // Chassi: Lian li

Permalänk

YES! Lyckades få en alldeles

Permalänk

geh, råkade också refresha bort den.

Aja, God Jul på er ändå och grattis till er som lyckades få tag i en klapp.

Permalänk

Klickade på sista blomman men fick inget :(...

Permalänk
Medlem

Fick se sista blomman också.. Tryck på 3 stycken blommor idag som inte funkat. Men e gång gjorde det de iallfall!:) Borsan får tyvärr ingen julklapp från dustin i år heller.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Tryckte också på sista blomman, men innan jag såg den hade fingret darrat till igen och jag hade refreshat igen. Klickade dock på blomman innan refreshen var slut... vet inte om det spelade roll, men hur som helst hamnade ingenting i kundkorgen Nåja, satt bara fem minuter ändå

Permalänk
Medlem

så nu e den slut, grattis alla som fått en present! God Jul o god fortsättning!!

Visa signatur

http://www.tomasnilsen.se
[Stationär] 4790K ,16Gb Corsair XMS3, Samsung 850 500GB, R4, ASUS 1080 STRIX, Samsung S27A850T, EVGA G2 |[Bärbar] HP Spectre 13 [Kamera] Fuji XT-1, XT-10, [objektiv] 35 1,4, 18-55 2,8-4, 55-200, 27 1,8 [Blixtar] Nissin 622, Dörr 160x3 Mobil Nexus 5, Lumia 920, OPO 3T, iPhone5s

Permalänk
Medlem

Nu är det bara att vänta in mellandagsrean!:P

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Puh, då var allt över, och inte vann jag något, men jag måste erkänna att jag aldrig varit så uppslukad av min dator...

Det känndes spännande, upphetsande och lite läskigt!

haha, nu behöver jag inte spela datorspel längre, det här var roligare!

jag vet att detta är en jädra upprepning, men GOD JUL på er alla!

Permalänk
Medlem
Citat:

Fuskaren skrev (FB)

FAN! Jag fick bara 5 st Missa den sista

Nåja.. vad ska man göra.. God jul alla.

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Yes, lyckades få en nu sista timmen. Tack till Dustin och God Jul!

Permalänk
Medlem

Hoppas ni får bra paket alla som lyckades(hederligt), själv fick man ju bara se blomman som de andra åren:P
God Jul på er!:)

Permalänk

vad exakt är det man kunde vinna?

Visa signatur

Eclipse G500A | ASUS ROG Strix X670E-F | Ryzen 9 7950X3D w/ Arctic Liquid Freezer II 360 | RTX 4090 | Samsung Oddysey G95SC OLED | Kingston Fury Renegade M. 2 NVMe SSD Gen 4 4TB | 128GB Kingston DDR5 6000MHz CL36 FURY |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av calleking
vad exakt är det man kunde vinna?

Ingen som vet.. sök 2008's tråd så kan du ju kolla vad dom fick då.. kan ju vara helt nytt detta år.

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

OMG, I really loled.

Jag försökte få en julklapp nu från 21.30, satt och refreshade konstant och klickade där blomman borde komma upp. Sidan laggade till några ggr och sen fick jag upp "Juklapparna är slut". Så jaha tänkte jag, blev ingen i år då. Går in och ska kika mellandagsrean istället och ser att jag har en produkt i kundvagnen, går in och där ligger det, en julklapp!
Fick aldrig syn på blomman men jag kanske lyckades klicka på den i något av laggen eller så har jag haft någon riktig magisk tur.

Permalänk
Medlem

Grattis alla som lyckades och synd alla som inte fick nån... själv hade jag tur

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av calleking
vad exakt är det man kunde vinna?

Allt mellan himmel o jord Förra året fick man allt från hörlurar för någon hundring till skrivare och mobil värd ett antal tusen

Visa signatur

|| Antec P182 || Core 2 Duo E6750 (2.66 Ghz) @ 3.52Ghz || Sapphire Radeon HD4870 Silent Efficiency 1GB || GA-N680SLIDQ6 || WD Raptor 150GB + WD Caviar 500GB || Corsair XMS2 4096MB || Vista Ultimate 64-bit ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Expertive
OMG, I really loled.

Jag försökte få en julklapp nu från 21.30, satt och refreshade konstant och klickade där blomman borde komma upp. Sidan laggade till några ggr och sen fick jag upp "Juklapparna är slut". Så jaha tänkte jag, blev ingen i år då. Går in och ska kika mellandagsrean istället och ser att jag har en produkt i kundvagnen, går in och där ligger det, en julklapp!
Fick aldrig syn på blomman men jag kanske lyckades klicka på den i något av laggen eller så har jag haft någon riktig magisk tur.

Haha fyfan .. grattis..

Kan tänka mig känslan du fick genom kroppen Så sjukt sweet:)

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Haha fyfan .. grattis..

Kan tänka mig känslan du fick genom kroppen Så sjukt sweet:)

Ja, den känslan var verkligen fin.
Brukar aldrig vinna något heller så det känns lite konstigt att jag hade sån himla tur.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Nåja.. vad ska man göra.. God jul alla.

Kom igen, låt Dustin rensa ut dessa om de anser att dom har fuskat. De har ju först och främst inte satt upp vad som kan anses vara tillräckligt med regler och från i fjol så lär de ju vara fullt medvetna om vad som förekommer.

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist

Permalänk
Medlem

Såg och klickade på alla blommor utom en, resultatet blev inte nån julklapp alls.

Permalänk
Medlem

Fick bara "java-bla bla bla" i adressfältet i en ny tabb, när jag klickade på blommorna :/

Visa signatur

| 4 Wheels Move Your Body, 2 Wheels Move Your Soul |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonrun
Såg och klickade på alla blommor utom en, resultatet blev inte nån julklapp alls.

Jo jag klickade på 4-5 blommor men inget hände.

Men grattis till alla som fick en julklapp

God jul!

Permalänk
Hedersmedlem

Lyckades få mig en klapp faktiskt. Men jävlar vilket arbete som krävdes, hoppas att det är värt mödan.
Vad som helst utom en Idol-DVD blir bra

Permalänk
Medlem

Facit för mig blev 1 julklapp precis som förra året. Då fick jag en iPod Nano. Kan man hoppas på någge lika bra det här året?:D

Nu värmer jag upp inför Mellandagsrean som börjar vid Midnatt!

Det är ju också en tradition ju. Dustin är fasen bäst på Julen alltså.:D

Nu är det intressanta om de som fått flera, ifall de diskas och inte får några julklappar eller om de kanske bara får en?

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Inaktiv

Grattis till alla som som har vunnit något av de 500 Idol-dvd som Dustin har delat ut idag!
Ett särskilt stort grattis till er som har lyckats få 4–5 Idol-dvd.

Mycket nöje!

Permalänk
Medlem

Hehe nån som är avis?

Grattis till alla som vann och bra jobbat Dustin!

Själv blev man utan julklapp så får se nu om det dyker upp nåt intressant på mellandagsrean istället.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ArtMan

Grattis till alla som vann och bra jobbat Dustin!

Själv blev man utan julklapp så får se nu om det dyker upp nåt intressant på mellandagsrean istället.

P L U S E T T

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Grattis till alla som fick en klapp och de som roffa åt sig flera klappar så att andra som mig inte fick något kan brinna i helvetet.

God jul!