Julklappar från Dustin 2009 (_INTE_ trollande om hur man fuskar och liknande)

Permalänk
Avstängd

Heh, jag har varit medlem längre än dig, och mer aktiv, dock spelar namnet ingen roll. Så som du skriver bevisar du bara att det är du som är omogen, och borde dra ditt där pepparn växer.

Permalänk
Medlem

Mobiltelefonerna som gavs bort förra året var väl värda ett par tusen?

Edit:
Sluta kasta sand nu pojkar. Det är julafton ffs.

Permalänk
Medlem

Varför klagar ni på fuskare?

Så vitt jag vet så har ju inget praktiskt fungerande fusk kommits på i år.

Det är ju lika bra att köra på manuellt.

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Az1337
Heh, jag har varit medlem längre än dig, och mer aktiv, dock spelar namnet ingen roll. Så som du skriver bevisar du bara att det är du som är omogen, och borde dra ditt där pepparn växer.

Du har varit medlem i över 4 år, och har ännu inte lärt dig att citera?

Permalänk
Medlem

Fy fan vad less jag är, har suttit och försökt sen 8 i morse, nu är det väl troligen bara ett släpp kvar och jag är helt utan.
Detta medan vissa har dragit hem 5-6 stycken...

Ingen som vill hjälpa mig?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av N!klas
Mobiltelefonerna som gavs bort förra året var väl värda ett par tusen?

Edit:
Sluta kasta sand nu pojkar. Det är julafton ffs.

Japp jag sålde min Handdator/mobiltelefon för 2000. fick sålt den samma dag:)

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonazz
Japp jag sålde min Handdator/mobiltelefon för 2000. fick sålt den samma dag:)

Se där. Jag fick en T-shirt med Wii-reklam (eller om det var mario för Wii eller något)..................................

Men jag är inte bitter.

Permalänk
Medlem

Snart borde dem dela ut igen:)

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Oliviro
Du har varit medlem i över 4 år, och har ännu inte lärt dig att citera?

Kollar du på mina andra inlägg ser du att jag har citerat. Men aja, ni är ju lite speciella i Linköping, speciellt eran läggning, som framhävs av hur ni uttalar vissa ord.

Permalänk
Medlem

Fick ett par hörlurar från Sony förra året som jag sålde till en kompis för 5 kr

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fixoon
Fick ett par hörlurar från Sony förra året som jag sålde till en kompis för 5 kr

Bra pris fick han iaf

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Jag har då letat och letat och inte hittat nån info om att det är max 1 per konto så det verkar som att fuskarna inte ens behöver byta konto.

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Har inte ens sett blomman, dom gånger jag varit i närheten av tiderna ni skrivit har jag bara blivit utloggad

Permalänk
Medlem

Undras om man får byta sin julklapp om man inte gillar den...

Visa signatur

Intel i5 12600KF @5.1ghz | ASUS PRIME Z690A | Fractal Design Define R4 | Noctua NH-U14S Dual | Kingston Fury DDR5 16GB | Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G | Corsair RM 650W | Crucial P3 plus 1tb M2 SSD | 2Tb M2 SSD | Windows 11 x64 | MSI GP63 8RE i7-8750H GTX1060 6G |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Jag har då letat och letat och inte hittat nån info om att det är max 1 per konto så det verkar som att fuskarna inte ens behöver byta konto.

Om jag inte minns fel så står det om man försöker lägga den i kundvagnen igen..

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Az1337
Kollar du på mina andra inlägg ser du att jag har citerat. Men aja, ni är ju lite speciella i Linköping, speciellt eran läggning, som framhävs av hur ni uttalar vissa ord.

Tänk dig för vad du skriver. Håller du på på det där viset så kan du åka ut fortare än vad du anar.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Avstängd

Jag tänker och jag erkänner att jag gjorde övertramp, men det gjorde vedebörande också, eller kanske är det så att vissa bara vill se, vad dem vill se...

Permalänk
Medlem

Jag börjar bli frusterad, tror nästan det är mitt internet som sätter stopp, då det varje gång det varit utdelning så har inte sidan laddats på runt 1 minut...¨

Har någon med relativt segt, 2mbit adsl internet fått en vinst`?

Permalänk
Medlem

Det är julafton pöjkar! Glöm gnållet nu och fortsätt jaga julklappar till tonerna av Christer Sjögrens senaste julalbum på spotify (den sista kanske bara är jag ^_^)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av guos89
Jag börjar bli frusterad, tror nästan det är mitt internet som sätter stopp, då det varje gång det varit utdelning så har inte sidan laddats på runt 1 minut...¨

Har någon med relativt segt, 2mbit adsl internet fått en vinst`?

Jag har haft 2 Mbit och fått julklappar tidigare år. I år har jag varit upptagen så jag har inte kunnat sitta med F5an men jag har fått fram "blomman" några gånger.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ammath
Det är julafton pöjkar! Glöm gnållet nu och fortsätt jaga julklappar till tonerna av Christer Sjögrens senaste julalbum på spotify (den sista kanske bara är jag ^_^)

Bara du, själv lyssnar man på peter jöback !!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av guos89
Jag börjar bli frusterad, tror nästan det är mitt internet som sätter stopp, då det varje gång det varit utdelning så har inte sidan laddats på runt 1 minut...¨

Har någon med relativt segt, 2mbit adsl internet fått en vinst`?

Ska inte vara ett problem:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av N!klas
Om jag inte minns fel så står det om man försöker lägga den i kundvagnen igen..

Ok skönt det då står iofs i texten "Vi vill ge våra kunder EN julklapp"

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Tror det har fan varit fel på mitt firefox, blommat har aldrig flyttat runt för mig. Aja, testar med internet explorer.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Az1337
Men aja, ni är ju lite speciella i Linköping, speciellt eran läggning, som framhävs av hur ni uttalar vissa ord.

Nu tar vi det lugnt här...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zalleswe
Tror det har fan varit fel på mitt firefox, blommat har aldrig flyttat runt för mig. Aja, testar med internet explorer.

Do it! .. båda våra paket kom från iexplorer.. anledningen till att jag körde iexplorer var att jag upplevde refreshen mer "distinkt" .. verkade som att firefox körde från sparade data från HDD eller nåt då det knappt blinkade till websidan :S

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Do it! .. båda våra paket kom från iexplorer.. anledningen till att jag körde iexplorer var att jag upplevde refreshen mer "distinkt" .. verkade som att firefox körde från sparade data från HDD eller nåt då det knappt blinkade till websidan :S

CTRL+F5 laddar om från servern.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elgot
Nu tar vi det lugnt här...

Jag vet, har redan ursäktat mig...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av N!klas
CTRL+F5 laddar om från servern.

Det var ju jobbigt.. lättare att köra Iexplorer då:P kanske därför många har missat blomman? xD

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Det var ju jobbigt.. lättare att köra Iexplorer då:P kanske därför många har missat blomman? xD

Det funkar på samma sätt i IE.

Jag har testat båda och fått blomman i båda men det går inte att lägga nåt i kundvagnen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Jag har då letat och letat och inte hittat nån info om att det är max 1 per konto så det verkar som att fuskarna inte ens behöver byta konto.

De lär ju bara skicka ut en för varje konto, bockar man ur "Töm varukorgen efter order" så ligger ju julklappen kvar dessutom

Citat:

Ursprungligen inskrivet av OSkar000
Tänk dig för vad du skriver. Håller du på på det där viset så kan du åka ut fortare än vad du anar.

Jag läste ditt inlägg med östgötsk dialekt i mitt huvud, bara så du vet

Grattis till er som fått julklappar iaf, och till er som inte fått utan spenderat hela julafton framför datorn gråtandes över fuskare och att dustin är dumma som har en sån här kampanj så har ni ju ändå bara er själva att skylla. Är ni med i leken osv ^^

Fånigt att bli bitter över en sån här rolig grej, jag ger en stor tummen upp till Dustin i år igen iaf

God jul på er i vilket fall

...och jag knep en julklapp i första rundan i morse

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist