Permalänk
Entusiast

Inget intressant för mig denna rundan..

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Max Payne 1 & 2 Bundle blev det Blev sugen på klassikerna igen.

Visa signatur

Speldatorn:
Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Samsung 27G60SD QD-OLED |

Permalänk

Ska nog ta och köpa Osmos, verkar vara ett enkelt spel för tjejen att fördriva tid med Så kan hon låta mig vara ifred.

Permalänk
Medlem

Penumbra Collection till polaren

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Mmm, har man inte Max Payne spelen redan så känns de som givna köp, om man inte är en som bara måste ha det allra senaste!
Speciellt tvåan är fortfarande rätt snygg och välpolerad IMHO.

För mig blev det Civ 4... Ifall man skulle få ett sånt spelsug nån gång framöver

...

Osmos köpte jag nån tidigare rea och det är IMHO definitivt värt 20 spänn eller vad det nu blir! Snyggt i sin enkelhet, skönt gameplay där man får lära sig att göra så lite som behövs ... vissa banor blir lite mer pusselaktiga och är nästan lite meditativa.
Visst, är inte så superomväxlande spel (varken i grafik eller spelstil), så det blir enformigt i längden, men jag hade kul med det ett tag!

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk

Har ni inte spelat Max Payne spelen: SPRIIIING OCH KÖP SPRIIIIIIIIIIIIIIIIIIING!
Meen förutom dom två var det inga vidare grejer nu, L4D har väl dom flesta och WaW är ju ingen höjdare.
CiV 4 är ju mysigt visserligen, men föredrar trean fortfarande.

Visa signatur

And another thing... Y/N?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pointpurple
Har ni inte spelat Max Payne spelen: SPRIIIING OCH KÖP SPRIIIIIIIIIIIIIIIIIIING!
Meen förutom dom två var det inga vidare grejer nu, L4D har väl dom flesta och WaW är ju ingen höjdare.
CiV 4 är ju mysigt visserligen, men föredrar trean fortfarande.

är max payne spelen så bra? funderar på att köpa dom

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kom precis över 100 spel på Steam har nog ett par till dessutom

Max Payne Bundle fick det bli för 3.75 alltså både 1:an och 2:an riktigt bra pris.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av J0hAnN48
är max payne spelen så bra? funderar på att köpa dom

Jag köpte boundle (bara en 10 mer typ än ett spel, så får du båda ) snackade med några polare och de rekommenderade dem iaf, trots de va gamla. Köpte även osmos pga det ska vara chill tidsfördriv + priset struntsummor, vart och åt pizza idag, 85kr , och de tre spelen blir inte ens så mkt tillsammans haha ;D

Visa signatur

Himmabygge - AMD Phenom II 720 BE 2.8Ghz | ATI HD 4770 512Mb | 4096Mb 800Mhz DDR2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrBoysen
Jag köpte boundle (bara en 10 mer typ än ett spel, så får du båda ) snackade med några polare och de rekommenderade dem iaf, trots de va gamla. Köpte även osmos pga det ska vara chill tidsfördriv + priset struntsummor, vart och åt pizza idag, 85kr , och de tre spelen blir inte ens så mkt tillsammans haha ;D

ja jag såg att bundlen kostade 3,74€ så det blev ett köp

kommer nog köpa rome:tw gold, audiosurf, braid och splinter cell också, men jag väntar tills sista dagen ifall dom kommer upp som ett superdeal

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av J0hAnN48
är max payne spelen så bra? funderar på att köpa dom

bra är dom. Lätt i min top 5 iallafall. Nu när dom är så billiga med är det lätt värt det även om du är tveksam.

Visa signatur

And another thing... Y/N?

Permalänk
Medlem

Köp Osmos nu när de e billigt^^ knappast ett topspel givetvis, men de e jäkligt härligt tidsfördriv, riktigt lugnande

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av J0hAnN48

kommer nog köpa rome:tw gold, audiosurf, braid och splinter cell också, men jag väntar tills sista dagen ifall dom kommer upp som ett superdeal

audiosurf och braid har redan varit uppe som today-only erbjudande.

Visa signatur

| Silverstone raven rv02 | Intel Core i7 920 @ 3.5ghz + Corsair H50 | Kingston DDR3 HyperX 1333MHz 6x2GB | XFX Radeon 6870 | ASUS P6T SE | Chieftec Super Series 750W |

Permalänk
Medlem

Idag blev det Max Payne Bundle.

Visa signatur

N64 .Gamecube. Wii. Wii u. PS1 PS2 PS3.
i7-4770K
EVGA 780GTX
MSI Z87-G45
Windows 10. CREATOR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rillee
Någon som köpt Frontlines Fuel of War och vet om det fortfarande är folk som kör?

http://store.steampowered.com/app/9460/

Dryga 50lappen kan det ju vara värt om nu folk fortfarande lirar det.

Köpte den för 10 kr i elgiganten länge sen.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 || Corsair HX- 750W || MSI P67A-GD55 || i5 2500K || 2*4GB Corsair Vengence 1600MHz CL9 || Gigabyte 560 ti soc || Samsung Spinpoint F3 HD103SJ || CM Hyper 212+ || 3x Gentle Typhoon 1450rpm

SonyVaio Pro 13 ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zerorepent
audiosurf och braid har redan varit uppe som today-only erbjudande.

nej det har dom inte, har haft koll varända dag, måste ha vart nån annan gång men inte denna julen

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av J0hAnN48
nej det har dom inte, har haft koll varända dag, måste ha vart nån annan gång men inte denna julen

jo det har dem, har sett dem och köpte själv braid.

Visa signatur

i7 14700k, 32gb ram, massa lagring, Windows 11, Fractal Design North
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av E_maN
jo det har dem, har sett dem och köpte själv braid.

Nej inte på de extra billiga spelen, dock är det billigare. Kostade mej:

Left 4 Dead
6,14 EUR
Condition Zero
6,14 EUR
Trine
6,55 EUR
Shadowgrounds Survivor
2,45 EUR
Osmos
1,47 EUR
Braid
1,84 EUR

Total
29,99 EUR

De var alltså va mitt blev idag. Condition Zero innehöll CS 1.6 (kostade samma utan CS:Z, så de var ett självklart packetköp).

Braid hade jag laddat ner förut men tänkte jag kunde köpa det legit o bidra lite, eftersom det ändå är ett grymt spel, skönt musik också.

Trine, såg grymt ut, köptes för att de är coop.

SG S, samma

Osmos, varför ens tveka att köpa med såpass små summor.

l4d, grymt spel.. Synd att 2'an är så dyr bara, mitt förra konto blev stulet så detta var ett självklart köp (tillsammans med CS 1.6)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Humper
Nej inte på de extra billiga spelen, dock är det billigare. Kostade mej:

Left 4 Dead
6,14 EUR
Condition Zero
6,14 EUR
Trine
6,55 EUR
Shadowgrounds Survivor
2,45 EUR
Osmos
1,47 EUR
Braid
1,84 EUR

Total
29,99 EUR

De var alltså va mitt blev idag. Condition Zero innehöll CS 1.6 (kostade samma utan CS:Z, så de var ett självklart packetköp).

Braid hade jag laddat ner förut men tänkte jag kunde köpa det legit o bidra lite, eftersom det ändå är ett grymt spel, skönt musik också.

Trine, såg grymt ut, köptes för att de är coop.

SG S, samma

Osmos, varför ens tveka att köpa med såpass små summor.

l4d, grymt spel.. Synd att 2'an är så dyr bara, mitt förra konto blev stulet så detta var ett självklart köp (tillsammans med CS 1.6)

L4D för 6,14 Euro?

Står 7,49 på sidan

Visa signatur

Himmabygge - AMD Phenom II 720 BE 2.8Ghz | ATI HD 4770 512Mb | 4096Mb 800Mhz DDR2

Permalänk
Medlem

Köpte Osmos idag och Jade Empire igår, men servern är för full för att ladda ner den nu.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 || Corsair HX- 750W || MSI P67A-GD55 || i5 2500K || 2*4GB Corsair Vengence 1600MHz CL9 || Gigabyte 560 ti soc || Samsung Spinpoint F3 HD103SJ || CM Hyper 212+ || 3x Gentle Typhoon 1450rpm

SonyVaio Pro 13 ||

Permalänk
Medlem

Steams julrea är sjukt farlig, men även rolig! Blev Max Payne 1 & 2 bundle för 3.74£ (39.40kr).

Visa signatur

Fractal Design Define R5 l Intel i7 5820k l Gigabyte X99-UD3 l MSI RX 480 8gb l EVGA G2 850W l Crucial Sport 8gb ddr4 l WDC Black 3tb + WDC Black 1TB + WDC Red 1TB + Intel 530 SSD 120gb l Cooler Master Hyper 212 EVO l Dell U2515H l Asus MG248Q freesync l Windows 10 64-bit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrBoysen
L4D för 6,14 Euro?

Står 7,49 på sidan

Tittar du på totalpriset så förstår du, dock har jag lagt in en klagan, står ju faktiskt 6,14 på mitt kvitto. Men på deras sida står det 7,49 som sagt.

Permalänk

det är utan skatt och avgifter sen är det inräknat i totalpris. På hemsidan är det inskrivet Inklusive så det är inga konstigheter.

Permalänk
Medlem

Braid
Titan Quest Gold
Splinter Cell: Double Agent

Rätt nöjd, nästan gratis var det. Inte mer än vad man slösar på krogen.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av shelter
Braid
Titan Quest Gold
Splinter Cell: Double Agent

Rätt nöjd, nästan gratis var det. Inte mer än vad man slösar på krogen.

Titan quest, bra/dålig multiplayer?

Kan iallafall säga lite om dessa spel som är inköpta nyss:
- Trine, grymt bra coop spel, kört de me min syrra nu ett tag och grymt kul. 2D, småtänka, hack and slash, fantasy (funkar med gamepad, upp till 3 spelare).
- Osmos, värt sin peng, trist bara att de inte funkar med gamepad (singel player).
- Braid, tänka spel med skön musik, lätt i början och riktigt svårt sen, bra hjärn gympa, är ett måste för den som inte kört det (funkar med gamepad, singelplayer).
- L4D, alla vet vad det är, funkar med gamepad, grymt spel dock utbytt mot L4D 2. Värt sin peng för de som inte redan har de.
- Shadowgrounds Survivor, helt okej (stort minus funkar inte med gamepad, vilket betyder inget coop för min del tyvärr och de var de som de köptes för).
- CS+CS:Z+HL (Skulle ha CS 1.6 men kostade lika mkt att ta båda), ja inget att säga här. Bra spel som inte ha dött än (konstigt nog, CS:S är ju även det utdaterat).

Hoppas detta kanske hjälper!

MvH,
Humper

Permalänk
Medlem

Har nu lirat dryga 2 timmar Frontlines måste säga att jag gillar det, grymt kul upplägg.

Finns dryga 30 Servrar uppe, så folk är det allt.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Phenom II X4 965 | 8GB Ram | HD6950 |HD 16TB | Windows 7 Ultimate

Permalänk

Är det fortfarander krångel att få ljud i Max Payne med Vista/W7 ?
Finns iof ett par fixar men vore skönt om dom grejat det direkt i steam med en patch eller liknande.

2:an har jag för mig funkar direkt men inte helt säker.

Ni som köpt svara gärna

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myllerman
Är det fortfarander krångel att få ljud i Max Payne med Vista/W7 ?
Finns iof ett par fixar men vore skönt om dom grejat det direkt i steam med en patch eller liknande.

2:an har jag för mig funkar direkt men inte helt säker.

Ni som köpt svara gärna

Jag har inget ljud i seriestripparna men i spelet fungerar det som vanligt, så känns inte så farligt.
Får kolla det där med fix.
Tvåan har jag inte hunnit prova än.
Kör Win 7 Pro x64 btw.

Visa signatur

Moderkort:Asus X99-Deluxe II - Cpu: Intel Core I7 6950X - Minne: Kingston 4x8Gb 2400Mhz - Gpu: ASUS ROG Strix GTX 1080 Gaming Advanced - SSD: Intel 750 NVMe 800 GB - Psu: CM Real Power 1250 - Chassi: Fractal Design - Skärm: Qnix QX2710 LED

Permalänk
Medlem

Blev Max Payne Boundle för mig med
Dock så är det inget ljud vid "serie sekvensen" (första spelet). Kommer inte ihåg om det ska vara så eller ej men men.

Edit: Såg att jag missade posten över mig Kör dock samma os så är väl något strul där då

Funderar på the orange box också. Följer css med i det paketet?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hucke
Blev Max Payne Boundle för mig med
Dock så är det inget ljud vid "serie sekvensen" (första spelet). Kommer inte ihåg om det ska vara så eller ej men men.

Edit: Såg att jag missade posten över mig Kör dock samma os så är väl något strul där då

Funderar på the orange box också. Följer css med i det paketet?

Nej tyvärr inte och du missade 5usd då jag köpte det (för dryga 1 mån sen)