Battlefield: Bad Company 2 PC Beta Tråden

Permalänk

Konstigt, då är det inte portarnas fel heller. Jag testade precis och jag kom in utan problem.

Permalänk
Medlem

spelade precis ett par rundor, funkar fin fint :S

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Hedersmedlem

dom kanske inte tillåter nya beta spelare?

Permalänk
Medlem

jodå min kompis fick sin key igår eftermiddag

Visa signatur

PC - GB Z390-Ultra | 9900K 5GHz | 32GB | RTX2080ti | NVME ~5TB
SRV (unRaid) - Asus Z370-H | 8700K 4.30GHz | 64GB | LSI9211 | 60TB HDD + 4TB NVME

Permalänk

Jag har också problem att logga in, Den står bara och laddar i 20-30 sek och sen kommer meddelandet att man inte kan ansluta till servern, eller nått sånt. =(

Visa signatur

-----------------------------------------
Asus X56TA - 2,1 GHz AMD Turion X2 Ultra ZM-80, 4 GB DDR2 800 MHz, ATI Mobillity Radeon HD 3650 512 GB DDR2.

Permalänk
Medlem

Hmm varför får man så löjligt mycket poäng?
I BF2 var 100p en riktigt bra runda, nu är det inget.
Inflation?

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk

Dock vet vi inte ännu hur mycket poäng som krävs för att klättra upp i de högre rankerna. Kanske DICE har skapat en "inflation" för att ge oss känslan att det går snabbare än vad det egentligen gör.

Permalänk
Medlem

Jag hoppas att det inte går lika snabbt på retailen för min kompis och jag gick från lvl 0-11 på mindre än 5 timmar. Med 50 lvlar totalt så kommer man ju bli lvl 50 inom 4-5 dagar. Vill att det ska ta ett tag.

Visa signatur

PC - GB Z390-Ultra | 9900K 5GHz | 32GB | RTX2080ti | NVME ~5TB
SRV (unRaid) - Asus Z370-H | 8700K 4.30GHz | 64GB | LSI9211 | 60TB HDD + 4TB NVME

Permalänk
Medlem

men dom första lvl går ju snabbt tror det blir jobbigt i lvl 20+

Visa signatur

Intel Core i5-3570k@4,2GHz | H50 | Asus P8Z68-V/GEN3 | Gigabyte Radeon HD7970 | Corsair 2x4GB@1866Mhz | Intel X25-M G2 80GB | Corsair Force 3 120GB |

Permalänk

Ja om det kan så pass snabbt är något fel. Kanske en anledning pga betastadie, förhoppningsvis så kommer det justeras. Om jag inte minns fel var det liknande i BF2, att de första 20(?) nivåerna var lätt och sen kom det ett hopp på 20k poäng.

Permalänk
Medlem

Det stegrar ganska kraftigt efter ett tag,men är ju långt ifrån i klass med BF2.
Var väl några på PS3 betan som kom upp i maxleveln precis innan den slutade..
så tar väl typ 1½ månad med rejält nötande...jag körde rejält och kom upp i level 22 typ.

Permalänk

Det verkar ju som alla har en beta key här. Har googlat rundor över hela internet nu men inte hittat nån key. Refreshat fileplay.net sidan i en timme idag, reggade på http://badcompany2.ea.com/beta för några dagar sedan osv. Men inte fått någon key.

Skulle vara trevligt om någon kunde skicka en till mig om ni har en över.

Tack!

Har fått en key nu tackar för den!

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem

fileplay släpper nya keys varje hel timme, du måste vara registrerad och uppdatera PRICK hel timme.

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Medlem

Hur stora stegen mellan levlarna är vet jag inte, men varför ska man få 10p istället för 1p?

Blir det tuffare om man slutar en runda på 10.000p istället för typ 30?

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NAD
varför ska man få 10p istället för 1p?

Varför inte?

Visa signatur

| CPU i7-13700KF | Mobo Asus PRIME Z790 D4 | Ram 32Gb 3600Mhz cl17 DDR4 | GFX RTX 4080 Super | HDD 2x 1024Gb M.2 SSD | Corsair 850W | Playstation 5 | Xbox Series X |
"Om allt verkar gå bra vet du förmodligen inte alls vad som pågår."

Permalänk
Medlem

går snabbt upp till lvl 11 sen står det nästan still 10miljoner poäng lr nåt till lvl 12

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av teckim
Varför inte?

Jag tycker det är onödigt, vad tycker du?

Då kan man ju lika gärna få 100.000 för en kill.
Nej, bort med nollorna säger jag

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NAD
Jag tycker det är onödigt, vad tycker du?

Då kan man ju lika gärna få 100.000 för en kill.
Nej, bort med nollorna säger jag

Eller som i bf2 där man får 2 för ett kill och 1 för en assist samma med flaggorna.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Hedersmedlem

Enklare att variera poängnivåerna om man slipper använda decimaler. Om kill är 2 och du vill ge poäng för något du tycker är värt en femtedel av det t ex?

orelaterat:
http://www.youtube.com/watch?v=8NCQek4fWV8&NR=1

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aphex
Enklare att variera poängnivåerna om man slipper använda decimaler. Om kill är 2 och du vill ge poäng för något du tycker är värt en femtedel av det t ex?

orelaterat:
http://www.youtube.com/watch?v=8NCQek4fWV8&NR=1

Då får väl en kill va 5 och det andra 1 då

Har inte sett att man kan få under 10p, men det kanske finns?

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

precis. sen får man ju titt som tätt awards på XXX antal p.

nu i sista rundan fick ha för 100 supplys 5000p.
Saknar lite det dära att få kämpa för att skrapa ihop poäng.

eller att steget sen från lvl x till x blir redigt högt så man får nöta lite

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

någon som har en key över ? har fortfarande inte fått någon från hemsidan jag reggade mig på

Visa signatur

eru

Permalänk
Medlem

Någon som har koll på en bra server? Lyckas aldrig hitta en server med folk som vet hur man lirar.

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem

TV2 servrarna brukar vara bra spelare på. Många SweC

Visa signatur

Intel Core i5-3570k@4,2GHz | H50 | Asus P8Z68-V/GEN3 | Gigabyte Radeon HD7970 | Corsair 2x4GB@1866Mhz | Intel X25-M G2 80GB | Corsair Force 3 120GB |

Permalänk

Gotland finns det också endel bra spelare. Är det någon som vet om det finns servrar utan karta, ect. Alltså "hardcore"?

Permalänk
Medlem

Hypernia har hardcore servrar.

Visa signatur

Intel Core i5-3570k@4,2GHz | H50 | Asus P8Z68-V/GEN3 | Gigabyte Radeon HD7970 | Corsair 2x4GB@1866Mhz | Intel X25-M G2 80GB | Corsair Force 3 120GB |

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mulig
Gotland finns det också endel bra spelare. Är det någon som vet om det finns servrar utan karta, ect. Alltså "hardcore"?

Battlefield.no kör HC, Gör http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=986... så blir de lättare att hitta.

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk

Tack så mycket för tipsen, ska kolla upp det

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aphex
Battlefield.no kör HC, Gör http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=986... så blir de lättare att hitta.

Jag har skrivit in det men hur funkar det? Vad gör detta för skillnad?

Visa signatur

PC - GB Z390-Ultra | 9900K 5GHz | 32GB | RTX2080ti | NVME ~5TB
SRV (unRaid) - Asus Z370-H | 8700K 4.30GHz | 64GB | LSI9211 | 60TB HDD + 4TB NVME

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ahlen
Jag har skrivit in det men hur funkar det? Vad gör detta för skillnad?

Fungerar som ett ordfilter och placerar alla servrar som har någon av dessa fraser i namnet under dina "favorite servers"

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion