I vilken ficka har höger/vänsterhänta sina nycklar?

Permalänk
Medlem

Högerhänt.

Nycklar i höger ficka. Mobil och iPod i vänster ficka. Tidigare hade jag alltid snusdosan i höger ficka, men lyckades efter 14 års snusande att sluta.

Visa signatur

Hail Kings. The new Kings. Stronger than all.

Permalänk
Medlem

Högerhänt och har nycklarna i vänster. Så sjukt bökigt att få upp mobilen från vänster om den skulle va där..

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

Högerhänt och tidigare höger bakficka, har slutat med detta p.g.a jeansen får märken.

Permalänk
Medlem

Högerhänt o nycklarna i vänster ficka..

Använder ju mobilen oftare än nycklarna så är ju bättre att ha den i höger ficka.

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

Högerhänt. Nycklar, plånbok, SL-kort samt eventuellt usb-minne i höger ficka. Mobil, iPod och pennor i vänster ficka. SL-remsa (aldrig fel att ha...) i vänster bakficka.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Högerhänt med nycklarna i vänster ficka. Har mobilen i högerfickan för snabbare åtkomst Finns undantag dock, brukar alltid bära kassar och sådant i vänster hand så när jag handlar har jag nycklarna i höger ficka...

Visa signatur

If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.

Permalänk
Medlem

Vänsterhänt: Nycklar i Höger ficka.

Alltid kunnat använda båda händerna till allt, lite konstigt, spelar fotboll både med vänster och höger fot med.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

vänsterhänt med nycklarna i höger ficka

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Högerhänt och har nyckeln i vänster ficka pga några saker bla att man bara tar upp den när man går eller kommer hem sen har jag cash och mobil i högern då det blir lättare att hiva fram. händer docka att nyckeln hamnar i höger ficka eller någon annan också.

Permalänk
Medlem

Är högerhänt och har nycklarna i höger ficka. Dock verkar jag gå lite mot normen då jag även har mobilen i höger ficka, sedan plånbok och övrigt i vänster.

Visa signatur

Efter att ni har läst det här har ni insett att det inte gav något.

Permalänk
Medlem

Nycklar och snus i den vänstra, och mobil i den högra, och jag är vänsterhänt.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Medlem

Högerhänt: Nycklar i höger ficka | för min del nu i vintertider, har dem i en höger-innerficka jackan då min dörrs öppningsvinkel i förhållande till väggarna runtom och massor med avancerad matte.

Det är optimalt att låsa upp och öppna dörren med vänster hand medan man bär kassar etc i höger hand. Och nycklarna i innerfickan nås bäst med vänster hand.

På sommaren blir det dock vänster ficka i byxorna. Fast... jag är lite bådeochhänt. Skriver med höger, har gaffeln i vänster, och så vidare :s.

Permalänk
Medlem

Vänsterhänt, nycklar i höger sida.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch