Permalänk
Medlem
Skrivet av kaya:

Med +-25% pen och dmg så har ju spelet tyvärr haft rätt lite med skill att göra, önskar verkligen att dom kunde sänka RNG faktorn.

Konstig/annorlunda taktik är ju bara kul Vi i TAC vann ett cw med nästan bara 50-2 för några veckor sen, riktigt skoj match

Struntprat. Har du testat installera XVM? Folk med 5-20k slag har helt olika effektivitet. Du kan granska skadan de gör osv. Hade du haft rätt så hade de efter så många slag haft snarlik statistik men nu är så inte fallet. Hur många slag har du kört?
WoT är ett av mer taktiska spelen som finns.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

Det intressanta kommer ca 0:40

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

B48Pr8gTJqo

Det intressanta kommer ca 0:40

hahaha

Visa signatur

----------------------------------------------
Gigabyte GA-MA790XT-UD4P; AMD Phenom II X3 720 BE(upplåst till x4);Saphire Radeon HD 6870 1GB ; LENOVO THINKVISION L220X;Corsair XMS3 DHX DDR3 1600MHz 4GB CL9 2st.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:
Dold text

Det intressanta kommer ca 0:40

LOL!

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk

Är kv1-s en så kallad kassako? Och kan man använda crew från kv1 utan att träna om dem?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boombastic:

Är kv1-s en så kallad kassako? Och kan man använda crew från kv1 utan att träna om dem?

Skickades från m.sweclockers.com

Du kan använda din kv-1 crew. De kommer att få normal penalty dock, på 25% eller vad det nu än är.
KV-1S kan inbringa en ordentlig slant per omgång men det går stadigare med KV-1an. Många övriga tanks kan ge större utdelning men det kommer till sist ned till vilken man själv spelar bäst i tier VI. Ungefär.

Spelar själv KV-1S just nu för att täcka ryska trädet och det är en ok maskin. Alphan är hujedamig och även i tier IX kan man göra betydande skillnad. Dock långsam, lite hp och låg dpm. En svag heavy som inte klarar sig själv. 100% supporttank.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Du kan använda din kv-1 crew. De kommer att få normal penalty dock, på 25% eller vad det nu än är.
KV-1S kan inbringa en ordentlig slant per omgång men det går stadigare med KV-1an. Många övriga tanks kan ge större utdelning men det kommer till sist ned till vilken man själv spelar bäst i tier VI. Ungefär.

Spelar själv KV-1S just nu för att täcka ryska trädet och det är en ok maskin. Alphan är hujedamig och även i tier IX kan man göra betydande skillnad. Dock långsam, lite hp och låg dpm. En svag heavy som inte klarar sig själv. 100% supporttank.

Snabbare än is och på sin tier en stark heavy. Skulle inte kalla den support tank... Isf är IS-2 och IS-3 support tanks då dem bygger på ungefär samma stil av spel, Även IS-8an spelas som en KV-1S.
Alla heavys som har en halv lång reload (Is-7 Maus E-100 AMX 50B och deras tech träd) är alltså support heavys hela vägen?
Den enda heavyn jag kan kalla support heavy är AMX 50B vilket den gör riktigt bra då den kan byta front snabbt och sen dra iväg och göra massiv skada på en annan front.
KV-1San har 11.6 sec reload med 100% crew och vent rammer och bia 11.6 sec skulle inte jag kalla lång reload.
KV-1san är en brutal tank på tier 6 och har du 3 stycken kan du köra shock anfall om du vill... Så jag kan inte kalla den en support tank... Kanske i tier 8 - 9 strider men även där funkar den bra till att vara i attacken.
Och den är inte långsam...

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem

Några som ska vara med i ESL EMS nordic? Vi sprutade ihop ett lag och hoppas på framgång. Detta lär dock inte ske, vi failar oftast )). Så, håll utkik efter OM blackbeard med djbasil, uncrow, s0rken och gakke i spetsen. Woop woop.

Skrattade nästan ihjäl mig när vårt tyska lag fick dos i rumpan av ryssarna i ural steel. Fjärdeplats bara

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dekadens

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Och den är inte långsam...

När den är uppe i tier IX så är den för långsam för sin hp och armor. När den är i lägre tiers så är det för lång omladdningstid och för låg acc. Dess svagheter är endast osynliga runt tier VI där dess komposition direkt mäter sig med KV-2, Tiger och ARL44. Annars är den som vilken IS som helst fast något svårare att studsa med.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

När den är uppe i tier IX så är den för långsam för sin hp och armor. När den är i lägre tiers så är det för lång omladdningstid och för låg acc. Dess svagheter är endast osynliga runt tier VI där dess komposition direkt mäter sig med KV-2, Tiger och ARL44. Annars är den som vilken IS som helst fast något svårare att studsa med.

Hur ofta hamnar en KV-1S i tier 9 fighter (4 eller mer t9 kan inte kalla en fight med några t6 några t7 några t8 och en t9 för t9)... Och samtidigt är det den bästa tier 6 heavyn att köra i en tier 9 strid... Du har penetration nog för sido skott och mobilitet nog för att smyga runt och dra ett skott i sidan.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av IceDread:

Struntprat. Har du testat installera XVM? Folk med 5-20k slag har helt olika effektivitet. Du kan granska skadan de gör osv. Hade du haft rätt så hade de efter så många slag haft snarlik statistik men nu är så inte fallet. Hur många slag har du kört?
WoT är ett av mer taktiska spelen som finns.

Jo jag vet vad XVM är men jag vet redan att all i mitt lag är röda, att våra löwes är bots, att våra scouts kommer att dö inom 45 sekunder. Tycker det var deprimerande att se hur dålig 99% av spelarna är. Nu när jag inte använder XVM så har mitt lag alltid 50% chans att vinna

Jag har kört 9k slag, plus så körde jag 3k i beta.

Visst finns det många som är väldigt bra men +-25% är extremt mycket, vet inte nått annat spel som ens är i närheten av det.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Hur ofta hamnar en KV-1S i tier 9 fighter (4 eller mer t9 kan inte kalla en fight med några t6 några t7 några t8 och en t9 för t9)... Och samtidigt är det den bästa tier 6 heavyn att köra i en tier 9 strid... Du har penetration nog för sido skott och mobilitet nog för att smyga runt och dra ett skott i sidan.

Klart bästa VI att köra i en IX, den är vi med på. Jag ska kanske komplettera med att säga att jag i ursprunglig post syftade på KV-1S som full support i höga tiers, mest beroende på att jag inte litar på den som flanker då villken VI+ medium som helst utglänser den i rollen.
I låga till medium tiers är den som vilken heavy som helst, något snabbare men något mindre bouncy.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Klart bästa VI att köra i en IX, den är vi med på. Jag ska kanske komplettera med att säga att jag i ursprunglig post syftade på KV-1S som full support i höga tiers, mest beroende på att jag inte litar på den som flanker då villken VI+ medium som helst utglänser den i rollen.
I låga till medium tiers är den som vilken heavy som helst, något snabbare men något mindre bouncy.

Men sen kommer vi tillbaka till chansen att man hamnar där är väldigt låg om man inte platoonar med någon som kör ett tier 5+ arty eller en tier 7 - 8 heavy.
Sen om den ska jämföras med mediums... då suger alla heavys på att göra en bra flank om man jämför med samma tier mediums.

Så på vilket sett är någon annan tier 6 heavy bättre?

T-150 är större och segare och riktigt klumpig.
M6an är en stor klump som är ganska klumpig den med.
ARL 44an är en awsum sniper men skulle den försöka flanka så skulle det gå åt skogen då den är ganska klumpig den med.
Tyska trädet har inga heavy närmsta du kommer är vk3601(h). Men den är agilare har inte penetration nog för att penetrera en tier 9 heavy i sidan effektivt.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk

Ska bara hitta ett bra sätt att tjäna ihop 900000 så man kan köpa kv1-s.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Men sen kommer vi tillbaka till chansen att man hamnar där är väldigt låg om man inte platoonar med någon som kör ett tier 5+ arty eller en tier 7 - 8 heavy.
Sen om den ska jämföras med mediums... då suger alla heavys på att göra en bra flank om man jämför med samma tier mediums.

Så på vilket sett är någon annan tier 6 heavy bättre?

T-150 är större och segare och riktigt klumpig.
M6an är en stor klump som är ganska klumpig den med.
ARL 44an är en awsum sniper men skulle den försöka flanka så skulle det gå åt skogen då den är ganska klumpig den med.
Tyska trädet har inga heavy närmsta du kommer är vk3601(h). Men den är agilare har inte penetration nog för att penetrera en tier 9 heavy i sidan effektivt.

Knappast någon tier VI heavy är överlag bättre. I övrigt har M6 bättre elevation och högre ROF. T-150 och KV-2 har högre ROF och tål mer. Deras nackdelar väger dock över till KV-1S fördel.
KV-1S är den heavy tank för sin tier som är minst olämplig att ta rollen som flanker. Vilket inte betyder att jag väljer att köra den som flanker framför att spela support eller ens att vakta arty om ingen annan kan axla rollen. Allt beroende på lagens sammansättning och typ av karta, naturligtvis.

Och ang tier IX, mitt fel. Borde såklart menat tier VIII. Spelat för mycket pluton på sistone. Ber om ursäkt.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Knappast någon tier VI heavy är överlag bättre. I övrigt har M6 bättre elevation och högre ROF. T-150 och KV-2 har högre ROF och tål mer. Deras nackdelar väger dock över till KV-1S fördel.
KV-1S är den heavy tank för sin tier som är minst olämplig att ta rollen som flanker. Vilket inte betyder att jag väljer att köra den som flanker framför att spela support eller ens att vakta arty om ingen annan kan axla rollen. Allt beroende på lagens sammansättning och typ av karta, naturligtvis.

Och ang tier IX, mitt fel. Borde såklart menat tier VIII. Spelat för mycket pluton på sistone. Ber om ursäkt.

"minst olämplig". Tack för att du äntligen håller med mig nu kan vi avsluta denna dumma diskussion.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

"minst olämplig". Tack för att du äntligen håller med mig nu kan vi avsluta denna dumma diskussion.

Det är ju du som håller med mig jue
Men aja, vila i frid, diskussion.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Det är ju du som håller med mig jue
Men aja, vila i frid, diskussion.

wat?

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem

Ännu en nybörjarfråga!

Jag har nu kommit en liten bit in i det sovjetiska trädet, och undrar nu, är det någon fördel att ha kvar gamla stridsvagnar i lägre tiers? För de tar ju plats i garaget och det börjar jag nu få lite ont om.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredmannen:

Ännu en nybörjarfråga!

Jag har nu kommit en liten bit in i det sovjetiska trädet, och undrar nu, är det någon fördel att ha kvar gamla stridsvagnar i lägre tiers? För de tar ju plats i garaget och det börjar jag nu få lite ont om.

Spara en du gör bra cash på så du har en inkomst tank för att täcka repairs och så du kan köpa tanks på högre tiers.
Oftast brukar man spara en tier 5 - 6 tank för credits grinds.

Victory!
Battle: Prokhorovka den 27 september 2012 00:33:20
Vehicle: M46 Patton
Experience received: 3 984 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 72 348
Battle Achievements: Sniper, Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Andra rundan på min patton!

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem

Alltså, det här påstås vara ett nördforum där man således rimligen bör ha koll på vad man dillar om vad gäller spel. Ni verkar ju för fan inte alls ha fattat något av vad som WoT egentligen handlar om. Ni diskuterar icketanks. Visst, spela esls tier 6 cup. Då spelar de någon roll. Att jämföra dessa vagnar är annars fullkomligt värdelöst. Ty de är ändå bara ett steg på vägen. Men men. Seriously är ju med the pinks å andra sidan. Förklarar väl lite gissar jag...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dekadens

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredmannen:

Ännu en nybörjarfråga!

Jag har nu kommit en liten bit in i det sovjetiska trädet, och undrar nu, är det någon fördel att ha kvar gamla stridsvagnar i lägre tiers? För de tar ju plats i garaget och det börjar jag nu få lite ont om.

Spara bara alltid någon som är rolig att köra. Man vill inte befinna sig i en grind där man inte kan njuta av spelet. Jag har själv kvar en tier II, III och några V för detta ändamål.
Vidare kan man använda gamla elite-tanks för att få upp sin crew i högre tiers snabbare, men känns som att det blir på tal om först vid tier V och uppåt.

Skrivet av oggan:

Ni verkar ju för fan inte alls ha fattat något av vad som WoT egentligen handlar om. Seriously är ju med the pinks å andra sidan. Förklarar väl lite gissar jag...

Oh. Ooooh. Drama! Ge oss mer.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oggan:

Alltså, det här påstås vara ett nördforum där man således rimligen bör ha koll på vad man dillar om vad gäller spel. Ni verkar ju för fan inte alls ha fattat något av vad som WoT egentligen handlar om. Ni diskuterar icketanks. Visst, spela esls tier 6 cup. Då spelar de någon roll. Att jämföra dessa vagnar är annars fullkomligt värdelöst. Ty de är ändå bara ett steg på vägen. Men men. Seriously är ju med the pinks å andra sidan. Förklarar väl lite gissar jag...

Skickades från m.sweclockers.com

Du borde nog svälja en isbit och gå och sussa en stund, du verkar lite trött...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Spara en du gör bra cash på så du har en inkomst tank för att täcka repairs och så du kan köpa tanks på högre tiers.
Oftast brukar man spara en tier 5 - 6 tank för credits grinds.

Victory!
Battle: Prokhorovka den 27 september 2012 00:33:20
Vehicle: M46 Patton
Experience received: 3 984 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 72 348
Battle Achievements: Sniper, Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Andra rundan på min patton!

Rolig tank det där

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boombastic:

Ska bara hitta ett bra sätt att tjäna ihop 900000 så man kan köpa kv1-s.

Skickades från m.sweclockers.com

~11 matcher i en tier 8 premium tank.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av oggan:

Alltså, det här påstås vara ett nördforum där man således rimligen bör ha koll på vad man dillar om vad gäller spel. Ni verkar ju för fan inte alls ha fattat något av vad som WoT egentligen handlar om. Ni diskuterar icketanks. Visst, spela esls tier 6 cup. Då spelar de någon roll. Att jämföra dessa vagnar är annars fullkomligt värdelöst. Ty de är ändå bara ett steg på vägen. Men men. Seriously är ju med the pinks å andra sidan. Förklarar väl lite gissar jag...

Skickades från m.sweclockers.com

Jag känner mig träffad och kan väl sluta diskutera saker och om jag inte kan något får jag väl sluta spela också då spelet måste vara elitiskt.
Det är lite små kul att diskutera helt åt skogen saker ibland.. Och icketank och icketank den är med i spelet, Och denna del av forumet diskuterar saker (allt) i spelet. Ska vi bara sitta och prata om t10 tanks?

Och vad i helvete har vilken klan jag är i med det hela att göra?
Finns många från mummy som är idioter också men jag trackar inte ner på din klan för det.
Och har du något emot mig säg så rätt ut ta inte omvägar.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Jag känner mig träffad och kan väl sluta diskutera saker och om jag inte kan något får jag väl sluta spela också då spelet måste vara elitiskt.
Det är lite små kul att diskutera helt åt skogen saker ibland.. Och icketank och icketank den är med i spelet, Och denna del av forumet diskuterar saker (allt) i spelet. Ska vi bara sitta och prata om t10 tanks?

Och vad i helvete har vilken klan jag är i med det hela att göra?
Finns många från mummy som är idioter också men jag trackar inte ner på din klan för det.
Och har du något emot mig säg så rätt ut ta inte omvägar.

Hehehe. Det hade ofta varit trevligt med en något högre nivå på diskussionerna. Elitism sporrar. Det jag främst vände mig mot var allt "herpaderp" från b la Alakai där han basunerar ut hur en tank ska spelas etc. Vet han ens skillnaden på fram och bak på sin stridsvagn?

Diskutera tier 6 eller tier 2, men se till att get your facts straight.

Klanbiten var ett klassiskt cheap shot och innehöll knappast något mer av värde. Glöm det.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dekadens

Permalänk
Medlem

Nya patchen kom idag

http://worldoftanks.eu/news/3992-version-80-release/

Servrarna är nere i en timme till, sen ska de bli kul att testa allt de nya.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oggan:

Hehehe. Det hade ofta varit trevligt med en något högre nivå på diskussionerna. Elitism sporrar. Det jag främst vände mig mot var allt "herpaderp" från b la Alakai där han basunerar ut hur en tank ska spelas etc. Vet han ens skillnaden på fram och bak på sin stridsvagn?

Diskutera tier 6 eller tier 2, men se till att get your facts straight.

Klanbiten var ett klassiskt cheap shot och innehöll knappast något mer av värde. Glöm det.

Skickades från m.sweclockers.com

Ja, Du är inte den trevligaste här i världen, men tråden är till för allt om World of Tanks, så om du nu inte tycker att "nivån är hög nog" för dig så kan ju du gå någon annan stans. Tack och Hejdå, oggan.

Visa signatur

MB/Case: ASUS ROG Strix B350-F || FD R6
PSU: Seasonic FOCUS Plus 750W Platinum
CPU/Cooler: Ryzen 5600 || Noctua NH-U12S
RAM: G.Skill FlareX 16GB 3200 CL14
GPU: ASUS RX7800XT TUF OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av igge23:

Nya patchen kom idag

http://worldoftanks.eu/news/3992-version-80-release/

Servrarna är nere i en timme till, sen ska de bli kul att testa allt de nya.

Ram skadan blir ganska kass efter 8.0 iaf.

Maus som rammar en T-62a i 24 km/h och gör 87. Det är 188 ton + / - moduler som kommer rullande. O.o
Vid 4 min ungefär så händer det.

Och som svar till oggan.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.