Permalänk
Medlem
Skrivet av Latka:

Vad hände med action Sony kameran? Missade jag den?

Undrar också Fan asså

Permalänk
Medlem

Bra pris på thrustmaster rattarna

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av JockeII:

Hade tänkt utnyttja ert erbjudande om 3 vinyl för priset av 2 men orkade inte göra det igår natt och idag är många av de jag tänkt köpa slut. Några stycken finns kvar dock, som t.ex. dessa:

http://cdon.se/musik/within_temptation/hydra_%282lp%29-259387...
http://cdon.se/musik/blackmore's_night/a_knight_in_york_%282l...

Men de ingår inte längre i kampanjen även fast de gjorde det igår? Går det att fixa?

Hej Jockell,

vi kan inte se att dessa produkter skullat ingå i kampanjen inatt, de har inte varit lagerhållna sedan Mars och produkterna i kampanjen är alla lagerhållna.
Tyvärr kan vi inte ordna fram 3 för 2 på dessa två produkter.
Mvh
Robin
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Latka:

Vad hände med action Sony kameran? Missade jag den?

Hej Cuddleman,

Ja dessvärre, BOOM sa det sen hade den sålt slut.

Vi uppdaterar med erbjudande under hela dagen, kanske dyker det upp något annat du vill ha!

Mvh
Robin
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Är det bara för mig som hemsidan ser väldigt uppförstorad ut i Chrome? Jag har ingen zoom, jag har stängt av adblock, men ser fortfarande väldigt lustig ut. Testade i Edge och där ser den normal ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej Cuddleman,

Ja dessvärre, BOOM sa det sen hade den sålt slut.

Vi uppdaterar med erbjudande under hela dagen, kanske dyker det upp något annat du vill ha!

Mvh
Robin
CDON.COM

Jaha vad tråkigt :/

Permalänk
Medlem
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av altair4:

Är det bara för mig som hemsidan ser väldigt uppförstorad ut i Chrome? Jag har ingen zoom, jag har stängt av adblock, men ser fortfarande väldigt lustig ut. Testade i Edge och där ser den normal ut.

http://s32.postimg.org/p6q9i3n4l/Untitled.png

Hej Altair4,

Jag har chrome och webbsidan ser normal ut för mig, testat att rensa kakorna? Annars skriv till vår kundservice så kan de hjälpa dig felsöka med hjälp utav webb-avdelningen!

Mvh
Robin
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com

Hej Aene,

Vem vet vad som kommer dyka upp under luckorna? Jo! Den som följer hemsidan dagen ut!

Mvh
Robin
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Varför försvann rean på Dual Shock 4?! :/ ingår den inte i den här kampanjen?

Visa signatur

Hayabusa T3 | Venum Elite Evo | UFC Venum Pro Line

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tenkai Star:

Undrar samma sak. Den fanns tydligen inatt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av dartan:

Undrar samma sak. Den fanns tydligen inatt!

Den fanns typ för en timme sen. Skulle beställa nu och min varukorg hade hoppat upp 150kr och det verkar vara DS4 som är boven.

Visa signatur

Hayabusa T3 | Venum Elite Evo | UFC Venum Pro Line

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Tenkai Star:

Hej Tenkai star,

Erbjudandet var en 24 timmars deal sedan den 28/4 och gällde fram till 10:15 idag, så erbjudandet är dessvärre slut.

Mvh
Robin
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kul med tomte, synd att sambon gett en tillfälligt köpstopp! Men ändå roligt att se alla deals!

Visa signatur

AMD Barton Xp 2400+ Mobile @ 2680 mhz!Sapphire Radeon 9800 pro @ orginal, TwinMos Winbond 2x256, 250 Gb WD S-ata, 120 gb Maxtor, Seagate 200 gb

Permalänk
Medlem

Ingen rabatt på Apple TV?

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av SUMITOMO:

Ingen rabatt på Apple TV?

Hej Sumitomo,

Dagen är inte över ännu Sumitomo Det gäller att hålla koll för att inte missa någon deal!

!Här är dealarna!

Mvh
Robin
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk

Snälla

Kan ni inte köra samma erbjudande som på Black Friday på denna ? http://cdon.se/black_friday/hushåll/dremel_3000/
Det skulle göra min dag ))).

Permalänk
Medlem
Permalänk

AKRACING Premium Plus har den enbart ställbar rygg via armen på sidan, eller har den "gung-funktion"?

EVGA Geforce GTX 980Ti måste väl gå att sänka med 1000-1500:- nu när nya korten snart är här?

Permalänk
Medlem

Tycker mig se exakt samma grejer som det är "rea" på dagligen året runt samt samma priser.... Inga intressanta produkter till fantastiska priser!

Kolla bara på headset fronten, exakt samma lågbudget lurar som höll exakt samma priser förra året. Well, kanske inte så märkligt att de finns kvar eftersom ingen vill köpa dem.

Godis? Godis är gott, men 39kr för en 400gr Pollypåse är exakt samma kilopris som i vilken Ica-butik som helst - 18kr för 180-200gr påse.

Kollat allt, den mest pinsamma grejen utav allt är nog Steelseries Sensei Pro musen. 629 kr, "sänkt med 33%" AHHAHAHAHAHAHAH

Köpte min Sensei pro mus för 2.5 år sedan för 649 kr på NetonNet. "Originalpris 900kr+" existerar inte då musen är en väldigt gammal modell och har aldrig kostat 900kr............. T.om 600kr+ är extremt dyrt för just den musen med tanke på ålder och att den någon gång dök upp på rea för cirka 3-400kr på ett annat ställe!

Ni har hypat en rea som inte existerar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av InSane.se:

AKRACING Premium Plus har den enbart ställbar rygg via armen på sidan, eller har den "gung-funktion"?

Du justerar ryggen med den spaken, nedåt/uppåt. Samma princip på alla stolar. Den andra spaken är för upp/ner på själva stolen.

Permalänk
Skrivet av eucalyptus:

Du justerar ryggen med den spaken, nedåt/uppåt. Samma princip på alla stolar. Den andra spaken är för upp/ner på själva stolen.

Tänkte att det går att luta sig bakåt så rör sig ryggen bakåt, Typ markusstolen frånm IKEA.

Permalänk
Medlem
Skrivet av InSane.se:

EVGA Geforce GTX 980Ti måste väl gå att sänka med 1000-1500:- nu när nya korten snart är här?

Nej, det kan man inte! Precis ingen vet vad de nya korten kommer leverera eller vilka kort som kommer. Bara för att en massa överhypade rykten sprids så kan man inte dumpa priserna och göra förlustaffärer på dessa kort.

Vill man ha det bästa så får man också betala för det! Annars kan ni gott gå o köpa era "nya" superkort som folk tror ska vara halva 980 Ti priset.

Permalänk

Hej!

Hade blivit överlycklig om ni kunde lägga till en av de helsvarta varianterna på AKRACING i kampanjen, de färger som finns att välja nu lyckas jag tyvärr inte sälja in hos frugan.

Visa signatur

Fractal Design S | Fractal Design Newton R3 1000W | i7 6700K | Asus z170 Pro Gaming | Sapphire Radeon R9 390 Nitro 8GB Tri-X OC Lite | Crucial 16GB (2x8) | 2x Samsung 850-Series EVO 250GB

Permalänk
Skrivet av eucalyptus:

Nej, det kan man inte! Precis ingen vet vad de nya korten kommer leverera eller vilka kort som kommer. Bara för att en massa överhypade rykten sprids så kan man inte dumpa priserna och göra förlustaffärer på dessa kort.

Vill man ha det bästa så får man också betala för det! Annars kan ni gott gå o köpa era "nya" superkort som folk tror ska vara halva 980 Ti priset.

Förra gången de släppte nya kort sjönk priserna med ca 1-1500:- när korten kom ut, så helt omöjligt borde det inte vara. Har redan ett 980Ti i datorn och skulle gärna ta ett till.

Permalänk

Hej tomten:)! Finns de möjlighet och trolla fram denna igen tro;)!

Stavfel
Permalänk
Inaktiv
Skrivet av eucalyptus:

Tycker mig se exakt samma grejer som det är "rea" på dagligen året runt samt samma priser.... Inga intressanta produkter till fantastiska priser!

Kolla bara på headset fronten, exakt samma lågbudget lurar som höll exakt samma priser förra året. Well, kanske inte så märkligt att de finns kvar eftersom ingen vill köpa dem.

Godis? Godis är gott, men 39kr för en 400gr Pollypåse är exakt samma kilopris som i vilken Ica-butik som helst - 18kr för 180-200gr påse.

Kollat allt, den mest pinsamma grejen utav allt är nog Steelseries Sensei Pro musen. 629 kr, "sänkt med 33%" AHHAHAHAHAHAHAH

Köpte min Sensei pro mus för 2.5 år sedan för 649 kr på NetonNet. "Originalpris 900kr+" existerar inte då musen är en väldigt gammal modell och har aldrig kostat 900kr............. T.om 600kr+ är extremt dyrt för just den musen med tanke på ålder och att den någon gång dök upp på rea för cirka 3-400kr på ett annat ställe!

Ni har hypat en rea som inte existerar.

TACK! Ser också det. Produkter som folk köp för flera månader sedan. Samma pris. Dessa patetiska 5-33% rea. Inga hypes på 60-80%

Permalänk

Jag kommer ingenstans när jag klicka på kundservice? Krångel med siten? Fel postnummer på min order nämligen och bör ju byta det innan ordern skickas.

Visa signatur

| CPU: Intel i7 2600K 4,5Ghz | CPU-Kylare: Corsair H60 | MB: Gigabyte G1.SNIPER |
| GPU: Asus GTX 980ti DC3 OC | RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 16GB |
| PSU: Corsair AX850 | Chassi: FD Define Mini C |
| SSD: Samsung EVO 850 250gb, Samsung EVO 850 500gb |
| Lagring: WD Caviar Green 3x2TB 1x4TB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av erixonjkpg:

Jag kommer ingenstans när jag klicka på kundservice? Krångel med siten? Fel postnummer på min order nämligen och bör ju byta det innan ordern skickas.

Har också problem. Har du Facebook så kan du ju alltid skicka ett meddelande till dem där.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Avstängd

Klickade hem en Steelseries Rival 300 och känner mig rätt nöjd med det. Bra pris på den. Min Avior är så petig vad gäller underlaget så den får vara backup mus nu.

Visa signatur

http://iogt.se/
du blir ful och dum av sprit
flow är lek