CDON.com: Hemelektronik

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej,

Vi beklagar att även ni fick ert mail alldeles för sent, CDON har vidtagit åtgärder så att detta inte ska ske igen.

Tyvärr blir det ingen förlängning av kampanjen men jag skulle tipsa er alla om att hålla ögonen öppna då det kommer in nya grymma kampanjer inom kort!

Vänliga hälsningar,
Fredrik - CDON Customer Service Electronics & After Sales

När är dessa "grymma kampanjer" att vänta?
Får man vara lusfräck och fråga om HyperX Cloud II kommer ingå i kampanjerna?

Permalänk
Hedersmedlem

@elp: De pågår ju redan, t ex sparkcykel i "robust stålkonstruktion" för bara 135kr (69% rabatt):

http://cdon.se/leksaker/disney-frozen-sparkcykel-med-3-hjul-p...

Perfekt för de långa datorkorridorerna!

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

@elp: De pågår ju redan, t ex sparkcykel i "robust stålkonstruktion" för bara 135kr (69% rabatt):

http://cdon.se/leksaker/disney-frozen-sparkcykel-med-3-hjul-p...

Perfekt för de långa datorkorridorerna!

MOUAHHAHHAAHHA
+1

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av elp:

När är dessa "grymma kampanjer" att vänta?
Får man vara lusfräck och fråga om HyperX Cloud II kommer ingå i kampanjerna?

Hej Elp,

Tyvärr så har jag inte fått någon information om det blir någon kampanj på just HyperX Cloud headsetet igen. Jag ska försöka hålla ögon och öron öppna här på kontoret angående hörlurarna!

I skrivande stund har vi en pre-summer deal kampanj där vi har precis som Multiman skriver har ett grymt erbjudande på den måttligt populära frozen sparkcykeln men även gaming tillbehör som ni hittar här.

Bästa hälsningar,
Fredrik - CDON Customer Service Electronics & After Sales

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej Elp,

Tyvärr så har jag inte fått någon information om det blir någon kampanj på just HyperX Cloud headsetet igen. Jag ska försöka hålla ögon och öron öppna här på kontoret angående hörlurarna!

Bästa hälsningar,
Fredrik - CDON Customer Service Electronics & After Sales

Uppskattas - bug o bock!

Permalänk
Medlem

Någon som har koll på hur deras kundtjänst egentligen funkar?!? Beställde lite grejer men ordern står fortfarande som "Behandlas" sedan 2 dygn. Finns ingen kundtjänst att ringa till osv?! Att avbeställa ordern verkar inte vara det lättaste heller då det inte finns något formulär om detta. Allt skall gå via e-post. Märkligt. Skickade ett mail om när de eventuellt skickar ordern men har inte fått ett svar om detta heller, mailet skickade jag igår morse.

Visa signatur

Phanteks Evolv mITX, i7 8700K, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ragnvlad:

Någon som har koll på hur deras kundtjänst egentligen funkar?!? Beställde lite grejer men ordern står fortfarande som "Behandlas" sedan 2 dygn. Finns ingen kundtjänst att ringa till osv?! Att avbeställa ordern verkar inte vara det lättaste heller då det inte finns något formulär om detta. Allt skall gå via e-post. Märkligt. Skickade ett mail om när de eventuellt skickar ordern men har inte fått ett svar om detta heller, mailet skickade jag igår morse.

Jag skickade ett mail för drygt 50 timmar sedan och har ännu inte fått något svar så jag skulle tro att du får vänta till efter helgen. Mitt ärende handlar också en order så jag antar att de prioriteras lika.

Nu ser jag att den reserverade summan är borttagen från banken så jag får väl anta att CDON slarvat bort min order trots skickad orderbekräftelse. Surt eftersom jag beställde i god tid för att hinna få den till helgen.

Inget ont till alla som sitter som support för CDON (inklusive du/ni som skriver här) men jag har personligen inte handlat på ett företag som strular mer än CDON. Fan smidigare att handla på blocket och det säger en hel del.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Ragnvlad:

Någon som har koll på hur deras kundtjänst egentligen funkar?!? Beställde lite grejer men ordern står fortfarande som "Behandlas" sedan 2 dygn. Finns ingen kundtjänst att ringa till osv?! Att avbeställa ordern verkar inte vara det lättaste heller då det inte finns något formulär om detta. Allt skall gå via e-post. Märkligt. Skickade ett mail om när de eventuellt skickar ordern men har inte fått ett svar om detta heller, mailet skickade jag igår morse.

Skrivet av Trunk:

Jag skickade ett mail för drygt 50 timmar sedan och har ännu inte fått något svar så jag skulle tro att du får vänta till efter helgen. Mitt ärende handlar också en order så jag antar att de prioriteras lika.

Nu ser jag att den reserverade summan är borttagen från banken så jag får väl anta att CDON slarvat bort min order trots skickad orderbekräftelse. Surt eftersom jag beställde i god tid för att hinna få den till helgen.

Inget ont till alla som sitter som support för CDON (inklusive du/ni som skriver här) men jag har personligen inte handlat på ett företag som strular mer än CDON. Fan smidigare att handla på blocket och det säger en hel del.

Hej Tdoll & Ragnvlad,

Vår målsättning är alla våra kunder får svar inom 48 timmar men det finns fall där det tyvärr tar lite längre tid än så.

Vi har en speciell "mail-kö" för avbeställningar där kunder ska få betydligt snabbare hjälp med något så simpelt som en avbeställning och då använder man "Avbeställa eller ändra adress" som ämnesrad i vårt kontaktformulär.

Om det skulle vara så att ni inte fått svar på flera dagar så får ni gärna återkomma till mig i PM så ser jag till att ni får den hjälp ni behöver!

Vänliga hälsningar,
Fredrik - CDON Customer Service Electronics & After-Sales

Visa signatur
Permalänk
Medlem

@CDON.COM:
Hej,

Jag har en fråga angående er pågående Pre-Summer-kampanj.
Ni skriver följande:

Citat:

Gäller så långt lagret räcker eller t.o.m. den 30 maj 2018.

Ändå har vissa reapriser redan slutat gälla, trots att de fortfarande verkar finnas i lager. Är det jag som tolkat citatet fel eller har det blivit en miss i systemet?

Mer specifikt handlar det om "Xtrfy M1 Gaming Mus - NiP Edition" som nu prishöjts just när jag äntligen har tid att lägga en beställning.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av mudde:

@CDON.COM:
Hej,

Jag har en fråga angående er pågående Pre-Summer-kampanj.
Ni skriver följande:
Ändå har vissa reapriser redan slutat gälla, trots att de fortfarande verkar finnas i lager. Är det jag som tolkat citatet fel eller har det blivit en miss i systemet?

Mer specifikt handlar det om "Xtrfy M1 Gaming Mus - NiP Edition" som nu prishöjts just när jag äntligen har tid att lägga en beställning.

Hej Mudde,

Tack för inlägget!

Jag tolkar erbjudandet precis som ni gör och jag har nu kontaktat vår marknad/sälj avdelning för att få ett förtydligande i vad som gäller.

Återkommer här samt till dig i PM så fort jag fått svar!

Bästa hälsningar,
Fredrik - CDON Customer Service Electronics & After Sales

Visa signatur
Permalänk
Medlem

CDON är nog den trassligaste butik jag haft att göra med. Beställde lite grejer men trots att jag upprepade gånger frågat om när leverans skall ske, utan att ha fått nåt svar, så avbeställde jag idag ordern.

Under mina beställningar står den fortfarande som "under behandling" så då tror man ju att allt är frid och fröjd. Helt plötsligt kommer idag då besked om att ordern är levererad samt att det är försent att avboka ordern? Hos CDON står ordern fortfarande dock under behandling?!?

Antar att det blir en retur på dessa grejer? Måste jag betala returen? Dessutom så går det inte att beställa returhandlingar då jag varken lyckas lokalisera artikelnr. på dessa varor, vilket krävs för att beställa returhandlingar? Det borde ju faktiskt CDON själva kunna se då de ser i ordern vad som är beställt? Trassel deluxe.

Har förövrigt beställt grejerna från en annan sida där de kan och vill kommunicera med sina kunder.

Visa signatur

Phanteks Evolv mITX, i7 8700K, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Ragnvlad:

CDON är nog den trassligaste butik jag haft att göra med. Beställde lite grejer men trots att jag upprepade gånger frågat om när leverans skall ske, utan att ha fått nåt svar, så avbeställde jag idag ordern.

Under mina beställningar står den fortfarande som "under behandling" så då tror man ju att allt är frid och fröjd. Helt plötsligt kommer idag då besked om att ordern är levererad samt att det är försent att avboka ordern? Hos CDON står ordern fortfarande dock under behandling?!?

Antar att det blir en retur på dessa grejer? Måste jag betala returen? Dessutom så går det inte att beställa returhandlingar då jag varken lyckas lokalisera artikelnr. på dessa varor, vilket krävs för att beställa returhandlingar? Det borde ju faktiskt CDON själva kunna se då de ser i ordern vad som är beställt? Trassel deluxe.

Har förövrigt beställt grejerna från en annan sida där de kan och vill kommunicera med sina kunder.

Hej igen Ragnvlad,

Jag återkommer till dig i samma PM som tidigare idag för att hjälpa er vidare med ärendet, ni ska givetvis inte känna att vi på CDON inte kan / vill kommunicera med er.

Vänliga hälsningar,
Fredrik - CDON Customer Service Electronics & After Sales

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag undrar vad som hänt i den senaste kampanjen? Har tidigare aldrig haft problem men nu har flera artiklar blivit strukna från ordrar utan någon förklaring, någon var slut i lager, en vara fanns i lager med ett högre pris (levereras av CDON) och en artikel fanns i lager för samma pris men är struken ändå (annan leverantör än CODN)? Åtminstone varor som finns kvar i lager borde väl levereras?

Visa signatur

Ryzen 5800X, Asus ROG Strix B550-E Gaming, Asus ROG Strix 3080 Ti OC, G.Skill Trident Z Neo DDR4 32 GB RAM@3600 MHz cl16, LG 34GN850 + Acer Predator XB271HU

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av haijen:

Jag undrar vad som hänt i den senaste kampanjen? Har tidigare aldrig haft problem men nu har flera artiklar blivit strukna från ordrar utan någon förklaring, någon var slut i lager, en vara fanns i lager med ett högre pris (levereras av CDON) och en artikel fanns i lager för samma pris men är struken ändå (annan leverantör än CODN)? Åtminstone varor som finns kvar i lager borde väl levereras?

Hej Haijen,

Detta låter inte alls bra!

Varor som finns i lager skall levereras och jag vill gärna undersöka vad som har hänt med er/era beställningar.

Vänligen återkom till mig i PM med ert ordernummer så hjälper jag er vidare!

Bästa hälsningar,
Fredrik - CDON Customer Service Electronics & After Sales

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hur länge brukar det dröja att bli krediterad för varor man har returnerat? I det här fallet så fick jag fel vara skickad till mig och valde att returnera och häva köpet då det skulle dröja nån/några veckor att få ut korrekt vara då den inte fanns i lager. Har sökt eran kundtjänst flertalet gånger bara för att få information om hur länge det kan tänkas dröja men får inget svar och varorna är t.om. markerade som "returnerade" på er sida.

Kan förstå att det kan bli fel, men när det finns så mycket brister i kommunikationen så lutar det mot att inte använda cdon i framtiden. Skulle inte vilja hamna i en liknande situation med en dyr vara.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Guestah:

Hur länge brukar det dröja att bli krediterad för varor man har returnerat? I det här fallet så fick jag fel vara skickad till mig och valde att returnera och häva köpet då det skulle dröja nån/några veckor att få ut korrekt vara då den inte fanns i lager. Har sökt eran kundtjänst flertalet gånger bara för att få information om hur länge det kan tänkas dröja men får inget svar och varorna är t.om. markerade som "returnerade" på er sida.

Kan förstå att det kan bli fel, men när det finns så mycket brister i kommunikationen så lutar det mot att inte använda cdon i framtiden. Skulle inte vilja hamna i en liknande situation med en dyr vara.

Hej Guestah,

Det ska inte ta mer än 14 dagar från och med den dag du returnerar varan tills att ni får pengarna tillbaka. Om dessutom er order står som "returnerad" så går det en automatisk signal för återbetalning till er.

Precis som ni säger så finns det steg i denna process som kan gå fel eller som fördröjer krediteringen dock ska du inte behöva känna att kommunikationen är bristfällig.

Återkom gärna till mig i PM med ert kundnummer/ordernummer så hjälper jag er vidarer vidare.

Bästa hälsningar,
Fredrik - CDON Customer Service Electronics & After Sales

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej Guestah,

Det ska inte ta mer än 14 dagar från och med den dag du returnerar varan tills att ni får pengarna tillbaka. Om dessutom er order står som "returnerad" så går det en automatisk signal för återbetalning till er.

Precis som ni säger så finns det steg i denna process som kan gå fel eller som fördröjer krediteringen dock ska du inte behöva känna att kommunikationen är bristfällig.

Återkom gärna till mig i PM med ert kundnummer/ordernummer så hjälper jag er vidarer vidare.

Bästa hälsningar,
Fredrik - CDON Customer Service Electronics & After Sales

Har PM'at dig, har fortfarande inte fått återkoppling eller krediterting av er kundtjänst.

Permalänk

Soundbar Harman Kardon

Tja vad har ni för erfarenhet av Fyndklass 2! jag köpte en soundbar som kom dåligt förpackad och med bucklor i här nedan ser ni vad jag skrev till CDON dock inte fått något svar ännu, läst lite i tråden att de brukar va sega på o svara, vad är er erfarenhet av responstiden!

Mottog idag min Soundbar med stor besvikelse! jag visste att varan var en Fyndvara 2 men detta är under all kritik, till att börja med så var kartongerna skickade i sina orginalförpackningar som var ordentligt slitna och tilltygade, ett av paketen var inte ens ordentligt igen tejpat, Orginal tejpen hade återanvänts och fäste självklart inte ordentligt och gick inte ner på paketets sidor så halva paketet var öppet (se bifogade bilder) Och enligt fyndklass 2 så ska alla produkter packas om "Dessa produkter packas alltid om i en ny förpackning av vårt lager" Omöjligt att detta skett. Sen när jag öppnar och plockar fram soundbaren så är det en stor buckla som är väldigt iögonfallande och förstör hela helheten av fronten. det är inte "mindre spår av användning" den är i mina ögon förstörd! till råga på allt är kablaget bara nertryckt i en påse som ej ser ut att va orginalförpackning i och med detta har den optiska kabeln som är väldigt ömtålig blivit knäckt så jag har ingen möjlighet att testa att varan fungerar som den ska, den kanske inte fungerar över huvud taget. jag är extremt missnöjd och tveksam till att behålla den här varan helst hade jag sett att ni skickar en ny. eller löser skadorna med reservdelar, annars får jag returnera varan så får ni göra mig och någon annan kund missnöjd!

Visa signatur

Intel celeron 2,6ghz, asus p4sx8-x, ati radeon9600 pro, 2x WD 80gib, 160gib maxtor sata, dvd-läsare, cd-brännare, 256 +512 ddr pc3200

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av pepperoni:

Tja vad har ni för erfarenhet av Fyndklass 2! jag köpte en soundbar som kom dåligt förpackad och med bucklor i här nedan ser ni vad jag skrev till CDON dock inte fått något svar ännu, läst lite i tråden att de brukar va sega på o svara, vad är er erfarenhet av responstiden!

Mottog idag min Soundbar med stor besvikelse! jag visste att varan var en Fyndvara 2 men detta är under all kritik, till att börja med så var kartongerna skickade i sina orginalförpackningar som var ordentligt slitna och tilltygade, ett av paketen var inte ens ordentligt igen tejpat, Orginal tejpen hade återanvänts och fäste självklart inte ordentligt och gick inte ner på paketets sidor så halva paketet var öppet (se bifogade bilder) Och enligt fyndklass 2 så ska alla produkter packas om "Dessa produkter packas alltid om i en ny förpackning av vårt lager" Omöjligt att detta skett. Sen när jag öppnar och plockar fram soundbaren så är det en stor buckla som är väldigt iögonfallande och förstör hela helheten av fronten. det är inte "mindre spår av användning" den är i mina ögon förstörd! till råga på allt är kablaget bara nertryckt i en påse som ej ser ut att va orginalförpackning i och med detta har den optiska kabeln som är väldigt ömtålig blivit knäckt så jag har ingen möjlighet att testa att varan fungerar som den ska, den kanske inte fungerar över huvud taget. jag är extremt missnöjd och tveksam till att behålla den här varan helst hade jag sett att ni skickar en ny. eller löser skadorna med reservdelar, annars får jag returnera varan så får ni göra mig och någon annan kund missnöjd!

Hej Pepperoni,

Tack för ert inlägg!

Vi på CDON beklagar verkligen den tråkiga upplevelsen ni haft hos oss och så här ska det inte få gå till. Jag kommer ta vidare ert ärende till vår fyndavdelning samt kontakta er i PM så att jag kan hjälpa er vidare där.

Vänliga hälsningar,
Fredrik - CDON Customer Service Electronics & After Sales

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

@CDON.COM: Med tanke på alla neddragningar kanske du menade "Jag" istället för "Vi"?

Nä, skojar bara, det bara verkar som att du jobbar ensam ibland med tanke på svarstiderna. (edit: menar såklart kundtjänsten här, inte dina forumsvar!)

för att du gör ditt bästa att göra kunderna nöjda när det krånglar!

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Hedersmedlem

@CDON.COM: Kan ni visa var dessa kopior av Oral-B kostar 458kr normalt? https://cdon.se/hem-tradgard/16-pack-oral-b-kompatibla-och-ut...
Lika här: https://cdon.se/skonhet-och-halsa/oral-b-kompatibla-tandborst...

Jag kan inte hitta det och det kan ju omöjligen vara så att man jämför med originalen, det skulle ju vara synnerligen oseriöst.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av MultiMan:

@CDON.COM: Kan ni visa var dessa kopior av Oral-B kostar 458kr normalt? https://cdon.se/hem-tradgard/16-pack-oral-b-kompatibla-och-ut...
Lika här: https://cdon.se/skonhet-och-halsa/oral-b-kompatibla-tandborst...

Jag kan inte hitta det och det kan ju omöjligen vara så att man jämför med originalen, det skulle ju vara synnerligen oseriöst.

Hej Multiman,

Tack för inläggen!

Detta ser inte korrekt ut och vi har nu kontaktat företagen (Whitenow samt KidsDreamStore) som säljer varorna att se över denna prissättning omgående.

Dessa varor kommer korrigeras inom kort.

Vänliga hälsningar,
Fredrik, CDON - Customer Service Electronics & After Sales

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej CDON!
Fick besked i morse efter jag eftersökte min vara att ni inte får tag på säljaren för min vara jag beställde för över 3 veckor sen trots att leveransbeskedet på er hemsida fortfarande anger 5-12 dagar? För övrigt är jag nöjd med er kundservice men vill som sagt få svar på när den dyker upp och kollinummer så jag kan spåra paketet. Fakturan från Qliro har kommit för länge sen men inte varan. PMar dig ordern, MVH/Stefan

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Slangis:

Hej CDON!
Fick besked i morse efter jag eftersökte min vara att ni inte får tag på säljaren för min vara jag beställde för över 3 veckor sen trots att leveransbeskedet på er hemsida fortfarande anger 5-12 dagar? För övrigt är jag nöjd med er kundservice men vill som sagt få svar på när den dyker upp och kollinummer så jag kan spåra paketet. Fakturan från Qliro har kommit för länge sen men inte varan. PMar dig ordern, MVH/Stefan

Hej Stefan,

Tack för inlägget!

Ursäktar verkligen förseningen i leveransen av er vara. Givetvis ska ni få reda på detta och jag hjälper er vidare direkt i det PM ni skickat till mig.

Bästa hälsningar,
Fredrik - CDON Customer Service Electronics & After Sales

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej CDON!

För två veckor sen beställde jag ett chassi och den har fortfarande inte skickats. Hur lång tid är det kvar innan varan skickas? Mitt ordernummer är 62208624.

Känns surt att behöva vänta runt med delarna utan ett chassi så pass länge.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Zapa:

Hej CDON!

För två veckor sen beställde jag ett chassi och den har fortfarande inte skickats. Hur lång tid är det kvar innan varan skickas? Mitt ordernummer är 62208624.

Känns surt att behöva vänta runt med delarna utan ett chassi så pass länge.

Hej Zapa,

Tack för inlägget!

Vi beklagar verkligen att ni ännu inte mottagit ert chassi och jag kommer undersöka detta vidare med säljaren Trigono för att få en uppdatering på vad som händer med er vara.

Jag återkommer till dig i PM så fort jag fått svar!

Vänliga hälsningar,
Fredrik - CDON Customer Service Electronics & After Sales

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej Multiman,

Tack för inläggen!

Detta ser inte korrekt ut och vi har nu kontaktat företagen (Whitenow samt KidsDreamStore) som säljer varorna att se över denna prissättning omgående.

Dessa varor kommer korrigeras inom kort.

Vänliga hälsningar,
Fredrik, CDON - Customer Service Electronics & After Sales

Hur går det med detta, inget har hänt?

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av MultiMan:

Hur går det med detta, inget har hänt?

Hej MultiMan,

Jag har tagit vidare ärendet till våran marketplace-avdelning som undersöker saken internt samt med de två säljarna.

Bästa hälsningar,
Fredrik, CDON - Customer Service Electronics & After Sales

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

@CDON.COM: Kan ni visa var dessa kopior av Oral-B kostar 458kr normalt? https://cdon.se/hem-tradgard/16-pack-oral-b-kompatibla-och-ut...
Lika här: https://cdon.se/skonhet-och-halsa/oral-b-kompatibla-tandborst...

Jag kan inte hitta det och det kan ju omöjligen vara så att man jämför med originalen, det skulle ju vara synnerligen oseriöst.

Dom där kopiorna är rent ut sagt skit och hittas på SWISH gratis om man bara betalar frakten.
Att CDON ens har dessa på sin sida är lite av skandal!

Visa signatur

|Fractal R2| i7 930@2,8 GHz| NH-D14| X58A-UD3R| ATI 5870| Corsair 6GB XMS3 ram| Crucial m4 64GB SSD +Intel x25 G2 40GB SSD +2*Samsung F3 1T i raid| FD 650W| WIN 10 64|

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Johnnymann:

Dom där kopiorna är rent ut sagt skit och hittas på SWISH gratis om man bara betalar frakten.
Att CDON ens har dessa på sin sida är lite av skandal!

Menar du Wish eller har betaltjänsten börjat med emaljkronor också?

Jo, det är därför jag tvivlar på att ordinarie priset på kopiorna är nära äkta Oral-B (som är kanon och håller mycket länge).

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro