Permalänk

Ny musmatta och Headset

Då jag inte tyckte om min gamla musmatta (Edge) och mitt headset (Zombee) varit dåligt ett bra tag bestämde jag mig för att köpa nya grejor. Tillslut blev det en Corepad C1 XXXL musmatta och ett Ozone ATTACK Stereo Gaming headset. Man kanske kan tycka att det var onödigt med Corepaden då den är hela 90 cm lång och 45 cm bred. Vilket är väldigt mycket. Har även tagit några bilder på min datorhörna.

Ny musmatta och Headset

Visa signatur

Processor: Intel I7 870 2.93 Ghz | Moderkort: Asus P7P55D EVO | Minne: 8Gb Corsair XMS 3 | Grafikkort: Gigabyte Geforce 460GTX 1 GB OC SLI | Nätaggregat: Antec High Current Gamer 620W | Chassi: Fractal Design R3 | Skärmar: Benq M2700HD och Packard Bell Viseo 220DX | Mobil: Huawei Honor | Tablett: Maxtab | Laptop: ASUS ROG G75VW |

Permalänk
Medlem

Har likadan musmatta, fast utan det där blåa märket.

Visa signatur

Phenom X6 1100T @ 4Ghz, Gigabyte 280X 3Gb, 8GB Corsair DDR3, Be Quiet 700w, Crucial 64gb, Samsung 850 Evo 500gb

Permalänk
Medlem

Musmattan var... Stor
Blev sugen på en likadan faktiskt. 260kr, mycket för pengarna

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Tangentbordskonnässör

haha jag skulle vilja se någon nyttja hela ytan på musmattan.. Snacka om träningspass om man har såpass låg sens att man behöver hela ytan när man spelar FPS spel.

Permalänk
Medlem

Snyggt. Dock måste jag påpeka en sak, vem hänger upp en IDE kabel på väggen? trodde alla ville ha bort dem för att dem var så fula haha:P

Visa signatur

I5 9600K | 16GB CORSAIR | AORUS MASTER-CF | 1TB SAMSUNG 970 NVME | CORSAIR 850W | PHANTEKS ENTHOO | msi g241, xtrfy k4, xtrfy m4, xtrfy musmatta, logitech g533.

Permalänk
Medlem

Inte funderat på att måla väggen bakom skärmen?, Sweclockers minsta rum?

Finns potential att göra det till ett myssigt rum tror jag säkert men nu känns det bara klaustrofobiskt och för mycket möbler och grejer

Visa signatur
Permalänk

poww_genius: Jag tyckte det var en liten rolig grej att sätta upp lite gamla data prylar på väggen.

MrMadMax: Jodå skall måla det bara inte blivit av. Det är faktiskt inte så litet som det ser ut. Är ca 5*3 meter.

Efter att nu testat lite Cs 1.6 och Borderlands med musmattan så har jag kommit fram till att det var ett riktigt bra köp. Stor yta att röra sig på och mycket skönt glid. Hörlurarna har skön passform och låter riktigt bra. Det ända minuset än är nog att micken sitter lite långt från. Men höjer man micken så funkar det bra. Fast iofs så är det skönt att inte ha micken i flabben hela tiden. Så egentligen inte ett minus.

Visa signatur

Processor: Intel I7 870 2.93 Ghz | Moderkort: Asus P7P55D EVO | Minne: 8Gb Corsair XMS 3 | Grafikkort: Gigabyte Geforce 460GTX 1 GB OC SLI | Nätaggregat: Antec High Current Gamer 620W | Chassi: Fractal Design R3 | Skärmar: Benq M2700HD och Packard Bell Viseo 220DX | Mobil: Huawei Honor | Tablett: Maxtab | Laptop: ASUS ROG G75VW |

Permalänk
Medlem

chill som alltid å så ska det nämnas att han å datorn är inte där alt för ofta .. står mer å mer i Lan-Ladan bilder kommer

/store bror

Visa signatur

/i am ZoMeOnE