Permalänk
Inaktiv

PS3 streck

Tja köpte ett helt nytt PS3 i onsdags med spelen Bad company 2 och Killzone 2 men vid start skärmen när man startat spelen blir det som ett litet streck som går över skärmen? jag undrar om ni har upplevt samma sak? eller om det är LCD tv'n som spökar jag vet inte..

Permalänk
Medlem

Jag antar att det är bara precis när du har startat igång spelet? Det är väl inte kvar när du spelar osv.?
Om jag inte minns helt fel (min PS3´a gav upp för ett rätt bra tag sen), så hade jag samma "problem", men det va inget jag varken brydde mig om eller direkt störde mig på.

Hoppas att det här svaret kan dämpa din oro något^^

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Ellmore:

Jag antar att det är bara precis när du har startat igång spelet? Det är väl inte kvar när du spelar osv.?
Om jag inte minns helt fel (min PS3´a gav upp för ett rätt bra tag sen), så hade jag samma "problem", men det va inget jag varken brydde mig om eller direkt störde mig på.

Hoppas att det här svaret kan dämpa din oro något^^

Yes bara när jag startar spelet som Battlefield bad company 2 det löste sig när jag startade Killzone 2 med cross color reduktionen men kommer fortfarande ett streck i battlefield bc2 d'r så man kan välja campaign multiplayer etc. känns bara lite surt att det ska komma från första gången man startar spelet det är ju helt nytt men det är bara på det spelet nu när jag satt på cross color reduktion så får jag inga streck på killzone 2 längre och kommer inte på nån an spelen när jag spelar det så det är skönt

Permalänk
Medlem

eftersom den är sprojlans ny skulle jag lämna in den.. Jag har inga streck eller nåt på min, så det är ju inget som "ska" vara där.

Visa signatur

Beställ aldrig soppa från en enbent servitör.

Permalänk
Inaktiv

Tack ska lämna in den imorn och byta till en annan ps3 (ny) om strecket fortfarande finns kvar då är det tv'ns fel..