Konstigt fel med tangentbord/skärm?

Permalänk

Konstigt fel med tangentbord/skärm?

Vet inte riktigt om tråden är rättplacerad men iaf, uppstod ett problem idag efter att jag flyttat datorn. Tangentbordet slutade funka helt plötsligt så jag startade om datorn men då fick skärmen ingen bild.

Väntade en stund så fungerade det igen men då jag kom till windows fanns bara "ljudikonen". Antivirus, internet...osv kom inte fram.

Stannade av datorn en stund och startade den sen efter 5 minuter. Då fungerade allt som före så jag startade wow MEN då efter 10 minuter så slutade tangentbordet fungera så jag startade om den igen...

Då fick skärmen ingen bild så jag väntade... nu fungerar allt felfritt men blir väl samma sak igen

Har 955BE som jag installerade för någon vecka sedan. Annars har jag inte gjort något med datorn

Vad kan va problemet??

Permalänk
Medlem

Det verkar ju som om din flytt av datorn har gjort den instabil.
- Kolla så att ingen kabel sitter lös.
- Kolla så att processorkylaren verkligen är fastsatt.

/Manor

Visa signatur

Chassi: NZXT H2 | MB: ASUS Sabertooth P67 REV B3 | CPU: Intel Core i7 2600K @ 3,4 GHz | Internminnen: Corsair 8GB DDR3 XMS3 1600MHz | CPU-kylare: Noctua NH-C14 | GPU: Gigabyte Geforce 9600GT 1GB Silent | SSD: Samsung 840 EVO 120GB | HDD: Western Digital 1TB SATA-6 | Skärm: HP 2710m | PSU: Corsair HX-650W modulär