Expressen visar att det är i framkant av internet-trend

Permalänk

Expressen visar att det är i framkant av internet-trend

Tonåringar som växte upp med internet tar makten - IT & prylar - Tester Tips Mobiltelefoner Datorer | Expressen

Expressen försöker visa att de hänger med dagens ungdom...
Reagerade direkt på att de skrev "Moot" (och inte moot) i ingressen... men fine, de kanske ville ha stor bokstav på namn... men det gjorde ändå att jag kände mig tvungen att läsa artikeln... och ja... de refererar seriöst till att han blev vald till mest inflytelserika person av Times 2009... nån som minns vad som var lite "mystiskt" med den omröstningen?!

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Skrivet av Användarnamnqwer:

Tonåringar som växte upp med internet tar makten - IT & prylar - Tester Tips Mobiltelefoner Datorer | Expressen

Expressen försöker visa att de hänger med dagens ungdom...
Reagerade direkt på att de skrev "Moot" (och inte moot) i ingressen... men fine, de kanske ville ha stor bokstav på namn... men det gjorde ändå att jag kände mig tvungen att läsa artikeln... och ja... de refererar seriöst till att han blev vald till mest inflytelserika person av Times 2009... nån som minns vad som var lite "mystiskt" med den omröstningen?!

Reagarade direkt på hur du skrev att du reagerade direkt på att de skrev moot med versal i början.
Stolt oldfag?

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Skrivet av anton_mjor:

Reagarade direkt på hur du skrev att du reagerade direkt på att de skrev moot med versal i början.
Stolt oldfag?

?!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Reagarade direkt på hur du skrev att du reagerade direkt på att de skrev moot med versal i början.
Stolt oldfag?

?!
Reagarade direkt på hur du skrev att du reagerade direkt på att han reagerade direkt på att de skrev moot med versal i början.

-----------------------------

Artikeln, eller texten på Expressen.. asså, det gamla vanliga. Nu tar di där jäkla ungdomarna över igen, och nu är de från the interwebs, igen, för att inte nämna allt annat. Rika är de också, och de ska ta över. De har lixom inte redan gjort sitt och i stort sett får inte en chans lika slående som den goda starten igen.
Vill man kolla på framtidens ungdomar från the internets skall man kolla de som sitter i skymundan och knackar kod till sin legorobot som samma person sen visar upp på Youtube, eller politiska bloggare med lite mer att komma med än bara en blogg och en hink tyckanden. Men kul sammanfattning av inflytelserika personer.

Olämplig felstavning rättad.
Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Men för helvete, /b/ "fixade" ju den omröstningen, fattar de inte det?