Permalänk

mitt gibb hörna:)

Så här ser det ut, bilderna inte dom bästa, men kan ju vara kul och se på ett ungefär hur det ser ut:)

mitt gibb hörna:)

Permalänk
Medlem

Inga specs?

Grattis till dagens bästa svenska, mitt gibb hörna

Permalänk

Oerhört värdelösa bilder!
Och en massa jäklans kablar man mår dåligt av att se på! Ouuuufh

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |

Permalänk
Medlem

Njaaa sådär,kassa bilder,ingen info om grejerna du har på skrivbordet,synliga sladdar och kläder i fotöljen.
Nej,gör om gör rätt.

Permalänk

Hur fungerar högtalarna ? blir dom bättre efter lite inspelning?
ska köpa dom senare det här året

Permalänk

3 album av samma dator, dåliga bilder tagna i mörkret, ingen info, dålig kabeldragning, "Mitt gibb hörna".

Personligen så tycker jag att 1p var generöst.

Som någon tidigare sa, gör om gör rätt.

Tips: Skriv vad du har för grejjer i datorn, ta bilder i ljuset också, ta många fler bilder och städa i ordning lite på rummet, kanske någon bild av insidan av chassit?

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D, Corsair 8Gb DDR3, Gigabyte radeon 6970,
Asus P8P67 Pro, Corsair H70, Corsair HX 750W 80+.

Permalänk

Har det här blivit ett hårdvaruforum för IKEA eller
folk lägger upp bilder på sina rum hela tiden

Visa signatur

Speldator: RTX 3070, AMD 3600X, Asus B450-F, HyperX 16GB 3200Mhz, 1TB SSD, Corsair 400Q, Win11
Skärm: Dell 2417DG

Permalänk
Skrivet av MAxAbbemo:

Hur fungerar högtalarna ? blir dom bättre efter lite inspelning?
ska köpa dom senare det här året

efter några timmars inspelning och inställningar så spelar dom riktigt bra, spelar mkt bättre än förväntat:) jag rekomenderar dom, spelar bra till alla sorters av musik /film

Permalänk
Skrivet av Pepperflame:

Har det här blivit ett hårdvaruforum för IKEA eller
folk lägger upp bilder på sina rum hela tiden

Datorhörna?

Men kan samtidigt hålla med om att det blir mer och mer lite minhembio.

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |

Permalänk
Skrivet av AntiSmidig:

Datorhörna?

Men kan samtidigt hålla med om att det blir mer och mer lite minhembio.

nyss var det värdelösa bilder , men ändå fortsätter du kolla, innan du klagar kan ju du lägga upp ett galleri på ditt rum , men du är väll en sån här fet som sitter och äter chips och har choklad kladd mellan valkarna, som skäms över sitt rum som är fullt av chipspåsar och och massa annat skräp och smörja.

Permalänk
Skrivet av 9nicckee3:

nyss var det värdelösa bilder , men ändå fortsätter du kolla, innan du klagar kan ju du lägga upp ett galleri på ditt rum , men du är väll en sån här fet som sitter och äter chips och har choklad kladd mellan valkarna, som skäms över sitt rum som är fullt av chipspåsar och och massa annat skräp och smörja.

Heyheyhey, lär dig ta kritik! Annars blir du inte långvarig här på swe

Jag undrar lite över den ensamma högtalaren som står till höger om skärmen. Är den verkligen ensam, och vad har den i så fall för funktion?

Visa signatur

Citera mig så att Jag kan hitta tillbaka!

Permalänk
Skrivet av 9nicckee3:

nyss var det värdelösa bilder , men ändå fortsätter du kolla, innan du klagar kan ju du lägga upp ett galleri på ditt rum , men du är väll en sån här fet som sitter och äter chips och har choklad kladd mellan valkarna, som skäms över sitt rum som är fullt av chipspåsar och och massa annat skräp och smörja.

Japp, det är precis sån jag är hur visste du det?

Men till att döma från galleriet kan du inte vara speciellt vuxen heller så man kan ju inte förvänta sig något annat till svars.

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |

Permalänk
Skrivet av 9nicckee3:

nyss var det värdelösa bilder , men ändå fortsätter du kolla, innan du klagar kan ju du lägga upp ett galleri på ditt rum , men du är väll en sån här fet som sitter och äter chips och har choklad kladd mellan valkarna, som skäms över sitt rum som är fullt av chipspåsar och och massa annat skräp och smörja.

haha, satte du ribban nu? xd

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D, Corsair 8Gb DDR3, Gigabyte radeon 6970,
Asus P8P67 Pro, Corsair H70, Corsair HX 750W 80+.

Permalänk
Medlem

Kablar överallt men annars såg det ok ut.

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk
Medlem

Haha rage över lite kritik.
Jag tycker att bilderna var mörka så nästa gång kan du ta bilder när det är ljust ute.

Permalänk
Medlem

En framtida moderator.
Edit. Lär dig ta kritik

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X