Android 3.0 Honeycomb

Permalänk
Medlem

Någon som vet om Android 3 har stöd för svenska inbyggd?
Jagar en platta som ska ha det från start åt farsan!
Acer iconia vet att den inte har det. Vet ej om asus?!

Permalänk
Medlem

ang Motorola Xoom

Det ganska upprörande att man säljer prylar i Sverige för över 6000.- men det finns ingen bruksanvisning till.
Det motorola Xook som som jag köpte, det är fint.
Men att jag fick googla flera timmar tills jag fick ordning på 3G, det lite onödigt. Hur jag syncroniserar med outlook, - fortfarande olöst. Flera site erbjuder sync program för pengar, men jag tycker det är Motorola som borde stå för!

Permalänk
Avstängd

Bruksanvisningar brukar numera ligga i telefonen/plattan eller på sd kort som kommer med, för att spara pengar på material och på miljön.

Permalänk
Hedersmedlem

Honeycomb 3.2 på gång: http://www.swedroid.se/40313/google-offentliggor-android-3-2-...
Stöd för annat än Tegra2 och 10.1"

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av ASUS.Sverige:

Hej!

vi bifogar med applikationen MyCloud som innehåller remote desktop-app från Splashtop (Splashtop Remote).
http://www.splashtop.com/remote

Vi kan inte svara för hur sådana appar funkar på andra plattor men Splashtop Remote är väldigt smidigt med Eee Pad Transformer

Mvh
Asus Sverige

Har ni nån koll på om det går att få tillbaka muspekaren i 3.2?
Jag håller på att få tokfnatt på ringen...

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Medlem

nån som vet om ICS kommer till Galaxy 10.1??

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ant3:

nån som vet om ICS kommer till Galaxy 10.1??

Enligt samsungs facebook sida så kommer ICS till Tab 10,1, men det står inte när.

Permalänk

Bör inte SweC klistra Ice Cram Sandwich 4.0 istället för Honeycomb, alternativt slå ihop denna med en ny ICS 4.Å tråd!

Visa signatur

Namn: Hampus Gustafsson Ålder: 29 Bosatt: Göteborg, centrum. Yrke: IT-Tekniker, serverkonfig, runtresande.
Ägare av stationär spelburk, server för fillagring samt en Asus eee pad Transformer.