Permalänk

Köp av bärbar dator

Tjenare tänkte höra med er om det finns någon som har lite koll på bärbara datorer..

Jag vill sälja min stationär och köpa en bärbar.

Jag vill kunna koppla in min intel ssd 80gb för den gör allt

jag vill också helst ha en hårddisk till så man får lite mer utrymme men inget tvunget.

inbyggd minneskortläsare är ett bra plus och led skärm är nästan ett krav...

Har kollat lite på dem här mini datorerna "netbook" dem verkar riktigt smidiga men dock så finns det ju inte riktigt så vassa datorer som jag har hittat iafall...

Det är nog det som är viktigast för mig.. hade inte tänkt lägga så mycket pengar ska mest ha den för att surfa...

Tacksam för er hjälp!

Visa signatur

<Rampage Extreme III>------<Corsair Dominator GT 6144MB DDR3 PC3-16000 2000MHz>------<Intel Core i7 950 4 GHz>------<H70 CPU-kylare (Läckage) bytt till Noctua NH-U12P)>------<Fractal Design Define R3, Vit moddad>------<Corsair AX 1200W 80+ GOLD>------<Asus GeForce GTX 480 1536MB SLI>------<2st OCZ 60GB Vertex 2 E Series i raid0>------<Western Digital Caviar Black 1+2TB i lagring>

Permalänk

den nya atom processorn som ger extremt bra batteri tid hade också varit guld värt!

Visa signatur

<Rampage Extreme III>------<Corsair Dominator GT 6144MB DDR3 PC3-16000 2000MHz>------<Intel Core i7 950 4 GHz>------<H70 CPU-kylare (Läckage) bytt till Noctua NH-U12P)>------<Fractal Design Define R3, Vit moddad>------<Corsair AX 1200W 80+ GOLD>------<Asus GeForce GTX 480 1536MB SLI>------<2st OCZ 60GB Vertex 2 E Series i raid0>------<Western Digital Caviar Black 1+2TB i lagring>