Problem med installation

Permalänk
Medlem

Problem med installation

Hej jag har ett problem med att installera spelet. Assassins creed 2.

Tankade det för någon månad sen. och installerade det. men min dator laggade fast PGA att jag hade massor saker uppe samtidigt. Så fick Freezelagg under halva halva installationen.

När jag sedan Bootat om min burk så låter den mig inte installera spelet.

Den frågar om jag vill avinstallera spelet.

Första gången klickade jag på att avinstallera men fick då en error som sa att jag inte kunde. så jag beslutade mig för att ta bort det manuellt ifrån C:\Program files .. etc.

boota om den. och nu när jag försöker installera så kommer det fram som tidigare "Vill du avinstallera assassins creed II" klickar man på att avinstallera så står det att han tar bort det. men även om den får slutföra kommer samma fram varje gång.

Hjälpte inte att gå in på ISOn och starta Setupfilen direkt. Hjälpte heller inte att Försöka laga registry fel med "CCcleaner" eller" Registry fix."

även vart inne i Regedit och fixat. men fungera inte.

Har kört fast och behöver hjälp. har googlar och inte hittat någon med samma problem.

Sitter på en medium bra burk som klarar av spelet för övrigt.

Har Windows 7 x64 ultimate.

tack.

Visa signatur

Hemmabygge: XFX Radeon HD 5850 1GB GDDR5, Intel(R) Dual 3,0ghZ Quad core, Crossair VX550.

Permalänk
Medlem

jag vet vad du behöver göra.

ta sparkcykeln och åk till närmaste stor&liten och KÖP spelet.

Permalänk
Medlem

gissar på att det ej är en laglig kopia då du har "tankat ner" spelet.
om det är en laglig kopia kan man ju alltid ringa deras support och kolla med dom om dom har en lösning på problemet.

Visa signatur

Datorn: G4:a goes imperial
Fear can never kill u

Permalänk
Medlem

fel forum att posta på. . .

Visa signatur

Hemmabygge: XFX Radeon HD 5850 1GB GDDR5, Intel(R) Dual 3,0ghZ Quad core, Crossair VX550.