Cdon.com dyker in i SweClockers forum

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sgart:

både jag och tjejen beställde igår nya in earlurar till mobiler/ipods. Fri frakt-vecka kändes najs

Väntar med spänning på paketen.

Får kanske vänta ett tag om du inte har tur.. Inte ofta dom levererar i tid. Har skyllt på att dom flyttat lagret osv nu i flera månader men verka fortfarande inte få ordning på leveranserna. Beställde därifrån i maj för sista gången. Tog 1½ vecka för ett spel dom hade i lager och efter sjukt mycket strul så hittade jag spelet nån annan stans och lyckades till slut avbeställa genom att jag var tvungen att skicka tillbaka grejerna. Tog 1 v till innan jag fick papperna så jag kunde skicka tillbaka det.. Galet dåligt.
Hoppas dom bättrar sig.

Visa signatur

intel i7 920 @ 4000Mhz / Asus P6T Deluxe V2 / Corsair 6GB DDR3 Dominator @ 1600Mhz / 2st Gigabyte 460 GTX 1GB @ 850/1700/4400Mhz SLI / HDD1: Corsair Force 120GB HDD2: WD Black 1TB / Antec Twelvehundred / Corsair 750W HX / Win7 64Bit SWE

Permalänk
Cdon.com

Hej Alla

Jag vill naturligtvis tacka alla för att de bemödat sig att skriva kommentarerna efter notisen, men jag ser gärna att
vi kan fortsätta diskussionen i tråden på forumet, annars blir det för mycket att hålla reda på tyvärr.
Angående just kommentarerna, så har jag skickat till varje berörd person, då jag inte tycker att det är okej att folk
får trasiga leveranser och sena paket, även om det är en jätteliten del utav alla ordar som skickas som drabbas utav ett fel.

// Edin

Visa signatur