Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Window modd material? U-list

Hej jag har kapat upp sidoplåten på min R2:a och införskaffat mig plexiglas, men jag har sökt som en galning nu senaste veckan google och här på sweclock utan att komma fram till någe resultat. Är ute efter en gummi list typ U-list/U-profil för att sätta runt sidoplåten, prövade att beskära en gammal kabel men dock blev ändarna så pass fula. Vill helst ha en vit list men ända jag kan hitta är en svart dock är de 100meter vilket känns väldigt onödigt :/

KUNTZE & Co AB

Tack på förhand

//Tyran26

Visa signatur

I5-750 @ 4,0Ghz | corsair 850w | Corsair 1600mhz Dominator 8GB | samsung 1TB HDD | Crucial m4 SSD 64GB | P7P55 PRO | XFX HD 6970 | Fractal Design R2 Silver window mod | Corsair H50 watercooler
"CPU: AMD Phenom X2 [Överklockad till tre känslor]"
R2:Extended Silence Fenix

Permalänk
Medlem

Vit vette fan men svart U-list finns hos Chilled PC i varje fall : )
Chilled PC, Water Cooling, Modding - One stop shop for all your Watercooling and PC Modding
Borde inte en vanlig järnhandel ha U-list dock?

Permalänk

Om jag inte misstolkar vad TS menar med u-list, så kan bildelsföretag som Mekonomen eller ad-center ha det du söker. Vet att det förekommer på bilar som skydd mot skarpa kanter. Finns eller rättare sagt fanns i några olika sorter när jag själv moddade en sidoplåt. Måste dock reservera mig för att det inte finns i vitt och att det inte heter u-list. Några hundra meter behövde inte jag köpa, utan endast så mycket jag behövde.

//Freezer

Visa signatur

Cooler Master Silencio S600, MSI x99A SLI Plus, i7-5820, Hyper 212 Evo, Geforce GTX 770, 16 GB Corsair Vengeance, Kingston SNV2S1000G, HDD *6, EVGA G2 750W, Windows 10 Pro 64bit.
Dell Latitude 5490, Win 11 Pro 64bit. Synology DS413j.
*Citera om du vill ha svar*

Permalänk
Medlem
Skrivet av Voultner:

Vit vette fan men svart U-list finns hos Chilled PC i varje fall : )
Chilled PC, Water Cooling, Modding - One stop shop for all your Watercooling and PC Modding
Borde inte en vanlig järnhandel ha U-list dock?

Jo Jag har sett att dem har list men vart inte så sugen på att beställa när de var ifrån utlandet, får väll bli sista utvägen. De kanske dem har värt att kolla! Hur är de med att beställa från utlandet?

Skrivet av Freezer64Pro:

Om jag inte misstolkar vad TS menar med u-list, så kan bildelsföretag som Mekonomen eller ad-center ha det du söker. Vet att det förekommer på bilar som skydd mot skarpa kanter. Finns eller rättare sagt fanns i några olika sorter när jag själv moddade en sidoplåt. Måste dock reservera mig för att det inte finns i vitt och att det inte heter u-list. Några hundra meter behövde inte jag köpa, utan endast så mycket jag behövde.

//Freezer

Jag tror nog bestämt de heter U-list lr gummilist med U-profil. Får se om jag kan hitta någon bilverkstad att kolla i. Var inte heller så säker på om de fanns vit men alltid värt att kolla alla fall

Visa signatur

I5-750 @ 4,0Ghz | corsair 850w | Corsair 1600mhz Dominator 8GB | samsung 1TB HDD | Crucial m4 SSD 64GB | P7P55 PRO | XFX HD 6970 | Fractal Design R2 Silver window mod | Corsair H50 watercooler
"CPU: AMD Phenom X2 [Överklockad till tre känslor]"
R2:Extended Silence Fenix