Kommer CPU kylaren passa ? HJÄLP TACK

Permalänk
Avstängd

Kommer CPU kylaren passa ? HJÄLP TACK

Hejsan någon som kan hjälpa mig lista ut om min CPU kylare kommer få plats på ett ASUS M4A89 GTD PRO ? Länk till cpu kylaren titta här Misco.se - Scythe Ninja 2 rev.B Intel 1366/1156/775 & AMD AM2 Jag vill verkligen ha hjälp med detta så jag vet om det kommer passa ? Mvh Deathadder89.

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk

Ja, det passar då det hänger med fästen! Har en polare som kör ninja 2 med AM2/3 moderkort.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Avstängd

Okej det låter ju bra. Men på det moderkortet sitter det ju två blåa kyl block som kan vara ivägen men det kommer funka att få plats kylarn imellan där då alltså ? Mvh.

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk

Aha, nej, oroa dig inte! Kylaren har allt ett marginal för kylfänsar. Har Ninja 3 och den är stor, och du kan se att mitt moderkort har nästan likadana kylflänsar som det asus kortet och ninjan passade perfekt!

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Avstängd

Hejsan! okej det låter ju helt lysande då vet jag att det kommer passa då tack så mycket Mvh.

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|