Fractal Design Define R2 från Inet idag, va f-n hände?

Permalänk
Medlem

Fractal Design Define R2 från Inet idag, va f-n hände?

I morse så fanns det 26st och då tänkte jag att det varr lugnt att vänta tills i kväll. När jag hade varit iväg och handlat så var dem slut. J-ar va fort det gick!

Var det någon av er som köpte?

(jag missade)

Visa signatur

| Fractal Design R2 |
| HP ProBook 4515s |

Permalänk
Medlem

Jag skulle nog inte lite så mycket på "lagerstatus" som dem olika webbaffärerna kör med. Känns mest som ett redskap för dem att sälja mer produkter. Själv beställt grejer som inte funnits i lager men ändå skickats dagen efter.

Permalänk
Hedersmedlem

Köpte ett, behövde noll

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aser:

Köpte ett, behövde noll

Åh, vad bra! Då kan du ge mig det så slipper jag köra min rigg i ett gammalt, gammalt chassi!

Nej men precis som det redan har sagts i tråden så kan man inte alltid lita på lagerstatusen som skrivs i webbshoppar. Vill man veta att det verkligen finns så ska man ringa deras kundtjänst!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Pewtah:

Åh, vad bra! Då kan du ge mig det så slipper jag köra min rigg i ett gammalt, gammalt chassi!

Nej men precis som det redan har sagts i tråden så kan man inte alltid lita på lagerstatusen som skrivs i webbshoppar. Vill man veta att det verkligen finns så ska man ringa deras kundtjänst!

Går till min "bra att ha"- samling

edit: kanske ska bygga en dator i höst/vinter och då lär den komma till använding, annars får jag väl rota lite och plocka ihop något att ha i den

Permalänk
Inaktiv

Haha, jag kollade också på det chassiet i förgår. Då var det typ 50+ på lager och tankarna flög omkring om jag skulle köpa ett eller inte,
sen igår innan lunch var det runt 30 kvar skulle jag tro och då började jag tänka på om jag skulle vänta att beställa det på måndagen istället "innan klockan 4" så det skickas samma dag,
men så kollade jag någon timme senare och då var det runt 10-5 stycken kvar och då var det bara att trycka på köp xD

Min order är fortfarande obehandlad, men jag tror att jag fick tag i ett =D

EDIT: Det står ju att den såldes på rekordtid ;D

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon149931:

EDIT: Det står ju att den såldes på rekordtid ;D

Vart ser du det? Och R2 verkar inte längre finnas på deras sida, har jag missat något? De produceras inte längre?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av ragrath:

Vart ser du det? Och R2 verkar inte längre finnas på deras sida, har jag missat något? De produceras inte längre?

Man kan inte se det om man inte köpt ett, jag kan kolla på chassiet i min order och där står det att det såldes på rekordtid

Permalänk
Hedersmedlem

Min är också obehandlad men jag köpte den väldigt tidigt så tror inte det ska vara några problem

Permalänk
Medlem

Har för mig dem ska sluta sälja r2an.

Visa signatur

I5-750 @ 4,0Ghz | corsair 850w | Corsair 1600mhz Dominator 8GB | samsung 1TB HDD | Crucial m4 SSD 64GB | P7P55 PRO | XFX HD 6970 | Fractal Design R2 Silver window mod | Corsair H50 watercooler
"CPU: AMD Phenom X2 [Överklockad till tre känslor]"
R2:Extended Silence Fenix

Permalänk
Hedersmedlem

Ja därav priset.

Permalänk
Medlem

Hur mycket kostade det?!

Visa signatur

Hemmabio - LG C7 55", nVidia Shield TV 2017, Onkyo TX-NR656, Dynavoice DF-5, Dynavoice DX-5, Dynavoice DC-5
Server - Dell T20 /w E3-1225v3, 1050 TI 4GB, 24GB RAM, 30TB HDD /w parity + 628GB SSD
Bärbart Retina Macbook Pro 13" Early 2015 [i5, 512GB],Sony Xperia 5 II , MediaPad 5 10,8"

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Tyran26:

Har för mig dem ska sluta sälja r2an.

hahaha, ja xP Det var därför dem hade kampanj ^^

Permalänk
Hedersmedlem

Du menar det här: Fractal Design Define R2 Svart KAMPANJ! - Inet.se

Finns 12 st kvar. 499:-

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Hedersmedlem

Oj de lyckades rassla fram några extra.

Permalänk
Medlem

Beställde ett i fredags natt.. Det är påväg nu, har man tur så kanske man kan hämta ut det idag? Hmm, tveksamt dock om man kollar klockan.. Den är sorterad iallafall vad det nu betyder.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Aser:

Oj de lyckades rassla fram några extra.

Nja, tror faktisk bara att de försvann tillfälligt från översikten. Det går ju inte hitta dom om man söker eller går in under fractal design. Man ser dom endast här: Datorkomponenter - Datorlådor - Stående (Tower) - Inet.se

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

R3an är på ingång, eller går redan att beställa vad jag såg senast.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Kent:

Nja, tror faktisk bara att de försvann tillfälligt från översikten. Det går ju inte hitta dom om man söker eller går in under fractal design. Man ser dom endast här: Datorkomponenter - Datorlådor - Stående (Tower) - Inet.se

Stod att de var slutsålda på ordersidan (på rekordtid).

Permalänk
Medlem

Jag fick den sista..

Visa signatur

| Fractal Design R2 |
| HP ProBook 4515s |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av nHz:

Jag fick den sista..

Eftersom du verkar fått den sista måste jag fått någon av de 5 andra som fanns kvar när jag köpte ;D

Sitter med ett awesome chassie här nu (R2:an ofc!)!!