[Intressekoll] Ölkväll för SweCare i Göteborg - Datum satt!

Permalänk
Entusiast

Om jag inte är bokad kanske jag dräller förbi. Om man nu vågar det...

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zotamedu:

Om jag inte är bokad kanske jag dräller förbi. Om man nu vågar det...

Jag lovar att ta hand om dej

Visa signatur

//Axeteg

Permalänk
Skrivet av Zotamedu:

Om jag inte är bokad kanske jag dräller förbi. Om man nu vågar det...

Klart du ska göra det!

Förövrigt undrar jag om pyrot har öppet på pubrundan, fråga agge om det men han var inte i riktigt i skick för att snacka.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Evil_AnAnAs:

Klart du ska göra det!

Förövrigt undrar jag om pyrot har öppet på pubrundan, fråga agge om det men han var inte i riktigt i skick för att snacka.

Oklart vad som händer på pubrundan faktiskt. Det skall väl planeras på mötet i morgon men det brukar finnas folk. Det finns någon sorts plan att se Agges band i Gasquen och att eventuellt fortsätta med traditionen att grilla korv i A-dammen. Kan återkomma när jag vet mer.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem

Hmm dra ett par bärs låter skoj... men eftersom det är med Swec:are så lära jag bli nerslagen i en gränd, vakna med bakbundna händer med en tratt i munnen och två galningar som häller ner flytande kväve, kacklandes nåt om att klocka min lever...

(ska försöka kolla upp tråden framöver om det blir någe!!)

Visa signatur

|[●▪▪●]| #Lekburk#: Ryzen 3700X >-< GB-X570-AE >-< 32GB DDR4 >-< MSI RTX 3070 >-< 970 EVO 1TB SSD>--
--< Arctic Freezer 34 >-< FD Define R4 >-< Seasonic F.+ 650W >-< Acer XF270HUA >-< AOC Q2778VQE >--
#Servering#: Ryzen 1700@3,6GHz >-< Prime X470 Pro >-< 16GB DDR4 >-< GTX 1030 >-< 970 EVO 500GB SSD >--
--< Stockkylare >-< Antec P182 >-< Silver Power 600W >-< Samsung 245T |[●▪▪●]|

Permalänk
Skrivet av RHWarrior:

Hmm dra ett par bärs låter skoj... men eftersom det är med Swec:are så lära jag bli nerslagen i en gränd, vakna med bakbundna händer med en tratt i munnen och två galningar som häller ner flytande kväve, kacklandes nåt om att klocka min lever...

(ska försöka kolla upp tråden framöver om det blir någe!!)

Festligt att du nämner det, jag tänkte faktiskt fylla på mitt 20liters kärl i morgon. Tveksamt om jag orkar släpa med det till stan dock. =/

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Hedersmedlem

Hey hey, inget jeffla Chalmers-snack nu i tråden.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

Nä, mindre chalmerssnack och mer datumsnack! Mitt förslag: lördag 2 oktober.

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk

2 oktober kan funka för mig antar jag.

Edit: skulle nog föredra att ha det tidigare dock, gillar inte att planera saker långt fram i tiden.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Sprudlande intresse här ja. Eller så är 2 oktober det perfekta datumet eftersom ingen klagat!

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Hedersmedlem

Jag skulle nog föredra 1:a oktober...

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rich:

Jag skulle nog föredra 1:a oktober...

En fredag? Tja, det funkar ju också.

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Halogen:

En fredag? Tja, det funkar ju också.

Gött! Då spikar vi fredag!

Ok, datum som gäller är: Fredag den 1:a oktober

EDIT: Skickat PM till alla i listan.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk

Gött, ska bli festligt att träffa lite folk från swec. Har bara träffat överklockningsnissarna förut.
Hoppas det blir en minnesvärd kväll.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Fredagar är amatörafton.. är bara byggarbetare och gymnasiekids som går ut då.. håller mig hemma med hänvisning att jag har ett jobb att sköta och inte orkar dra till götet direkt efter jobbet

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

vekling jag skall ju spela seriematch på lördagen kl 10

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Hedersmedlem

Trots att jag skickat PM till samtliga i listan är det dålig respons. Kollar ni inte era PM-inboxar?

KOM IGEN nu göteborgare, gather!

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

Nästan som man blir sugen på att åka ner och samtidigt hinna med att träffa lite annat folk man känner där nere.

Permalänk

Jag kommer nog förbi en kort stund, inga garantier.

Ska flytta dagen efter.

Visa signatur

Intel Core i7 Quad 930 | ASUS P6T Deluxe V2 | 12gb Corsair Dominator GT DDR3 @ 2000MHz | Gigabyte GeForce RTX 3060 Eagle OC V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av nidas:

Fredagar är amatörafton.. är bara byggarbetare och gymnasiekids som går ut då.. håller mig hemma med hänvisning att jag har ett jobb att sköta och inte orkar dra till götet direkt efter jobbet

Jaså? Inte ens om jag lockar med en bjudöl?

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem

Är inte helt omöjligt att jag dyker upp. Vi får se vad som händer. Kanske är fullbokad med jobb som kommer i slutet på månaden.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Är det okej om jag som kommer 4 mil öster om Götet gör ett besök?

Jag är kanske på!

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Skrivet av Rich:

Trevligt, men... verkar vara lite dåligt intresse. Kollar inte folk på de klistrade trådarna?

Jag gör det mycket sällan. Så fort jag ser "klistrad:" så utgår jag från att det är något jag redan har läst och därför hoppar jag automatiskt över den raden. I 99 fall av 100 så stämmer det också: ingenting nytt har tillkommit.

(lite off-topic. Jag bor tyvärr helt fel till för att deltaga)

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Skrivet av AzzEX FX:

Är det okej om jag som kommer 4 mil öster om Götet gör ett besök?

Jag är kanske på!

Självklart, kanske behövs lite läkarvård också sedan om det blir en riktigt festlig ölkväll.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Entusiast

Jag råkade bli uppbokad tyvärr. Finns en liten risk att jag dyker upp sent. Får se hur det blir. Ska tydligen leka fotograf dagen efter också.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem
Skrivet av AzzEX FX:

4 mil öster om Götet

Var hamnar man då, Hindås? Rävlanda?

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem

[QUOTE=AzzEX FX;10374116]Är det okej om jag som kommer 4 mil öster om Götet gör ett besök?

Jag är kanske på![/QUOTE]
4 mil öster om götet är väl ryssland?

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av RealMadrid:

Då skriver jag upp dig på listan.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Skrivet av Rich:

Då skriver jag upp dig på listan.

Det blir nog bäst du inte gör det. Skrev det där på fyllan, vet inte vad jag tänkte med. Jag bor i Växjö och jag känner ingen i gbg som jag kan sova hos eller liknande. Sorry!