Permalänk
Medlem

Fighting spel ?

ÄR det någon som vet ett bra fighting spel ??

Visa signatur

Om jag så skola vandra i mörkret skall Han vägleda mig och visa mig ljuset. Johannes evangeliet 10:2

Permalänk
Medlem

Tekken-serien tycker jag är bra.

Visa signatur

"Hm. I've lost a machine.. literally _lost_. it responds to ping, it works completely, I just can't figure out where in my apartment it is."
http://wiki.beyondunreal.com/wiki

Permalänk

little fighter!!

Permalänk

Streetfighter serien är bra, men lite gammal
eller fighting force 2, också rätt gammalt..

Permalänk
Medlem

Street Fighter Zero X eller vad det nu heter finns ju alltid. Till Playstation då iof, men det är saligt bra.

Permalänk
Medlem

King of Fighters (2000)

Visa signatur

3 Warps to Neptune

Permalänk
Medlem

bästa fighting spelet genom tiderna: Mortal Kombat IV ( tyck vad ni vill, men så är det )

Visa signatur

<*))))))))><

Permalänk

King of fighters och Soul calibur...

Permalänk
Avstängd

Last Bronx, dock omöjligt att hitta

Hade cd-skivan, men någon snodde den

Visa signatur

[size="1"]AMD Athlon 1200/133|EPoX-8KTA3+PRO|SamSung 1024MB|600W|GeForce3|WCD 40GB|SamSung 60GB|WinXP PRO|Felia ADSL[/size]

Permalänk

Men Men...Att ingen nämt Dead or alive 2

Visa signatur

jaha ~<(H4X0R3D By RoCkuS)>~

Permalänk
Medlem

Jag tycker Mortal Kombat suger med sin försöka-se-så-realistiskt-ut-som-möjligt-grafik.
Spelkänslan är usel.

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

Bloody roar 2... Till PSX då

Fighting är det enda som går att spela på PSX, och det går inte att spela på dator

Visa signatur

"Måste bara skriva av mig lite"

vemfan har dödat size-taggen?? och varför?

Permalänk
Medlem

Tekken 4 som släpps idag till ps2 då kommer att bli underbara upplås.... fantastiskt

Det finns folk som gillar virtua fighter 4 till ps2 också men jag tycker det är för krångligt och segt.

Visa signatur

Det är mycket nedslående att leva i en tid då det är lättare att spränga en atom än en fördom.A. Einstein

Öh en dag närmare döden:)

Permalänk
Medlem

En av huvudanledningarna till att ja köpte en GameCube e Soul Calibur II...

Permalänk
Avstängd

wow någon nämnde little fighter? bästa fighting spelet genom tiderna hehe speciellt i 2v2 eller mer ^_^

Visa signatur

Problem som har en lösning behöver man inte oroa sig över, problem som inte har någon lösning är det ingen idé att man oroar sig över. ^_^

Permalänk
Medlem

Dead or Alive serien Rockar..

Permalänk