Permalänk
Medlem

tjenare watte, har nämligen samma nätagg som du och jag undrar hur mycket sleeve som går åt absolut alla kablarna tilll nätagget??? så jag inte beställer för lite !

Permalänk
Medlem

Blev kanon bra. När man ser sådana byggen blir man fan glad

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

tjenare watte, har nämligen samma nätagg som du och jag undrar hur mycket sleeve som går åt absolut alla kablarna tilll nätagget??? så jag inte beställer för lite !

Tjenis KsKz, Jag beställde ett MDPC Sleeve-Kit och 10 meter Aquamarine Sleeve och Blå heashrink. Det räckte för mig. Har 3-4 meter kvar efter jag vart klar. Om du har några fler frågor får du gärna PMa mig.

Skrivet av HoBb3:

Blev kanon bra. När man ser sådana byggen blir man fan glad

Tackar, Glad du gillar det , Men jag är inte klar än

Permalänk
Medlem

clean?

-ohhh ja!

Permalänk
Medlem

Vad är det för Ljus rör du använder? kollat runt lite men inte hittat några bra än. men dessa såg väldigt bra ut! tipsa mig gärna

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk
Medlem
Skrivet av roskai:

clean?

-ohhh ja!

Tack mannen

Skrivet av Disclose:

Vad är det för Ljus rör du använder? kollat runt lite men inte hittat några bra än. men dessa såg väldigt bra ut! tipsa mig gärna

Köpte mina på CoolingStuff.se. Här har du ett par länkar.

Cooling Stuff, vattenkylning till datorer
Cooling Stuff, vattenkylning till datorer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Watte^:

Tack mannen

Köpte mina på CoolingStuff.se. Här har du ett par länkar.

Cooling Stuff, vattenkylning till datorer
Cooling Stuff, vattenkylning till datorer

Tack så mycket! dom vita hade passat väldigt bra i mitt bygge tror jag! blir nog ett par sånna. tackar btw.. vad är det för koppling på dom? molex eller en 3pins?

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk
Medlem
Skrivet av Disclose:

Tack så mycket! dom vita hade passat väldigt bra i mitt bygge tror jag! blir nog ett par sånna. tackar btw.. vad är det för koppling på dom? molex eller en 3pins?

Det är Molex på dem, så följer det med en strömbrytare. Men det en enkel fix fixa 3pin på dem om man vill.

Permalänk
Medlem

vill du sälja nätaggregatet :)??

Visa signatur

Asus P6X58D-E| Core i7 960 | Corsair Dominator GT 12GB 8-8-8-24| Asus + Leadtech + Zotac Geforce 480gtx 1536mb (3-SLI) med EK Waterblock | Corsair AX1200i | OZC Vertex 60GB SSD, 3x WD Green 2TB, 1 WD Black 1TB | Alphacool Nexxos extreme 480mm + 2x 240 | D5 + EK Top + BP Reservoar | Resten av vattenkylningsdelarna är ifrån BP's sortiment | Mathems Dye Pastel Blue kylvätska

Permalänk
Medlem

Gött ändå att du använder 230mm fläktarna till radiatorn. Funkar de bra?

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ant3:

Gött ändå att du använder 230mm fläktarna till radiatorn. Funkar de bra?

Tanken var bara att använda dem tillfälligt i början men det funkar grymt bra. Finner ingen anledning att byta ut dem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Watte^:

Tanken var bara att använda dem tillfälligt i början men det funkar grymt bra. Finner ingen anledning att byta ut dem.

Jag har ju sett Radiatorer till Antec's 200 mm fläkt. men tyvärr ingen till nån större fläkt.

Hade varit kul att se en sån. Gillar udda hårdvara.

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem

Sjukt snyggt!

Grymt jobbat.

Visa signatur

- Silverstone Raven RV02B-W| Win10 x64 | Intel Core i5 4670k 3,4ghz | Asus Maximus VI Formula z87 | Corsair Vengence 16gb Red | ASUS GeForce 770 GTX | 128gb SSD/2TB HDD | Corsair HX1000W Modular | Corsair h100 cooler | 100/100 Comhem Fiber -

Permalänk
Medlem

Grymt cleant, Jazid kvallite nästan byt ut Noctua fläkten skulle jag gjort iaf

Visa signatur

|Ace Ecco 220| Corsair TX 650W | Asus P7P55-M, intel P55 MATX | INTEL Core i5-750 @ 3.4GHz| Corshair XMS3 2x2 GB DDR3 | XFX HD 6950 2GB | WD Caviar GreenPower 650gb |
Även den starkaste måste ta i när han skiter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zentzz:

Grymt cleant, Jazid kvallite nästan byt ut Noctua fläkten skulle jag gjort iaf

Tack,

Det är fixat, här har du det uppdaterade albumet.

http://www.sweclockers.com/galleri/6148-blue-electric-atcs-84...

Permalänk
Medlem

Snyggast på forumet lätt fan vad fin och stilren gillar ljuset från ljusrören.

Visa signatur

Favoritcitat:
If you are first, you are first. If you are second.....
you are nothing.

Bill Shankly Liverpool Legend.