Permalänk
Medlem

Cataclysm intro

Här kommer cataclysm video intro film som ni inte redan har sett den.

YouTube - Cataclysm Cinematic Intro

Säger bara en sak OMFG

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Medlem

Det enda jag säger är underbett.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broder Truck:

Det enda jag säger är underbett.

hahahaha

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broder Truck:

Det enda jag säger är underbett.

hahahahaa

Permalänk
Medlem

Man kan säga en hel del om Blizz, men göra trailers kan de verkligen

Kan inte december komma snart..

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z270H GAMING, i7 7700K, MSI GTX 1080 Ti 11 GB Gaming, Corsair HX 850W, Corsair 16GB, Samsung 850 500 GB, Samsung 830 256GB, WD Black 1TB, BenQ XL2420T

Permalänk
Entusiast

det är väl inte direkt en trailer utan det är intro filmen till spelet, men ja, deras cinematics team är helt klart det bästa i branschen.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

han där ser faktiskt lite tuffare ut än både Illidan och Arthas

Permalänk
Musikälskare

Aldrig gillat WOW men damn Blizzard kan sina intro/animationer

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Längtar

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

det är väl inte direkt en trailer utan det är intro filmen till spelet, men ja, deras cinematics team är helt klart det bästa i branschen.

Mja, jag får nog säga att Blur Studios är snäppet vassare med tanke på att Blizzards team gör en CG snutt hur ofta igen?

Bara om Blizzard kunde få resten av sitt mmo att se lika bra ut som sina CGs.

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Medlem

Mäktigt säger jag bara hoppas bara det håller också

Visa signatur

PS4: Xnetium (Street fighter V, Diablo 3 etc...)
Citera för svar

Permalänk

Jag skulle vilja tro på spelet men jag vet hur det kommer bli, stå i någon maincity och köra trading efter att man farmat skiten ur sig. Nej, pallar inte att bara levla upp till 85. Hade dom daskat på 60 levlar / expansion så hade man kunnat fått mycket mer.

Introt är bra, men inte tillräckligt för att jag ska hoppa på spelet igen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enhörning:

Jag skulle vilja tro på spelet men jag vet hur det kommer bli, stå i någon maincity och köra trading efter att man farmat skiten ur sig. Nej, pallar inte att bara levla upp till 85. Hade dom daskat på 60 levlar / expansion så hade man kunnat fått mycket mer.

Introt är bra, men inte tillräckligt för att jag ska hoppa på spelet igen.

Håller med, introt räcker inte för att få mig att köpa spelet.

Jag kommer att köpa det p.g.a. att de äntligen gör om old world till något som faktiskt är skönt att questa i där man slipper springa tusentals yards fram och tillbaks. Det var ju ofta så att man fick ett Q i t ex Barrens och var tvungen att ta sig till en annan kontinent, döda nåt där och sen ta sig tillbaks. Senaste gubben levlade jag enbart genom att köra instances (Dungeon tool) eftersom jag inte orkade questa. Men nu med expansionen skall det bli skoj att dra upp en gubbe igen på det "manuella" sättet

Sen finns det andra skäl också ofc Nya zones och dungeons är alltid skoj!

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enhörning:

Jag skulle vilja tro på spelet men jag vet hur det kommer bli, stå i någon maincity och köra trading efter att man farmat skiten ur sig. Nej, pallar inte att bara levla upp till 85. Hade dom daskat på 60 levlar / expansion så hade man kunnat fått mycket mer.

Introt är bra, men inte tillräckligt för att jag ska hoppa på spelet igen.

Måste hålla med dig där de stämmer ju som fan. De har man gjort i varenda expansion ännsålänge

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xzup:

Här kommer cataclysm video intro film som ni inte redan har sett den.

YouTube - Cataclysm Cinematic Intro

Säger bara en sak OMFG

Om dom bara kunde fortsätta å göra så där i 3 timmar och få till nån typ av handling så skulle det bli en ball film...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Håller med, introt räcker inte för att få mig att köpa spelet.

Jag kommer att köpa det p.g.a. att de äntligen gör om old world till något som faktiskt är skönt att questa i där man slipper springa tusentals yards fram och tillbaks. Det var ju ofta så att man fick ett Q i t ex Barrens och var tvungen att ta sig till en annan kontinent, döda nåt där och sen ta sig tillbaks. Senaste gubben levlade jag enbart genom att köra instances (Dungeon tool) eftersom jag inte orkade questa. Men nu med expansionen skall det bli skoj att dra upp en gubbe igen på det "manuella" sättet

Sen finns det andra skäl också ofc Nya zones och dungeons är alltid skoj!

Fast det är ju en sanning med modifikation. Anledningen till quests som leder långväga är OFTAST att man helt enkelt ska bli guidad dit för att fortsätta questa där. Sen finns det några quests som helt enkelt är springa-långt-quests, men de finns i regel för att de leder till något gött längre fram. Attunements exempelvis, men de flesta sådana är väl borttagna nuförtiden.

Permalänk
Medlem

Jag kan bara instämma med hyllningarna, jag såg det idag första gången.. SÅ jävla grymt!

Permalänk

Är det bara jag som tycker filmen är tråkig? En drake som flyger runt, eld och saker som går sönder och en mörk röst som säger galet förutsägbara saker som "azeroth will fall" som man har hört ett antal gånger förut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m1n1h0p:

Är det bara jag som tycker filmen är tråkig? En drake som flyger runt, eld och saker som går sönder och en mörk röst som säger galet förutsägbara saker som "azeroth will fall" som man har hört ett antal gånger förut.

Nu tycker jag du är lite negativ

Permalänk
Medlem

Oj, kom lite kiss i byxan...

Permalänk
Skrivet av Broder Truck:

Nu tycker jag du är lite negativ

Haha ja det stämmer nog

Permalänk

Jag är hur taggad som helst på cata!!! Måste ha det nu

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Broder Truck:

Attunements exempelvis, men de flesta sådana är väl borttagna nuförtiden.

Ja, det ska ju vara lätt att raida nuförtiden. Ungefär lika lätt det är att gå till MacDonalds, förr i tiden fick man jaga steken i skogen först Minns också Attunements...det var tider det.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Såg på videon med Nvidia 3D vision och 7.1 hörlurar idag.... HAHAHAHA ASG! alltså, man skiter fan på sig av draken! så JÄVLA COOLT!

Permalänk
Medlem

Ganska så mysig cinematic, men jag tycker att det är det tråkigaste introt hittills. Enhörning pretty much said it all om hur spelet kommer bli, så har det ju varit sedan TBC i alla fall, har ingen aning om hur det var på 60 då jag inte lirade då. Nej, det blir inte något köp, ledsnat på oändlig grinding.
Angående andra intron så har ju BioWare också lyckats med cinematics till The old Republic, den är jäkligt nice.

Permalänk
Medlem

Coolt, tack för länken.

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)

Permalänk
Medlem

spelet blir vad man gör det till, är min åsikt

Permalänk
Medlem
Skrivet av valiant:

Coolt, tack för länken.

lungt

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Medlem
Skrivet av knocket:

spelet blir vad man gör det till, är min åsikt

Exakt!
Och framförallt, spela det som du själv vill; inte hur andra tycker det bör spelas.

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)

Permalänk
Medlem

Nick, nick!