Permalänk

PS3 Spel och Hårdisk?

Hej! Nu är det så att jag är sugen på att köpa några spel till mitt PS3...MEN vet inte riktigt vad jag ska köpa har några val.
*UFC Undisputed 2010
*Red Dead Redemption
*Uncharted 2
Vad tycker ni? Hur många poäng utav 10 (som bäst) skulle ni ge dessa spel?
Är det littet att spela på en 24' skärm? Och kan man köra spelen från hårddisken på nåt sett, som på xbox 360.

Ska jag köpa ett Xbox 360?

Nu blev det massor av frågor.
TACK!

Edit:Är webbhallen bra att internet handla på? Hur lång tid tar leveransen?

Visa signatur

All you have in this world is your word, so speak up!

Permalänk
Medlem

vet inte hur "backups"(när man kör spel man köpt) ses här på sweclockers, till skillnad från rena piratnerladdade spel, men jo, det går, om du köper/bygger en viss usb dongel, men du får googla själv.

Visa signatur

Xeon E5450@3.2ghz
9800GTX+

Permalänk
Medlem
Skrivet av PcCrazyMods:

Hej! Nu är det så att jag är sugen på att köpa några spel till mitt PS3...MEN vet inte riktigt vad jag ska köpa har några val.
*UFC Undisputed 2010
*Red Dead Redemption
*Uncharted 2
Vad tycker ni? Hur många poäng utav 10 (som bäst) skulle ni ge dessa spel?
Är det littet att spela på en 24' skärm? Och kan man köra spelen från hårddisken på nåt sett, som på xbox 360.

Ska jag köpa ett Xbox 360?

Nu blev det massor av frågor.
TACK!

Edit:Är webbhallen bra att internet handla på? Hur lång tid tar leveransen?

Webhallen är alldeles utmärkt att handla ifrån, mitt främsta val av butik. Dem väldigt få problem och missförstånd jag har varit med om har snabbt och lätt varit fixat.

Med val emellan konsoler så tycker jag att du ska tänka för vilka behov, för- och nackdelar båda har som (inte) passar dig, denna länk leder till andra videoartiklar om "konsolkriget": YouTube - Xbox Vs. PS3: Round 1

Angående spelen så är båda bra, värt att äga båda - men kolla runt recensioner på spelen samt gameplay videos och bedöm därefter.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Kan rekommendera Uncharted 2, lätt ett av dom bästa spelen jag spelat ger det 9.5/10. Inte speciellt långt spel men underhållningsvärdet är högt, det kostar dessutom bara ca 250:-.

Angående din fråga om att installera spelen på din HD så är det bara vissa spel som har den funktionen, en del körs helt från skivan en del installerar lite och en del kan man installera hela spelet på disken (Bayonetta är ett av dessa.).

Visa signatur

| I7 2600K @ 3.4Ghz| Noctua DH14| 8GB DDR3 | GTX670 |