Permalänk
Medlem

Musmatta till G500 - blir inte klok...

Hej,

Har tänkt köpa en musmatta till min G500 för den jag har nu är en TELE2 musmatta som jag fick av en vän. (A) Så den är 240xXXX (MM) vet inte det andra måttet, men det är inte vad jag vill säga utan det jag vill säga är att jag vill ha en ny musmatta som är rätt så stor och bred. Tittade ett tag på Qck men någon sa att den var dålig och sen tittat runt på andra men vet inte vilken som är bra.

Mvh

Permalänk

QcK är ju grymt bra, och billig dessutom. Har haft en ett bra tag och fick dessutom en QcK+ i julklapp.
Stor som sören är den också. Hela skrivbordet blev ju typ en musmatta nu!

Men smaken är ju som baken, när det gäller tangentbord, mus och musmattor så tycker jag man måste känna på dom på riktigt för att få en uppfattning. Gå och kläm i någon butik

Visa signatur

Fractal Define R3 | Gigabyte Z68XP-UD4 | Intel Core i7 2600K @ 4Ghz | Asus GTX 580 DirectCU II | Corsair XMS3 DDR3 16GB @ 1333MHz | Corsair Force 3 120GB | WD 500GB x2 | Corsair AX 850W | Corsair H80 | Dell U2312HM x 2 | Windows 7 Pro 64-bit

Galleri på rummet

Permalänk
Medlem

QcK är grym för sitt pris, körde själv en nyligen till min G500, fram tills igår faktiskt.

Permalänk
Medlem

Har själv kört med en Razer Golitahus i drygt ett år nu tills några dagar sen så jag bytte till steelseries 9HD, Goliathus och QcK är lika bra (enligt mig) och 9HD är nog den bästa hardmatan jag har testat.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem

Kör själv med en g500 och en qck heavy, funkar utmärkt!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R3 Nätagg: Corsair VX550
Mobo: MSI 870A-G54 CPU: PH2x4 965@4,0GHz - NH-U12P
GPU: 560Ti DirectCUII HDD: Spinpoint F3 500GB, WD Green 2TB
Minne: Corsair XMS3 1600MHz 4GB

Permalänk
Medlem

QcK+ är en grym musmatta, har en sån sK edition och kan bara säga goda saker om den

Permalänk
Medlem

Min bror köpte mig en Ace M-Pad Gaming EDGE T3200 från teknik, och jag måste säga att jag blev kär direkt. Nu är ju detta en hård musmatta och alla andras här är mjuka, men det här är i alla fall den bästa musmattan jag haft så jag rekommenderar den :)! Kolla upp den i alla fall.

Visa signatur

MSI P67A-GD55 REV B3 | Intel Core i5 2500K 4.2 GHz | Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Gigabyte GeForce GTX 580 | XFX 750W | Fractal Design R3 | Corsair h50

Permalänk
Medlem

Okej, får väl bli Qck+. Min vän på Skype hade den och gillade den så det blir den. Tack för alla svar!

@Flaha
Hittade inte den på prisjakt.nu och vill helst ha musmattan innan tisdag.

Mvh