Heroes of Newerth Connection Problem

Permalänk
Medlem

Heroes of Newerth Connection Problem

Hejsan alla! Hoppades på lite hjälp nu. Skulle starta mitt HoN innan. Och när ja loggar in så händer inget. utan den står och håller på till den säger att det inte går. Så testar jag att starta om datorn och routern. Och sen så tänker jag att ja ska installera om det. Då märker jag att jag inte kommer in på deras sida iheller. Har en polare i skype som länkar massa sidor som han kommer in på. Men jag kan inte komma åt HoN på något sätt.

Testade att pinga deras server genom cmd men som sagt. Fick ingen kontakt.

Snällla hjälp!

Visa signatur

Radeon HD 5770 1GB GDDR5, MSI K9N SLI Platinum nForce 570 SLI ATX, AMD Athlon 64 X2 5200+ 2.6GHz Socket AM2 2MB TX650W

Permalänk

Sitter här med samma problem, vilken ISP har ni? Telia här, och det har ju fungerat sisådär på senaste tiden...

Visa signatur

Hej, hur mår du?

Permalänk
Medlem

Tele 2 eller Telia , lite dålig koll hehe

Visa signatur

Radeon HD 5770 1GB GDDR5, MSI K9N SLI Platinum nForce 570 SLI ATX, AMD Athlon 64 X2 5200+ 2.6GHz Socket AM2 2MB TX650W

Permalänk

http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=201419&pag...
"Hey guys,

We've looked into this and it doesn't appear to be an issue with our systems - it appears that a node may be down somewhere, such that this will affect certain people in certain regions on certain ISP's. There isn't really anything for us to fix, unfortunately."
Så det är bara att vänta...

Visa signatur

Hej, hur mår du?

Permalänk
Medlem

ingen annan som haft en mysko delay på ~sekunden sådär senaste dagarna??

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W