Collectors Edition eftersökes!

Permalänk
Medlem

Collectors Edition eftersökes!

Hej. Någon som vet om någon butik fortfarande säljer Collectors Edition? Det verkar ha utgått

Eller om ni vet ifall detta kommer börja säljas igen? Skulle vilja ha tag på ett :(.

Spelbutiken har det men mäktiga 850kr, något jag inte tänker betala när det kostat 600kr på andra ställen.

mvh

Permalänk
Medlem

Kommer inte börja säljas igen då dem inte tillverkar fler exemplar. Lika bra att punga ut med 850kr nu isåfall, för dem kommer inte att bli billigare när dem blir ännu svårare att få tag på.

Permalänk

När de inte går att köpa längre i butik så kommer priset bara gå upp

Permalänk
Medlem

kan ju säga att jag hitta ett exemplar på mellandags rean för fjuttiga 300kr köpte dock inte när man redan har ett exemplar

Permalänk
Medlem
Skrivet av RoofY:

kan ju säga att jag hitta ett exemplar på mellandags rean för fjuttiga 300kr köpte dock inte när man redan har ett exemplar

omg, FML

får försöka leta vidare då

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Tackar för länkarna men undrar om någon svensk butik eller i närheten (norden?) har det för någorlunda rimligt pris

Permalänk
Medlem

Tror jag har sett en collectors box i någon GameStop butik i norrköping. fast det var någon vecka sedan

Visa signatur

Wahoo

Permalänk
Medlem

http://www.game.se/acatalog/Starcraft_2_Collector_s_Edition_P... här har du det för 599 med gratis frakt

Visa signatur

Iphone 11 pro 256GB
Ipad mini 4 16GB
Macbook Pro 13 Touch Bar 256GB

Permalänk
Medlem

g2play har några

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

Nickarn: Ej i lager men tack ändån.

astrob0y: tack, men ser ut att vara digital collectors edition? Dvs inga böcker å så

Permalänk
Medlem

Elgiganten i Sickla såg jag hade några kvar förra veckan. Lika så Gamestop i Nacka Forum

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Quizmaster Malmö 22

http://skivlagret.se/Pages/Produkt.aspx?faktanr=73682&k=69 Visar konstigt då du går in på min länk så ta speltitel o skriv StarCraft II.

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk
Medlem

ICA i Norrtälje hade en kvar för en vecka sedan. Vet ej pris.
EDIT: Bra att jag kollar datum..

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.