Detonator 40.71 och spel med dubbelskärms stöd

Permalänk
Medlem

Detonator 40.71 och spel med dubbelskärms stöd

Jag har installerat detonator 40.71 för windows 98 till mitt GF4 TI4400. Under OpenGL fliken så finns det ett alternativ som heter "multi-bildskärm maskinvaru acceleration:". Man tycker att det borde vara självförklarande men jag hittar tamefan ingen som helst ändring nånstanns om man pillar på denna inställning. Vad sjutton gör den inställningen? Dessutom så undrar jag om det finns nåt spel som man kan köra med dubbla skärmar? Typ som matrox surround gaming fast med dubbla skärmar på ett GF4.
De säger ju att unreal ska klara av det men det finns ingen inställning eller nåt där man kan ställa in det.
Vore tacksamm för svar särskillt på OpenGL inställningen.

Visa signatur

Kom ihåg att det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

Har för mig att Q3 har stöd för två skärmar

Visa signatur

Asus Z390-F Strix | i9 9900K | 64GB Corsair 3200Mhz | MSI GTX 1080 Seahawk EKWB

Permalänk
Medlem

Re: Detonator 40.71 och spel med dubbelskärms stöd

Citat:

Ursprungligen inskrivet av t_i_v
Jag har installerat detonator 40.71 för windows 98 till mitt GF4 TI4400. Under OpenGL fliken så finns det ett alternativ som heter "multi-bildskärm maskinvaru acceleration:". Man tycker att det borde vara självförklarande men jag hittar tamefan ingen som helst ändring nånstanns om man pillar på denna inställning. Vad sjutton gör den inställningen? Dessutom så undrar jag om det finns nåt spel som man kan köra med dubbla skärmar? Typ som matrox surround gaming fast med dubbla skärmar på ett GF4.
De säger ju att unreal ska klara av det men det finns ingen inställning eller nåt där man kan ställa in det.
Vore tacksamm för svar särskillt på OpenGL inställningen.

vart hitta du detonator??

Visa signatur

|
|

Permalänk
Medlem

Re: Re: Detonator 40.71 och spel med dubbelskärms stöd

Citat:

Ursprungligen inskrivet av aGGe!

vart hitta du detonator??

http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_40.71

Där.

Permalänk
Medlem

till vilka kort passar den detonatorn..ja har ett GF 4 MX440

Permalänk

den passar till alla geforcekort....

Visa signatur

Bytt ut överklockning mot styrketräning ;)

Permalänk
Medlem

bra..då ska ja lägga in den..ja har typ detonator 30. nånting tror ja

Permalänk

Den var kass, 40.71 alså. Gick från 8,1K 3DMark till 6440, OpenGL prestandan var med sämre.

Kör 40.41.

Visa signatur

Win2k
Microsofts bästa os...

Permalänk
Medlem

Samma här, jag gick från 8000p till 7300! Kör GF3 Ti200.

Permalänk
Avstängd

från 7200 till 7994 i 3d marks.
40.41 till 40.71

ge4200 asus 275/546 och xp 1600.

Så funkade för mig.

Får se vad som sker när jag skaffar nytt moderkort och minne..

Ops gamma vart sååå mycke bättre. Nu ser man gubbarna.
Nästa lan party då du..

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem

Re: Detonator 40.71 och spel med dubbelskärms stöd

Citat:

Ursprungligen inskrivet av t_i_v
Dessutom så undrar jag om det finns nåt spel som man kan köra med dubbla skärmar? Typ som matrox surround gaming fast med dubbla skärmar på ett GF4.
De säger ju att unreal ska klara av det men det finns ingen inställning eller nåt där man kan ställa in det.

Detta undrar jag också, har du fått det att funka än ?