Mus/Tangent bord sökes till äldre dator

Permalänk

Mus/Tangent bord sökes till äldre dator

Omoget av admin att låsa tråden hur ska jag hitta mus/tangentbord om du låser ? Njuter du av att jävlas med folk ?

Hoppas någon kan pma maila mig eller erbjuda sig och sälja tangentbord/mus.

Jag ska inte bumpa jag ska inte tjata nu ska jag vänta tills någon svarar som har det jag behöver

Over Out

Permalänk
Skrivet av Datanoob87:

Omoget av admin att låsa tråden hur ska jag hitta mus/tangentbord om du låser ? Njuter du av att jävlas med folk ?

Hoppas någon kan pma maila mig eller erbjuda sig och sälja tangentbord/mus.

Jag ska inte bumpa jag ska inte tjata nu ska jag vänta tills någon svarar som har det jag behöver

Over Out

Varför köpa ett gammalt tangentbord/mus när du hittar sådana bland skrot som slängs bort?

Permalänk

För att jag inte har tid och åka runt och leta efter skrot Jag ser den smidigaste lösningen att någon säljer det till mig här istället jag betalar bra Å sen se den andra tråden som Admin låste Att man får inte plocka skrot på Sortergårdarna tyvär

Permalänk

bump söker fortfarande admin banna inte tråden igen man får bumpa 1 gång om dagen.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Nej, man får INTE bumpa trådar
Nej, man får INTE skapa flera trådar om samma ämne
Nej, man får INTE tigga komponenter i forumet.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||