Permalänk
Proffsmobbare

En sak har bara det värde som någon är beredd att betala för den.

Om någon är beredd att ge 5k så är den värd 5k, för man får 5k för den.

Om två likadana datorer är till salu, den enda för 3,5 och den andra för 4k så är bägge värda 3,5k.
När datorn för 3,5k säljs är datorn för 4k, värd 4k.

Den är alltså värd så mycket som den lägst prissatta motsvarande produkten för tillfället.
Något som folk i värderingstrådar inte alltid förstår och värderar ett GTX260 till 250:- för att det känns rätt.

Man lurar inte en köpare, men när köpet genomförts så kan produkten denne har köpt, tappat värde till den lägst prissatta motsvarande.

Permalänk
Moderator
Moderator

Ultimate MONSTER Spel Dator-SyncMaster 22"skm | Stockholm | Blocket

Min favvo, har sett flera annonser av denne Milo från Södertälje men detta var den enda jag hittade just nu.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Skrivet av Asheileon:

Det är det jag menade accet höjer priset, konstigt nog så om man kollar runt lite så ser man att han inte begär allt för mycket med tanke på att man får en dator också.

Har aldrig spelat wow och vet inte vad accet är värt så ska väl inte säga nåt om det men men

Visa signatur

ASUS UL30VT 13.3"
5D MK II, 17-40 F/4 - 24-70 2,8 - 70-200 2,8 IS II

Gratis frakt Inet över 500:-

Permalänk
Skrivet av AndreasEriksson:

Har aldrig spelat wow och vet inte vad accet är värt så ska väl inte säga nåt om det men men

Inte jag heller, men Google är den allvetande Buy Character - Buy WoW Gold, WoW Powerleveling, World of Warcraft Accounts - MMOGA sjukt va

Permalänk
Skrivet av TheDaemon:

Ultimate MONSTER Spel Dator-SyncMaster 22"skm | Stockholm | Blocket

Min favvo, har sett flera annonser av denne Milo från Södertälje men detta var den enda jag hittade just nu.

"För att se hela bilden: file:///C:/Users/Milo/AppData/Local/Temp/SaveForWeb/BrowserPreview/BrowserPreview_tmp.html"

Wait.. What?

Länka fler om du hittar

Visa signatur

***Datorn du försöker lägga upp i signaturen är för dålig för att få synas***

Permalänk

"Drivrutinerna på köpet", haha

Visa signatur

[Stationär dator] - [ Cooler Master Cosmos 1000 ] [ Corsair 650W ] [ASUS P8Z68-V PRO] [ Intel i5 2500K @ 4.3ghz] [Noctua NH-D14] [ ATI HD7950 ] [Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP] [ SSD Intel 520 180gb] [Samsung F3 1500gb] [ Seagate Barracuda 3000gb ]

Permalänk
Medlem

"Drivrutinerna på köpet"

i lol'd

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Ultimate MONSTER Spel Dator-SyncMaster 22"skm | Stockholm | Blocket

Min favvo, har sett flera annonser av denne Milo från Södertälje men detta var den enda jag hittade just nu.

Skön Snubbe... med bildlänk till den lokala HDD:n

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Ultimate MONSTER Spel Dator-SyncMaster 22"skm | Stockholm | Blocket

Min favvo, har sett flera annonser av denne Milo från Södertälje men detta var den enda jag hittade just nu.

"Fläktar: 7 st stora fläktar (kylar väldigt bra. Tänker inte ens på värmen. Jag fryser när jag sitter vid datorn. Chassin består av bara fläktar om ni ser på bilden."

Visa signatur

Antec P193 | Asus Deluxe V2 | i7 930 @ 4,15Ghz | D14 | Asus 5870 | CM 700W | 6Gb Corsair @ 1600Mhz | DvD | Intel ssd 80gb, Samsung 160gb, WD 500gb + 1,75tb(extern) | Totalt 12 fläktar som styrs av en kaze o en zalman| Logitech Z-5500 | MX 518 | X6 | 2032W |

Permalänk
Medlem

Såg denna på blocket, snarare åt andra hållet

Vatten kyld dator värsting uberkill | Stockholm | Blocket

10 000 för den? Bara chassit går på 2 000 nytt, SSD 1.4, sedan ett GTX 480, vattenkylning

Sedan det faktum att han skriver "eller" efter nästan varje del luktar bluff långväg

6 eller 12 gb ram
80 eller 160 gb SSD
480 med 1 eller 2 GB minne
Corsair HX 1000 eller 750w

Visa signatur

Vem orkar uppdatera den här signaturen egentligen? Kommer ju ny teknik hela tiden :(

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av NoCc:

Såg denna på blocket, snarare åt andra hållet

Vatten kyld dator värsting uberkill | Stockholm | Blocket

10 000 för den? Bara chassit går på 2 000 nytt, SSD 1.4, sedan ett GTX 480, vattenkylning

Sedan det faktum att han skriver "eller" efter nästan varje del luktar bluff långväg

6 eller 12 gb ram
80 eller 160 gb SSD
480 med 1 eller 2 GB minne
Corsair HX 1000 eller 750w

Möjligt, men misstänker att han menar att han "skräddarsyr" den efter önskemål + uttrycker sig inte särskilt vettigt. Priset är nog något slags minima.

Ska se om jag hittar Milos andra annons(er?) men just nu är min favorit ett system som säljs som "med vattenkylning" för att den har en H50 x)

Edit: Hittar inte, synd. Däremot sitter jag och fnissar åt folk på tradera just nu...
Bland annat över 2 externa hårddiskar som kan köpas för 549 :- i butik, folk har lagt bud på 550 respektive 530 kr än så länge och frakt på det, och det är dagar kvar på dem så ska fan följa och se om någon bjuder ännu mer på dem xD

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Moderator
Moderator

Ultimat speldator billigt i varberg | Halland | Blocket

Den här gillar jag.

Datorn är tydligen den ultimata speldatorn med sin Quad 2.4 (Q6600?) och sitt magiska Radeon 5850 som han väntat på i 5-6 månader (?! xDD) som tydligen även fått lägre betyg i recensioner för att det var svårt att få tag på!

Den är tydligen även billig! Dock utan pris

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Avstängd

Ja stackars folk som köper dessa burkar och tror dom gjort ett klipp..

Visa signatur

ASUS Maximus III Formula || Intel i5-760@4.0Ghz || Noctua NH-D14 || Gigabyte GTX480 || 2x1TB sataIII raid0 || Corsair Dominator 1600Mhz@1800Mhz || Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion Series || Corsair HX850W || Logitech Z-5500 || AOC 619VH 26" || Obsidian 800D || Logitech G19 || Razer Copperhead 3G ||

Permalänk
Skrivet av mikwes912:

Glöm inte att man får både ett bildskärmskort OCH ett grafikkort

Amen, jag tror att jag ska slå till!
Och drivrutiner också!
Och med NVIDIA GeForce 6150SE som moderkort!

Blir bara bättre och bättre!

Skrivet av TheDaemon:

Ultimat speldator billigt i varberg | Halland | Blocket

Den här gillar jag.

Datorn är tydligen den ultimata speldatorn med sin Quad 2.4 (Q6600?) och sitt magiska Radeon 5850 som han väntat på i 5-6 månader (?! xDD) som tydligen även fått lägre betyg i recensioner för att det var svårt att få tag på!

Den är tydligen även billig! Dock utan pris

Den här har ju en bra "skräm" också!

Permalänk
Medlem

Han säljer ju en 23,6 tums skärm med:P men ändå:)

Permalänk
Moderator
Moderator

Snabb speldator | Jönköping | Blocket

16 000 för en begagnad dator med komponenter som kostar typ 11-12k helt nya.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Skrivet av TheDaemon:

Snabb speldator | Jönköping | Blocket

16 000 för en begagnad dator med komponenter som kostar typ 11-12k helt nya.

Men det är ju ett Crosshair VI Formula

Permalänk
Avstängd
Skrivet av AndreasEriksson:

Sjukt bra speldator iväg billigt | Dalarna | Blocket

Har jag lagt denna fel så omplacera gärna mods, seriöst? Skämtar han/hon?

som denna då : http://www.blocket.se/jonkoping/Grym_spel_data_Saljs_31303246...

GTX 220 finns väll inte ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av imortalse:

Nej men GT 220. Jävlar vilket trådlyft du skulle göra.

Permalänk

Denna då http://www.blocket.se/stockholm/Hardcore_SPEL_Data_32023196.h...

Får ju fan mkt bättre ny för 8 tusen. Danderyd... det säger allt.

Permalänk
Avstängd

synd att vinnaren säljer sin -_- http://www.blocket.se/uppsala/Asus_RoG_Dream_Machine_31801809...

skulle verkligen behållt den om jag va han eftersom om han ska sälja den förlorar han ju en massa pengar

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Intrepidus:

Denna då http://www.blocket.se/stockholm/Hardcore_SPEL_Data_32023196.h...

Får ju fan mkt bättre ny för 8 tusen. Danderyd... det säger allt.

hahha värd hmm 3000kr

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Alle22:

synd att vinnaren säljer sin -_- http://www.blocket.se/uppsala/Asus_RoG_Dream_Machine_31801809...

skulle verkligen behållt den om jag va han eftersom om han ska sälja den förlorar han ju en massa pengar

Hur kan man förlora pengar genom att sälja något som man vunnit? O.o

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Avstängd
Skrivet av GaMeR2K5:

Hur kan man förlora pengar genom att sälja något som man vunnit? O.o

nee tänkte på värdet av datorn, att det sänks med över 50%

Permalänk
Avstängd

Mycket "Data" i annonserna!

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Humper:

Nej men GT 220. Jävlar vilket trådlyft du skulle göra.

han påstår att det grafikkortet är bra och att jag skulle fråga spelarna haha bluffare ju

Permalänk
Medlem
Skrivet av judge:

Mycket "Data" i annonserna!

Hatar när folk använder ordet fel O.o

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

http://www.blocket.se/vastmanland/Saljer_nu_min_dator_3266441... vet inte om någon visat denna tidigare. Sjukt högt pris.

Visa signatur

Gaming Rigg: Cooler Master HAF X - Asus P8P67 PRO - Corsair 4gb 1333mhz - Intel Core i5 2500k - Sapphire radeon 6950 2GB - 1tb spinpoint f3 HDD - XFX Black edition 750w
KringRustning: Mus: Logitech G500 - Tangentbord: Logitech G110 - Headset: Ace Edge SX500

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Jezpur:

http://www.blocket.se/vastmanland/Saljer_nu_min_dator_3266441... vet inte om någon visat denna tidigare. Sjukt högt pris.

vilken fuling han kan få 500kr för den om han kör hem den till mig

Permalänk
Medlem

gör ni som jag och skickar spydiga meddelanden till dessa idioter? poängterar stavfel, ordet data, överpriser etc?

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold