Permalänk
Medlem

Asus k50af Ljudkortsproblem

Hejsan, jag har en vän med denna dator som har ett litet men jäkligt irriterande problem. Det är inbyggd mic på denna pjäs och den låter för********, så han köpte en ny mic men när han kopplar in den och snackar en stund så hänger sig hela härligheten. Vad kan vara felet? När han spelar wow blir det wowerror, när han kör skype står de "Can't acess your soundcard" Ctrl + alt + del funkar ju inte heller när detta fel inträffar.

Tackar på förhand, Mvh Philip

Permalänk

Ingen aning faktiskt jag har en exakt likadan datorn som beter sig konstigt kolla min tråd strax under din Skicka den inte till LetMeRepair iaf dom gör inget bra jobb

Permalänk
Medlem

Läste din tråd, det så fan inte kul ut =P Men fick reda på av polarn som hade en likadan att den blir också varm som bara satan. Så det kan ju tyvärr vara så att det e lite krävande, ganska trist scenario då man faktist vill kunna nyttja produkten som man köpt för dyra pengar =P Ska själv inte köpa laptop förrens jag får råd med en alienware dock, kanske en begagnad för en tusing som man kan sitta och löka med i knät medans man kollar på tv

Permalänk

Ne precis tråkigt att dom inte gör ett riktigt jobb Hoppas någon svarar på min tråd med nu å föreslår hur eller vad jag ska göra Verkar ju ganska dött här på SWE....

Permalänk
Medlem

Aa det får vi hoppas
Nee det e fan det segaste hittills, men det e jag nöjd med. Har jämt fått svar inom 30 min annars oavsett tid på dygnet, hit vänder jag mig jämt

Permalänk

vilken tur du har Hoppas jag får svar snart me !